Loading...

به روز رسانی Android Wear با پشتیبانی از ژست های حرکتی و دستورات صوتی در راه است

به روز رسانی Android Wear با پشتیبانی از ژست های حرکتی و دستورات صوتی در راه است
گوگل پس از انتشار اندروید 6 برای گوشی‌های هوشمند قصد دارد سیستم عامل مخصوص گجت‌های پوشیدنی را نیز با قابلیت‌های جدید به‌روز کند.

نسخه 1.4 سیستم عامل Android Wear با پشتیبانی از چند دستور حرکتی جدید منتشر خواهد شد. از جمله این دستورات می‌توان به قابلیت حرکت بین کارت‌ها اشاره کرد. بدین منظور لازم است که ساعت را به‌سرعت از خود دور کنید و سپس به‌آرامی آن را به خود نزدیک کنید. برای اینکه از کارتی خارج شوید، کافی است این عمل را برعکس تکرار کنید؛ یعنی ساعت را به‌آرامی از خود دور سازید و سپس به‌سرعت به خودتان نزدیک کنید. برای انتخاب اولین گزینه عملکردی در یک کارت باید بازویتان را مقابل خود بگیرید، سپس آن را پایین بیاورید و دوباره به جای اولش بازگردانید. اگر این دستور حرکتی را هنگامی انجام دهید که در منوی اصلی ساعت قرار دارید، منوی اپلیکیشن‌ها باز می‌شود.

دستورات حرکتی جدید پس از به‌روزرسانی دستگاه به‌طور پیش‌فرض فعال می‌شوند، اما پس از دریافت آپدیت، برای اطمینان از فعال بودن یا غیرفعال کردن آنها، می‌توانید خودتان وارد عمل شوید. برای این کار به تنظیمات بروید و گزینه Wrist Gestures را انتخاب کنید. اینجا می‌توانید این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنید. علاوه بر این، راهنمای دستورات نیز در این قسمت وجود دارد. فقط توجه داشته باشید که فعال کردن دستورات حرکتی بر مصرف باتری ساعت شما تاثیر منفی دارد.

این به‌روزرسانی تغییرات دیگری نیز به همراه دارد. یکی از این تغییرات امکان ارسال پیام از طریق واتس‌اپ، تلگرام، وایبر، وی‌چت و نکست پلاس به‌کمک دستور صوتی یا لمسی است. البته امکان استفاده از دستور صوتی تنها برای ساعت‌هایی قابل استفاده است که به اسپیکر مجهزند. از میان ساعت‌های هوشمند مجهز به اسپیکر می‌توان به LG Watch Urbane 2nd Edition ،Huawei Watch و Asus ZenWatch2 اشاره کرد.

 

 

از طرف دیگر میزان مصرف باتری در این نسخه بهبود می‌یابد و از زبان‌های جدیدی مانند چینی، اندونزیایی، لهستانی، هلندی و تایلندی نیز پشتیبانی می‌شود.

این به‌روزرسانی به‌زودی رسما منتشر خواهد شد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها