Loading...

آیا گارانتی همراه سرویس خاورمیانه (اینترنشنال) رسمی است؟

آیا گارانتی همراه سرویس خاورمیانه (اینترنشنال) رسمی است؟
آیا گارانتی اینترنشنال یا همان همراه سرویس خاورمیانه رسمی محسوب می‌شود؟ علت تفاوت قیمت گارانتی‌های گوشی‌ها چیست؟
گارانتی اینترنشنال چه تفاوتی با سایر گارانتی‌ها دارد؟ دلیل  اصلی اختلاف گارانتی‌ها چیست؟ 

گارانتی اینترنشنال (همراه سرویس خاورمیانه) به مدت یک هفته گوشی‌ شما را در قبال بروز هرگونه مشکل تعویض می‌کند. اما در دیگر گارانتی‌ها نظیر مایکروتل و سامتل مدت تعویض گوشی ۳ هفته بیشتر است و به یک ماه می‌رسد. غیر از این دیگر هیچ تفاوتی بین مدت زمان باقیمانده در سرویس‌دهی و خدمات آن نیست. دلیل اصلی تفاوت قیمت همین است. ناگفته نماند اگر از گارانتی گروه هماهنگ بهره‌مند شوید، در کنار کارت گارانتی، کارت جبران خسارت فیزیکی (بیمه) وجود دارد که امکانات بیشتری از گارانتی مانند جبران خسارت فیزیکی غیرعمدی  در اختیار خریدار می‌گذارد.


کلام آخر: تمام شرکت‌های سرویس‌دهنده (مایکروتل، سامتل و هماهنگ) تحت حمایت و پشتیبانی شرکت همراه سرویس خاورمیانه هستند و از لحاظ ارائه خدمات به مشتری تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد.


قوانین و شرایط گارانتی مایکروتل:

شرایط تعویض 

  • بیش از یک ماه از تاریخ درج‌شده روی کارت گارانتی آن نگذشته باشد.
  • تاریخ تولید آن کمتر از 6 ماه پیش باشد.
  • گوشی سابقه ارجاع به تعمیرگاه نداشته باشد.

ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط می‌شود:

  • استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی
  • خرابی در اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه و تاییدنشده از سوی شرکت
  •  اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز
  • هر گونه ضربه‌خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت
  • تغییر با دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
  • نصب هرگونه نرم‌افزار و برنامه غیرمجاز که مورد تایید شرکت نباشد.

نکته :

  • باتری و لوازم جانبی ( شارژر، هندزفری و ...) مشمول گارانتی نیست.
  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی مشمول گارانتی نیست.

قوانین و شرایط گارانتی هماهنگ:

  • لطفا در حفظ و نگهداری رسيد خدمات دقت فرماييد، زيرا آورنده آن صاحب کالا يا نماينده ذی صلاح وی محسوب می‌شود.
  • خدمات پس از فروش هماهنگ هيچ مسئوليتی نسبت به تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات دستگاه‌های تحويل داده‌شده ندارد و در صورت درخواست مشتری، هزینه تهيه نسخه پشتيبان جداگانه دريافت خواهد شد.
  •  بررسی تطابق شرايط گارانتی با وضعيت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتي، صرفا به عهده کارشناس اين دفتر است.
  • اشکالات ظاهری دستگاه از جمله خط و خش، شکستگي و تغيير رنگ بدنه در زمان تحويل با هماهنگی مشتری ثبت می‌شود.
  • در زمان تحويل دستگاه، ارائه کارت گارانتی معتبر الزامی است. در غير اين صورت هزينه تعميرات طبق فاکتور از مشتری دريافت خواهد شد.
  • اشکالات نرم‌افزاری مشمول گارانتی نیست و در صورت نصب هر گونه نرم‌افزار، هزينه آن طبق فاکتور از مشتری دريافت خواهد شد.
  • هر گونه تغيير در کارت گارانتی، بيمه و يا سريال مندرج روی دستگاه و يا داخل آن موجب ابطال گارانتی (بيمه) خواهد شد.
  • تعمير و تغيير توسط کارشناسان غير از مرکز خدمات هماهنگ موجب ابطال گارانتی دستگاه مورد نظر خواهد شد.
  •  لوازم استهلاکی شامل کابل و شارژر و باتری نوت بوک‌ها و تبلت‌ها در صورتی که در زمان خريد دچار مشکل باشند تحت پوشش خدمات قرار می‌گيرند.
  • عمليات روت کردن (root) و نصب رام‌های غيررسمی روی تبلت‌ها و همچنين عمل قفلگشايی روی راه‌اندازی‌های تبلت‌ها (Unlock-BootLoader) به دليل اينکه موجب کاهش ضريب ايمنی دستگاه و افزايش امکان Brick شدن دستگاه می‌گردد موجب ابطال گارانتی خواهد شد و هزينه‌های آن از مشتری دريافت خواهد شد.

گواهی جبران خسارت فیزیکی (بیمه ایران)

  • گواهی جبران خسارات فیزیکی الصاق‌شده روی کالاهای هماهنگ، شامل موارد شکستگی و ضربه‌خوردگی و آب‌خوردگی است و موارد سرقت و ناشی از عمد خريدار که توسط کارشناسان مشخص خواهد شد و یا استفاده ناصحيح را شامل نمی‌شود.
  • گواهی جبران خسارات فیزیکی کاملا از کارت گارانتی مجزاست و مواردی را که تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرد طبق شرایط مندرج روی گواهی پوشش خواهد داد.
  • برای استفاده از خسارات همواره وجود قطعه يا دستگاه آسيب‌ديده و همچنین به همراه داشتن اصل گواهی الزامی است.
  • این گواهی به صورت تک کوپن است و فارغ از میزان خسارت استفاده‌شده با یک بار استفاده ابطال می‌گردد.
  • طی موارد مندرج روی کارت گارانتی آسیب‌های فیزیکی موجب ابطال گارانتی می‌گردد، مگر در مواردی که کارشناسان این مرکز تشخیص به عدم ابطال گارانتی دهند.
  • حفظ اطلاعات موجود روی دستگاه آسیب‌دیده فیزیکی معمولا امکان‌پذیر نیست و این مرکز نسبت به حفظ یا بازگردانی آن مسئولیتی نخواهد داشت.
  • مشتريان گرامي مي‌توانند در صورت بروز حادثه تحت شرايط مذکور، حداکثر طي 10 روز پس از وقوع آن به یکی از دفاتر خدمات هماهنگ مراجعه کنند و یا کالای خود را برای این مراکز ارسال نمایند تا مراحل کارشناسی و تعيين خسارت توسط کارشناسان برای کالای آسيب‌ديده صورت پذيرد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها