Loading...

همه‌ قابلیت‌ های صفحه‌ نمایش خمیده‌ گلکسی S6 اج

همه‌ قابلیت‌ های صفحه‌ نمایش خمیده‌ گلکسی S6 اج
سامسونگ در جریان برگزاری کنفرانس جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا از نسل جدید پرچمداران خود رونمایی کرد. گلکسی S6 و گلکسی S6 اج از نظر مشخصات فنی و ظاهر متفاوت نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است.

بدون شک، گلکسی S6 اج سامسونگ را باید زیباترین گوشی‌ هوشمند امسال سامسونگ خواند. این محصول با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایشی که در طرفین خمیده است، بسیار زیبا به نظر می‌رسد، از این‌رو است که بسیاری پرداخت 100 دلار بیشتر را برای تصاحب این گوشی هوشمند منطقی می‌دانند. اما علاوه بر زیبایی، این صفحه‌ی نمایش خمیده چه قابلیت‌های دیگری دارد؟ 

۱. نمایش تماس گیرنده بدون نیاز به دیدن صفحه‌ی نمایش

سامسونگ گلکسی S6 اج را با صفحه‌ی نمایشی که طرفین آن خمیدگی دارد، ارائه کرده است. این صفحه‌ی نمایش با یک ویژگی با عنوان Edge Lighting همراه شده است. با استفاده از این فناوری می‌توان گوشی را از طرف صفحه‌ی نمایش روی سطح صافی قرار داد و در صورت دریافت تماس صوتی، پیام متنی یا ایمیل، از طریق طرف خمیده به جزئیات اعلانیه دریافت شده پی برد.

با استفاده از این قابلیت می‌توان رنگ خاصی را به هر یک از مخاطبان اختصاص داد تا در زمان زنگ زدن فرد مورد نظر، بدون نیاز به برداشتن گوشی و نگاه کردن به صفحه‌ی نمایش، بتوان از طریق رنگ نمایان شده در حاشیه‌ی صفحه‌‌ی نمایش، از این موضوع که چه کسی تماس گرفته، اطلاع پیدا کرد.

۲. چک کردن اخبار مثل نتایج تیم‌های ورزشی

سامسونگ پیش از گکسی S6 اج، گوشی هوشمند دیگری را نیز با نمایشگری که یک لبه‌ی آن خمیده بود، روانه‌ی بازار کرد. گلکسی S6 اج نیز همچون گلکسی نوت اج از وجود قابلیت Information Stream بهره می‌برد. با بهره‌گیری از این قابلیت می‌توان فید اخبار را روی قسمت خمیده‌ی صفحه‌ی نمایش دید.

از جمله‌ی منابعی که برای نمایش اخبار از آن استفاده می‌شود می‌توان به توئیتر ترندز، یاهو نیوز، یاهو فایننس، یاهو اسپورت و فید اعلانیه‌ها اشاره کرد. در حال حاضر سامسونگ تلاش می‌کند که این قابلیت را برای سایر اپلیکیشن‌ها نیز ارائه کند.

برخلاف گلکسی نوت اج، در گلکسی S6 اج این قابلیت را تنها می‌توان زمانی بکار گرفت که صفحه‌ی نمایش خاموش باشد. برای دسترسی داشتن به این قابلیت، باید انگشت خود را در قسمت خمیده‌ی صفحه‌ی نمایش چند بار به سمت جلو و عقب کشید. کشیدن انگشت بصورت عمودی روی قسمت خمیده باعث می‌شود فیدهای نمایش داده شده تغییر کنند.

۳. ساعت

در صورتی که عادت دارید شب هنگام از خواب برخواسته و از طریق گوشی، ساعت را چک کنید، گلکسی S6 اج کار شما را راحت می‌کند. چرا که دیگر نیازی به روشن کردن صفحه‌ی نمایش یا برگرداندن آن ندارید و می‌توان ساعت را از قسمت خمیده‌ی صفحه‌ی نمایش دید.

گلکسی S6 اج قادر است ساعت را برای 12 ساعت در طول زمانی که صفحه‌ی نمایش اصلی خاموش است، به صورت سایه روشن نمایش دهد تا کاربر نیازی به روشن کردن صفحه‌ی نمایش نداشته باشد.

۴. زیبایی بی حد و حصر

شاید از نظر اغلب کاربران دلایلی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم برای خرید گلکسی S6 اج علت‌های اصلی نباشد. گلکسی S6 اج در مقایسه با گلکسی S6 حدود 100 دلار گران‌تر است. شاید بتوان زیبایی این گوشی هوشمند را دلیل قانع کننده‌ای برای پرداخت 100 دلار بیشتر خواند.

سامسونگ نیز خود بر این اعتقاد است که استفاده از صفحه‌ی نمایشی با طرفین خمیده یک حرکت انقلابی در طراحی گوشی‌های هوشمند نیست. استفاده از این طراحی بیشتر برای زیباتر کردن گلکسی S6 اج است.

بسیاری سامسونگ را به تقلید از سایر کمپانی‌ها متهم می‌کنند، اما کمپانی کره‌ای در آخرین نسل از پرچمداران خود و مخصوصا گلکسی S6 اج، تمام تلاش خود را به کار برده تا محصولاتی ارزنده، هم از نظر طراحی و هم از نظر مشخصات فنی روانه‌ی بازار کند.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها