Loading...

فن آسان برای جوانسازی پوست

فن آسان برای جوانسازی پوست
بعضي از افرادي كه تصميم به كاهش وزن مي‌گيرند پس از شروع برنامه رژيم غذايي يا شيوه درماني خاصي كه پيش گرفته‌اند به مرور با شلي و افتادگي عضلات صورت و پوست مواجه مي‌شوند.

اين افتادگي با پيشرفت روند درمان روز‌به‌روز بيشتر مي‌شود و ممكن است در زيبايي صورت تاثير زيادي داشته باشد. به‌طور كلي افرادي كه بالغ بر ۵ كيلو وزن از دست مي‌دهند عموما با اين مشكل روبه‌رو مي‌شوند.

يكي از ساده‌ترين راهكارها براي پيشگيري از افتادگي و شلي عضلات صورت، بهره‌گيري از تكنيك‌هاي ماساژ است. با يادگيري تكنيك‌هاي ارائه شده در اين نوشتار علاوه‌بر آن‌كه در طول اجراي رژيم غذايي و كاهش وزن مانع از افتادگي عضلات و به‌هم ريختگي چهره خود مي‌شويد، مي‌توانيد با تكرار روزانه آن به جوان‌سازي‌ و نشاط پوست تان نيز كمك كنيد.

مرحله اول

بهترین روغن را تجربه کنید

با این فرمول جوان بمانید

براي شروع ماساژ بايد دقت داشته باشيد كه صورت خود را از هرگونه مواد آرايشي و بهداشتي پاك كنيد. براي اين كار بهتر است از لوسيون‌ها و پاك كننده‌ها استفاده كنيد. پس از آن پوست صورت را به‌طور كامل خشك كرده و آماده دريافت ماساژ شويد. براي دريافت و ارائه اين ماساژ حتما نياز به يكي از روغن‌هاي بابونه يا زيتون داريد. اين ماساژ را مي‌توانيد خودتان روي صورت خود پياده كنيد يا از يكي از اعضاي خانواده براي دريافت ماساژ كمك بگيريد. بنابراين فراموش نكنيد كه پيش از ماساژ حتما با مقدار اندكي از روغن سرانگشتان و كف هر دو دست را آغشته كنيد.

مرحله دوم

از گردن شروع كنيد

با این فرمول جوان بمانید

پس از آن‌كه دست‌ها را به روغن آغشته كرديد از عضلات زير چانه و گردن شروع كنيد. در اين مرحله با آرامش و ملايمت كف دست راست را از بخش پاييني فك و كنار گوش به سمت پايين گردن بكشيد و در ادامه آن، اين حركت را با دست چپ دوباره تكرار كنيد. اين كار را به‌مدت ۳ دقيقه روي تمامي عضلات گردن پياده كنيد. اين ماساژ باعث مي‌شود كه عضلات و پوست گردن به مرور تقويت شده و بر اثر از بين رفتن چربي‌ها دچار افتادگي و شلي نشود.

مرحله سوم

تقويت ماهيچه‌هاي فك پايين

با این فرمول جوان بمانید

در اين مرحله به سراغ عضلات فك پاييني برويد. پيش از هر چيز دقت داشته باشيد كه دستان‌تان به اندازه كافي آغشته به روغن باشد. در اين صورت با آرامي و با كمك ۲انگشت سبابه و ميانه به‌صورت قيچي‌وار عضلات فك پاييني را از چانه به سمت گوش ميان ۲ انگشت خود بگيريد.

براي دريافت نتيجه بهتر مي‌توانيد با دست راست عضلات سمت راست صورت و با دست چپ عضلات سمت چپ صورت را ماساژ دهيد. در ضمن توصيه شده تعداد ماساژهاي ارائه شده به عضلات صورت در هر دو سوي صورت برابر و مساوي باشد.

مرحله چهارم

به گونه‌ها فرم دهید

با این فرمول جوان بمانید

براي جلوگيري از افتادگي عضلات گونه، سرانگشتان هر ۲ دست را به روغن زيتون يا روغن بابونه آغشته كنيد و با كمك ۲ انگشت سبابه و ميانه با ضربي آرام از زير گونه به سمت بالا حركات سريع و ضربه مانند بزنيد.

فشار وارد شده از انگشتان روي گونه‌ها نبايد به‌گونه‌اي باشد كه موجب تغيير رنگ پوست يا بروز درد در اين ناحيه شود بلكه تنها بايد عضلات گونه را در‌گير كرده و آن را به سمت بالا هدايت كند. بهتر است اين ماساژ را به‌صورت مساوي و در مدت زمان ۳ دقيقه براي هر ۲ گونه راست و چپ تكرار كرده تا پس از ۲ هفته نتايج درخشان آن را روي صورت خود احساس كنيد.

مرحله پنجم

خط لبخند را مهار کنید

با این فرمول جوان بمانید

بسياري از افرادي كه لاغر ‌شده با تغييراتي در ظاهر خود روبه‌رو مي‌شوند. به‌عنوان مثال عضلات گونه آن‌ها شل مي‌شود يا خط لبخندشان عميق و افتاده شده يا دچار غبغب آويزان مي‌شوند. براي پيشگيري از ابتلا به اين مشكلات كافي است همزمان با دريافت تكنيك‌هاي درمان چاقي از تكنيك‌هاي ماساژ‌درماني استفاده كرد.

بنابراين بهترين شيوه براي پيشگيري از عميق شدن خط لبخند آن است كه آن را با كمك ماساژهاي دوراني تقويت كرد. براي اين كار لازم است انگشت دست چپ را روي لب‌هاي خود قرار داده و سپس با كمك سرانگشتان دست راست به‌صورت دايره‌وار به ماساژ خط لبخند و عقب راندن آن به سمت گونه‌ها كمك كرد.

مرحله ششم

افزايش آرامش با ماساژ پيشاني

با این فرمول جوان بمانید

در اين مرحله براي كسب آرامش بيشتر به ماساژ پيشاني بپردازيد. سرانگشتان دست را به روغن آغشته كرده و به‌صورت رفت و برگشت از سرانگشتان هر ۲ دست براي ماساژ پيشاني كمك بگيريد. اين ماساژ علاوه‌بر‌ آن‌كه موجب افزايش آرامش بدن و پيشگيري از چروك شدن و افتادگي عضلات مي‌شود به تقويت عضلات پيشاني و پيشگيري از پيري زودرس پوست كمك مي‌كند.

نکته

سروصدا، استرس يا محيط‌هاي پرتنش موجب بروز حملات عصبي شده و در نهايت به انقباض عضلات صورت منتهي مي‌شود بنابراين سعي كنيد اين تمرينات را در فضايي آرام و مناسب انجام دهيد و آن‌ها را هر روز روي عضلات صورت خود تكرار كنيد. تكرار اين تكنيك‌هاي ساده روي عضلات صورت  از پيري زودرس پيشگيري مي‌كند.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها