Loading...

عنصر وجودی شما چیست و با متولد چه ماهی سازگار است؟؟

عنصر وجودی شما چیست و با متولد چه ماهی سازگار است؟؟
همونطور که می دونید یک سال دوازده ماه داره که هر کدام از شماها و اطرافیانتون می تونید متولد یکی از روزهای این دوازده ماه باشید!

اما مسئله مهم اینجاست که هر ماه برای خودش یک علامت داره که در عنصر وجودی شما تاثیر مستقیم خواهد داشت؛
و شما می تونین با دونستن این علامت بفهمید که با چه کسانی سازگاری بیشتری دارین و از چه کسانی باید دوری کنین!!
در زیر توضیح مختصری در این رابطه داده شده :

علامت آتش –> متولدین: فروردین – مرداد – آذر
علامت هوا –> متولدین: خرداد – مهر – بهمن
علامت خاک –> متولدین: اردیبهشت – شهریور – دی
علامت آب –> متولدین: تیر – آبان – اسفند

و حال رفتار متقابل متولیدن ماه ها با هم:

 

۱٫ آتش با آتش:
واضح است، نتیجه حرارت بیشتر و شعله های قویتر خواهد بود. فقط باید دید این شعله ها یک روز سرد زمستانی را حرارت می بخشند، یا یک شب تاریک را روشن می کنند، یا صرفا با بیشتر سوختن منبع اصلی را تمام می کنند و به هدر می دهند. انتخاب به طور مساوی به عهده ی طرفین است.

۲٫ هوا با هوا:
دو هوای مسطح می توانند “یکی” شوند وامکان بیشتری برای تنفس و تفکر و حرکت آزادانه در فضا به وجود آورند. در این حالت روحیه ها عالی و قدرت پرواز زیاد میشود. ولی اگر باد های بهاری با وزش خود هوا را تغییر ندهند و تنوعی در وضعیت آن به وجود نیاورند هوا بسته و آلوده و خفه کننده می شود. گاهی نیز هوا می تواند به طوفان وحشتناکی تبدیل شود. انتخاب به طور مساوی به عهده ی طرفین است.

۳٫ خاک با خاک:
خاک با خاک می تواند کوه مقاومت و استقامت و قدرت را به وجود آورد. به شرط آنکه تبدیل به بیابان خشک و بی آب و علف نشود. زمین لرزه هم نوع دیگر آن است که می تواند خانه خراب کن باشد. انتخاب به طور مساوی به عهده ی طرفین است.

۴٫ آب با آب:
در ملاقات آب با آب هیچ نوع مقاومتی وجود ندارد. باران به جویبارها و دریاها یکسان می بارد. رود خانه ها به دریا ها و دریاه ها به اقیانوس ها ملحق می شوند و جریان دائمی آرزو ها واحساسات را باعث می شوند. به شرط آنکه نگذاریم سیل به راه افتد. انتخاب به طور مساوی به عهده ی طرفین است.


 

۵٫ هوا با آتش:
آتش برای سوختن به هوا احتیاج دارد. هوا در دل آتش، ذوق و شوق به وجود می آورد ولی آتش زیاد اکسیژن موجود در هوا را کاملا می سوزاند و از بین میبرد. هوای طوفانی هم آتش را خاموش میکند و یا شعله هایش را هراسان بر پیکر زندگی می کوبد و همه چیز را می سوزاند. طرفین ماجرا به طور مساوی در انتخاب موثرند.

 

۶٫ هوا با آب:
هوا با آب تماس برقرار می کند. آن را به هم میزند. در روی آن امواج به وجود می آورد. بر او می غرد و راهش را می کشد و میرود. آب در این زمینه کنترلی ندارد. آب تلافی می کند. به صورت رطوبت در هوا نفوذ می کند و آن را سنگین و بی حوصله می کند. اما ممکن است در نتیجه باران بهاری سر بگیرد و طبیعت را شادابی بخشد و دوباره زندگی آغاز شود، معجزه ای که هوا را دوباره پاک و فرح بخش می سازد. در این زمینه هواست که کنترل ندارد. پس فقط تقدیر و سرنوشت است که یکی از این دو راه را پیش پای شما خواهد گذاشت.

۷٫ هوا با خاک:
هوا در خاک وجود ندارد و خاک به هوا احتیاج دارد. ولی نه خاک در هوا موجود است و نه هوا به خاک محتاج! خاک محکوم است در جای خود بماند. مگر اینکه هوا قدری او را حرکت دهد ، ولی هوا آزاد است که به هر کجا مایل باشد برود و مرتبا بالای سر خاک در حرکت است. خاک می تواند اگر هوا اجازه دهد با آرامش و کاملا مستقل زندگی کند. نتیجه بستگی به طرفین دارد.

 
۸٫ آتش با آب:
آتش زیاد آب را خشک میکند و از بین می برد. آب زیاد آتش را خاموش میکند. بنا براین این دو پیوسته در حال ترس و نگرانی نسبت به یکدیگر قرار دارند مگر اینکه با قرارداد دو طرفه و احترام متقابل در کنار یکدیگر به صلح و صفا برسند. برای شروع قرارداد دو جانبه با ضامن معتبر لازم است.

 

۹٫ آتش با خاک:
آتش قوی از دل خاک بر میخیزد و آتش فشان به راه می اندازد. خاک زیاد آتش را خفه میکند و میکشد. ولی اگر هر دو ملایم باشند بنیان یک حرکت دائمی و گرم کننده روح وجسم گذاشته می شود. انتخاب به طور مساوی به عهده ی طرفین است.

 
۱۰٫ آب با خاک:
خانه آب درون خاک ساخته می شود. آب به خاک صفا می دهد و آن را مرطوب و قابل فعالیت می کند. آب خاک را قادر میکند کهخ مادر تمام گیاهان و سبزه ها و گل ها و درختان باشد.بدون آب، خاک می میرد. این دو در طبیعت به هم محتاجند و بدون هم بی فایده. به شرط آنکه با ترکیب غلط ، آب و خاک به گل تبدیل نشوند. نتیجه بستگی به توافق طرفین دارد.
0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها