Loading...

تبلتی خاص برای یک باشگاه پرطرفدار

تبلتی خاص برای یک باشگاه پرطرفدار
تبلت جدیدی با قابلیت های عالی و طراحی زیبا معرفی شده است که مختص یک تیم پرطرفدار ورزشی در دنیا می باشد. این تبلت خاص با ویژگی های همراهش مطمئنا توجه کاربران زیادی را به سمت خود جلب خواهد کرد.

کمپانی مایکروسافت تبلت جدیدی را با طرح و بند خود و باشگاه پرطرفدار فوتبال رئال مادرید رونمایی کرد. این دستگاه هوشمند جدید و خاص در بین طرفداران رئال مادرید بسیار جذاب و پرتقاضا خواهد شد.

رئال مادرید، پرافتخارترین و ثروتمند‌ترین تیم فوتبال باشگاهی در جهان است (6 مارس 1902 تاسیس شد)  که 10 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 32 قهرمانی در لالیگا اسپانیا، 19 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا (Copa Del Ray) و ده‌ ها قهرمانی درون قاره‌ای و بین‌المللی را بدست آورده است. استادیوم اختصاصی این تیم که «سانتیاگو برنابئو» نام دارد که بسیار بزرگ می باشد و 81،044 هزار تماشاگر را در خود جای می دهد.
 
درهمین راستا یک تبلت جدید با طرح و برند باشگاه رئال مادرید رونمایی شده است که نام مایکروسافت هم بر روی این دستگاه قرار دارد. ولی با اینحال این تبلت توسط یک اپراتور اسپانیایی نامشخص معرفی شده است که نام بزرگ رئال مادرید و مایکروسافت را به همراه دارد.
 
از ویژگی های تبلت خاص رئال مادرید می توان به صفحه‌ نمایش 8.9 اینچی IPS با وضوح تصویر Full HD، چیپست پردازنده اتم Z3735F اینتل، دو گیگابایت حافظه‌ رم، 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی، دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی، دوربین جلو 2 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و یک باتری قدرتمند 6700 میلی‌ آمپری و سیستم‌عامل ویندوز 8.1 اشاره کرد.

 

 

تبلتی خاص برای یک باشگاه پرطرفدار ..


در قسمت پشت تبلت، تصویری از زمان خوشحالی بعد از گل ستارگان مادریدی حک شده است که در این تصویر نام و چهره‌ بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، گرت بیل، خامس رودریگز، مارسلو، کارواخال و غیره قرار دارد.

قیمتی که برای این تبلت درنظر گرفته شده حدود 199 یورو است و فعلا این تبلت تنها برای کشور اسپانیا تایید و عرضه خواهد شد که این موضوع ناراحت کننده برای طرفداران رئال مادرید است.

اگر شما از طرفداران رئال مادرید هستید، درمورد این تبلت خاص چه نظری دارید؟

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها