Loading...

تبلت Surface Pro 3 ارزان‌تر، با پردازنده Core i7 و 128 گیگابایت حافظه

تبلت Surface Pro 3 ارزان‌تر، با پردازنده Core i7 و 128 گیگابایت حافظه
مایکروسافت نمونه دیگری از تبلت پرطرفدارش، یعنی سرفیس پرو 3، را با قیمتی ارزان‌تر معرفی کرد. این تبلت از پردازنده Core i7 با 8 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند، اما حافظه داخلی‌اش 128 گیگابایت است.

مایکروسافت مدل جدیدی از تبلت سرفیس پرو 3 خود را معرفی کرد که قیمتی کمتر از نمونه‌های قبلی این مدل دارد. این تبلت ششمین نمونه سرفیس پرو 3 مایکروسافت است و، همچون برادر بزرگ‌ترش، از پردازنده 1.7 گیگاهرتزی Core i7 و 8 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. اما حافظه داخلی به کار گرفته‌شده در این مدل سرفیس پرو 3 کمتر از نمونه‌های قبلی است. پیش از این، نمونه‌هایی از این تبلت که به پردازنده Core i7 مجهز بودند از 512 و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌بردند، اما اکنون مدل جدیدی که مایکروسافت ارائه کرده تنها 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته خوشبختانه کاهش حافظه داخلی این دیوایس به کاهش قیمتش نیز منجر شده است و این مدل 128 گیگابایتی با پردازنده Core i7 اکنون قیمتی برابر با 1299 دلار دارد؛ یعنی درست همان قیمتی که نمونه مشابه با پردازنده Core i5 و حافظه داخلی 256 گیگابایت دارد.

 

از عرضه تبلت سرفیس پرو 3 مایکروسافت بیش از یک سال می‌گذرد و حالا این مدل جدید، پیش از عرضه سرفیس پرو 4، گزینه‌ای ارزان‌تر پیش روی کاربران می‌گذارد. عرضه این تبلت پیش از ماه سپتامبر نیز احتمالا با هدف جلب توجه دانش‌آموزان پیش از بازگشایی مدارس صورت گرفته است، زیرا بخشی از طرفداران سرفیس پرو مایکروسافت را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند. این شرکت همچنین همزمان در همین هفته مدل LTE سرفیس پرو 3 را نیز در آلمان و بریتانیا معرفی کرد. مایکروسافت گفته که این دیوایس دو هفته پیش در ژاپن به فروش رسید و به‌زودی در امریکا نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها