Loading...

ابتکار مهندس گوگل؛ ساخت آینه حمام اندرویدی

ابتکار مهندس گوگل؛ ساخت آینه حمام اندرویدی
هوشمند شدن وسایل خانگی و گسترش مفهوم اینترنت اشیاء روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود. حالا یکی از مهندسان گوگل در ابتکاری برای خود یک آینه حمام اندرویدی ساخته است که می‌تواند اطلاعات خبری، زمان و وضعیت آب و هوا را روی خود نمایش دهد.

این روزها در مورد اینترنت اشیاء و خانه هوشمند بسیار می‌شنویم. وسایلی که شرکت‌های بزرگ کم کم در حال سرمایه گذاری و توسعه آنها هستند و هر سال ابتکارات جدیدی در نمایشگاه‌های مختلف از آنها می‌بینیم.
در نمایشگاه CES 2016 که چند هفته پیش در لاس وگاس برگذار شد، انواع وسایل هوشمند از بالشت گرفته تا پنکه سقفی را شاهد بودم اما در واقع نمی‌شود خیلی از آنها را هوشمند به حساب آورد چون تنها کاری که می‌کنند، ارسال اطلاعات به دستگاه‌های دیگر است. حالا یکی از مهندسان گوگل که به حمام خود آینه‌ای ساخته است که به راستی می‌توان لقب هوشمند بر آن نهاد.

این آینه هوشمند که از سیستم عامل اندروید قدرت می‌گیرد، قادر است همچون فیلم‌های تخیلی، اطلاعاتی مثل زمان، دما، وضعیت آب و هوا و سرخط خبرها را به صورت جادویی روی خود نمایش دهد.
این وسیله در واقع یک آینه دوطرفه است که یک نمایشگر باریک 15 اینچی پشت آن قرار گرفته است. یک Amazon Fire TV Stick که رابط کاربری اندروید آن شخصی سازی شده، به آینه وصل گردیده و اطلاعات خبری و آب و هوا از طریق API سرویس‌های Forecast.io و Associated Press تامین می‌گردد.
شما آینده اینترنت اشیاء و خانه‌های هوشمند را چگونه می‌بینید؟ فکر می‌کنید هوشمند شدن وسایل خانه تا چه اندازه می‌توانند به راحت شدن زندگی ما کمک کنند؟

 

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها