Loading...

تیک تاک؛ منتظر معرفی بمب ساعتی سامسونگ باشید

تیک تاک؛ منتظر معرفی بمب ساعتی سامسونگ باشید
طبق اخبار منتشرشده از وال استریت ژورنال، سامسونگ در کنفرانس 22 مرداد سامسونگ گلکسی Note 5 و گلکسی S6 Edge Plus را در کنار ساعت هوشمند جدید معرفی خواهد کرد.

با رسمی شدن خبر کنفرانس سامسونگ، انتظار می‌رود این کمپانی محصولات جدیدی معرفی کند. قطعا گلکسی Note 5 و گلکسی S6 Edge Plus در این کنفرانس معرفی می‌شوند. اما انتظار می‌رود سامسونگ ساعت هوشمند جدیدش را هم با نام Gear A معرفی کند.
البته به احتمال زیاد در کنار Gear A اجرای محدودی از پرداخت سامسونگ (Samsung Pay) نیز معرفی می‌شود. پرداخت سامسونگ پلتفرم موبایلی است که برای تسهیل پرداخت‌های کاربران در نظر گرفته شده.

وال استریت ژورنال ادعا می‌کند امکان رونمایی از ساعت هوشمند با قابلیت پرداخت نیز در این کنفرانس وجود دارد. در این خبر از Gear A نام برده نشده، اما، طبق شایعات منتشرشده طی ماه‌های اخیر در مورد ساعت هوشمند سامسونگ، به احتمال زیاد نام این ساعت Gear A خواهد بود.

در ماه‌های اخیر شایعاتی در مورد این ساعت هوشمند منتشر شد که ادعا می‌کرد ساعت هوشمند جدید سامسونگ اولین ساعت هوشمند گرد در جهان خواهد بود. در ماه مه سامسونگ کیت توسعه نرم‌افزاری جدیدی برای Gear S عرضه کرد. در این کیت سامسونگ به نمایش نحوه کارکرد تایزن روی ساعت‌های گرد پرداخته بود. این حرکت سامسونگ شاید نشانه‌ای از ساخت Gear A باشد.

طبق شایعات منتشرشده، Gear A با صفحه نمایش 1.65 اینچی گرد و با تکنولوژی سوپر آمولد و رزولوشن 360×360 پیکسلی روانه بازار خواهد شد. Gear A مانیتور ضربان قلب نیز خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های Gear A می‌توان به GPS ،Wi-Fi و بلوتوث اشاره کرد.

به‌هرحال باید تا 22 مرداد منتظر ماند و دید ادعای وال استریت ژورنال تا چه اندازه درست است. ولی با فرض درست بودن این خبر، آیا سامسونگ گلکسی Gear A می‌تواند رقیبی برای اپل واچ باشد؟ نظر شما در مورد ساعت هوشمند با صفحه گرد چیست؟

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها