Loading...

سامسونگ گلکسی تب S2 به بازار می‌آید: باریک‌تر و کوچک‌تر

سامسونگ گلکسی تب S2 به بازار می‌آید: باریک‌تر و کوچک‌تر
سامسونگ امروز گلکسی تب S2 را رونمایی کرد: باریک‌تر، کوچک‌تر و چهارگوش‌تر از تمام تبلت‌های قبلی سامسونگ!

گلکسی تب S2 امروز در دو مدل 8 و 9.7 اینچی معرفی شد. این تبلت تغییرات زیادی نسبت به مدل پیشین خود دارد. نسبت ابعاد 16×9، که در مدل قبلی استفاده شده بود، جایش را به فرمت 4×3 داده که اپل پیش‌تر در آیپدها استفاده کرده بود. این فرمت جدید نحوه دیدن را بهبود می‌بخشد و خواندن کتاب‌های الکترونیکی و صفحات وب را برای کاربر آسان‌تر می‌سازد.

اما از طرفی هم تماشای فیلم با کیفیت بالا، چنان که در سری‌های پیشین میسر بود،دیگر امکان‌پذیر نیست؛ چراکه رزولوشن تب S2 از QuadHD به 2048×1536 تقلیل یافته است.
از مشخصات این تبلت به این نتیجه می‌رسیم که سامسونگ تصور می‌کند کاربران از تبلت بیشتر برای مطالعه استفاده می‌کنند تا تماشای فایل‌های ویدئویی، و به همین دلیل بسیار تلاش کرده تا این تبلت برای مطالعه مناسب باشد. استفاده از سوپر آمولد برای ساخت صفحه S2 باعث شده، با استفاده از حالت خواندن (Reading Mode)، میزان روشنایی صفحه برای مطالعه در حالت بهینه قرار بگیرد تا کاربر قادر باشد مدت بیشتری بدون احساس خستگی صرف مطالعه کند.
تبلت S2 نسبت به مدل قبلی ده درصد سبک‌تر شده است؛ یعنی مدل 9.7 اینچی آن وزنی حدود 385 گرم و مدل 8 اینچی آن وزنی حدود 254 گرم دارد. همچنین ابعاد S2 نسبت به مدل قبلی یک میلی‌متر کوچک‌تر شده است.

 


از لحاظ سخت‌افزاری نیز S2 تغییرات محسوسی دارد. استفاده از تراشه 8 هسته‌ای اگزینوس 5433 ساخت سامسونگ با سرعت‌های پردازش 1.9 گیگاهرتز (برای پردازش اطلاعات سنگین) و 1.3 گیگاهرتز (برای پردازش اطلاعات سبک) این نکته را ثابت می‌کند. در شایعاتی که درباره S2 منتشر شده بود تراشه استفاده‌شده در آن را همان تراشه اگزینوس 7420 تصور می‌کردند که در ساخت S6 استفاده شده، اما اکنون، با معرفی این محصول، می‌بینیم که سامسونگ برای تولید S2 از تراشه‌ای استفاده کرده که در ساخت Note 4 نیز استفاده کرده بود.


استفاده از 3 گیگابایت رم در کنار تراشه 8 هسته‌ای، S2 را هنگام پردازش اطلاعات مانند هیولا می‌کند! حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی، که از کارت MicroSD نیز پشتیبانی می‌کند، به‌خوبی پاسخگوی نیازهای کاربر است.
باتری 5870 میلی‌آمپری و 4000 میلی‌آمپری (بسته به اندازه صفحه نمایش) یکی دیگر از ویژگی‌های تبلت S2 است. شاید باتری نسبت به قبل ضعیف‌تر باشد، اما استفاده از صفحه سوپر آمولد میزان مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
این تبلت، مانند مدل پیشین، به اسکنر اثر انگشت مجهز شده است و استفاده از اندروید 5 در کنار آخرین نسخه تاچ ویز (رابط کاربری سامسونگ) نوید تعامل کاربری خوبی می‌دهد.
ماه آینده شاهد عرضه این تبلت در بازار خواهیم بود.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها