Loading...

بررسی بازی King’s Empire

بررسی بازی King’s Empire
بازی‌های سبک استراتژیک نیازی به معرفی ندارند و با وجود نمونه‌های پرطرفداری چون clash of clans تقریبا محبوبیت یافته‌اند، در این بین بازی‌هایی چون King’s Empire وجود دارند که با ارایه گرافیک بسیار غنی و زیبا شما را به چالش جدیدی دعوت می‌کنند.

داستان این بازی مربوط به وقوع یک جنگ بین اژدها و قلعه شماست که پس از روزهای متوالی قلعه نشینان در جنگ پیروز شده و حال سعی دارند خرابی‌های بوجود آمده را ترمیم کنند و در این راه شما مدیریت آن‌ها را بر عهده دارید.

در نگاه اول در مقایسه با ظاهر فانتزی و کارتونی کلش آو کلنز می‌توان زیبایی و اجزای دقیق King’s Empire را ستود، اجزا کاملا زیبا هستند و این حس را القا می‌کنند که شاهد یک عکس از قرون وسطا هستیم و در نبردها و شخصیت‌ها نیز شاهد غنای طراحی هستیم که شما را هرچه بیشتر به این عنوان وابسته می‌کند.

Screenshot_2015-07-12-01-36-35

پس از ورود و ساختن حساب کاربری و انتخاب یک سرور شما وارد محیط بازی می‌شوید که متاسفانه کمی‌ گیج کننده است تا بتوانید بدون هیچ پیش زمینه‌ای سر از محیط بازی دربیاورید ولی کمپانی سازنده راهکاری اندیشیده و وجود یک راهنما در بازی که نکات مختلف را به شما گوشزد می‌کند بسیار به کار خواهد آمد. در قدم اول باید خرابه‌های باقی مانده از جنگ را بسازید که شامل معادن، سربازخانه و کلیسا و … می‌شود.

Screenshot_2015-07-12-01-30-34

Screenshot_2015-07-12-02-01-39

 

 طبق روال بازی‌های استراتژیک برای هر ساخت و ساز نیاز به منابعی دارید که این منابع از طریق معدن‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد، منابع بازی King’s Empire عبارتند از سنگ، طلا، چوب، آهن و گندم که توسط قلعه شما و ساختمان‌های مخصوص به خود تولید می‌شوند و در طول بازی برای ساخت و یا ارتقا استحکامات به آن‌ها نیاز دارید. در این بازی الماس‌های گرانبهایی به شما داده می‌شود که برای تسریع روند ساخت و سازها بسیار مفید است .

Screenshot_2015-07-12-01-30-48

بر اساس سروری که در ابتدای بازی انتخاب کرده‌اید، نقشه‌ای پیش روی شما قرار می‌گیرد که مکان شما و قلعه‌های اطرافتان را مشخص می‌کند که می‌توانید با استفاده از سربازان خود به دیگر قلعه‌ها حمله کرده و غنایمی بدست بیاورید ولی قلعه‌های منابع عمر محدودی دارند و پس از استخراج منابع موجود در قلعه از نقشه محو می‌شوند.

Screenshot_2015-07-12-01-43-19

امکان پیوستن به اتحادها و گفتگو با دیگر کاربران نیز در King’s Empire وجود دارد و می‌توانید برای کسانی که جز اتحاد شما نیستند هم نیرو بفرستید (بر خلاف کلش آو کلنز) همچنین با عضویت در اتحادهای موجود در نقشه می‌توانید به پایتخت سرور خود حمله کنید و با تصرف آن پایتخت نشین شوید که البته در مراحل ابتدایی این امر بسیار سخت خواهد بود.


Screenshot_2015-07-12-01-44-33

به طور کلی در کنار گرافیک ستودنی وجود ابهام و اشیا ناشناخته در بازی چالش ذهنی جالبی را به وجود می‌آورد. در این بازی هدف مشخصی وجود دارد که در دیگر بازی‌های این سبک به ندرت شاهد چنین خط داستانی هستیم.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها