Loading...

۹ مورد از بهترین لوازم جانبی موبایل و تبلت که زندگی شما را تغییر می‌دهند

۹ مورد از بهترین لوازم جانبی موبایل و تبلت که زندگی شما را تغییر می‌دهند
تصور اینکه یک موبایل ۳ میلیون تومانی ۱۸ هسته‌ای یک وسیله همه کاره است و برای تغییر زندگی شما نیاز به هیچ کمکی ندارد، کاملا اشتباه است.

شما می‌توانید با یک گوشی زیر ۷۰۰ تومانی و تعدادی اکسسوری و لوازم جانبی به درستی انتخاب شده کارهایی را انجام دهید که یک گوشی چند میلیون‌ تومانی در خواب هم نمی‌تواند آن کاربردها را داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بخوانید کدام اکسسوری‌ها و لوازم جانبی با هزینه‌ای اندک می‌تواند زندگی شما را بهبود دهد.

۱-     لنز (فیش آی، ماکرو، تله …)

عکاسی با موبایل پرطرفدارترین نوع عکاسی در میان مردم دنیا است. بخواهیم یا نخواهیم با پیشرفت کیفیت دوربین موبایل‌ها بخش بزرگی از عکس‌های گرفته شده توسط ما از موبایل ما در دنیای دیجیتال ذخیره می‌شوند، دلیل آن هم بسیار ساده است، راحتی استفاده. حال مشکل این است که لنز دوربین موبایل دارای محدودیت است و در برخی موارد که نیازمند وسعت بیشتر یا زوم بیشتر یا گرفتن عکس ماکرو هستید افسوس دوربین‌های چندین میلیون تومانی با لنزهای گرانقیمت‌شان را می‌خورید. اما اشتباه شما اینجاست که بسیاری از لنزهای بسیار گرانقیمت به راحتی با یک اکسسوری ارزانقیمت می‌تواند در اختیار شما باشد و عکسهایی را با دوربین موبایل شما خلق کند که فکرشان را هم نمی‌کردید. باور آن مشکل است اما عکاسی با این لنزها تجربه کاملا متفاوتی است و عکسهایی کاملا متفاوت را تولید می‌نماید که می‌تواند آلبوم عکسهای شما را صد چندان زیبا کند.

۲-    باتری اکسترنال( پاوربانک)

شارژر خود را فراموش کرده‌اید؟ شارژر شما خراب شده است؟ روزی ۱۰ ساعت با موبایل خود بازی می‌کنید؟ به کوه و دشت زیاد سفر می‌کنید؟ راه حل برای شما خیلی ساده است. یک باتری اکسترنال خوب خریداری کنید. این اکسسوری شاید در نگاه اول کاربرد کمی داشته باشد، اما راحتی استفاده از آن و قابل حمل بودن آن موجب کاربردی شدن و بعضا نجات شما در لحظات سخت شود. همچنین در برخی موارد که باتری شما مشکل پیدا کرده است و نیازمند یک شارژ یکنواخت و استاندارد هستید، این نوع شارژ می‌تواند به بازگشت باتری شما به وضعیت عادی کمک کند.

۳-     کابل بلند و انعطاف پذیر شارژ

یکی از موارد منفور و آزاردهنده موبایل و تبلت کابل شارژ آنها است. این کابل‌ها معمولا کوتاه، غیرقابل انعطاف و ضعیف در مقابل سایش و استهلاک هستند. اما شما با خرید یک کابل خوب شارژ که بلند و انعطاف پذیر است می توانید زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید.

۴-     تجهیزات سلفی (منوپاد، سه پایه، شاتر …)

selfie

این روزها همه مونوپاد دارند. آری شاید خریدن چیزی که همه خریده‌اند برای برخی از ما کار ناخوش‌آیندی باشد  اما شاید دلیلی فراتر از مد و گرایش جمعی در پس این خرید وجود داشته باشد. مونوپاد و شاتر ریموت می‌تواند به شما این توانایی را بدهد که عکسهایی از خود بگیرید که بدون این وسیله امکان آن وجود ندارد. حال اگر این تجهیزات را با لنز فیش آی ترکیب کنید می‌توانید بدون اینکه کسی برای گرفتن عکس از جمع خانواده خارج شود عکسی با حضور همه داشته باشید.

۵-     اسپیکر و استندهای رومیزی

speaker

شنیدن موسیقی با استفاده از هدفون می‌تواند لذت بخش باشد اما یک اسپیکر خوب می‌تواند این لذت را صد چندان کند. مخصوصا که شما در یک سفر به همراه خانواده بخواهید دسته جمعی به یک موسیقی گوش فرا دهید، این دستگاه قابل حمل و کوچک و قدرتمند می‌تواند تجربه سفر شما را تغییر دهد. همچنین می‌توانید تبلت خود را به آن متصل کنید و یک سیستم سرگرمی کوچک خلق کنید. بازی کردن با تبلت و صدای شفاف این اسپیکر‌ها همانند تجربه بازی کردن در پلی استیشن ۴ و سینمای خانگی است.حتما این موارد را امتحان کنید تا ببینید تفاوت آن چیست.

۶-     شارژر فندکی و استند نگهدارنده برای ماشین

car_charger

بسیاری از ما روزانه چند ساعت را درون ماشین صرف می‌کنیم و از این موضوع قافل هستیم که موبایل و تبلت ما که بخش مهم دیگر ما در زندگی است نمی‌تواند به ماشین ارتباط کافی برقرار کند. یک شارژر فندکی خوب به همراه یک استند مناسب در خودرو می‌تواند تجربه ما را در استفاده از خودرو تغییر دهد. استفاده از مسیریابهای مختلف یکی از این کاربردهای است. در کنار اینکه موبایل شما هم هیچ وقت از شارژ خالی نخواهد شد.

۷-     هندزفری استریو

stereo-bluetooth-headset

کسانی در ورزش به موسیقی گوش می‌دهند یا دوست دارند تمام تجربه صوتی‌شان از موبایل به صورت استریو باشد، باید بدانند که هندزفری‌های استریو یک راه حل ساده و کارا برای آنها می‌باشد. این هندزفری‌ها در عین اینکه تمام نیاز ما به ایجاد تماس تلفنی را برطرف می‌نمایند، همچنین گزینه مناسبی برای گوش دادن به موسیقی، دیدن فیلم و انجام بازی هستند. در صورتی که هندزفری‌های مونو تنها برای برقراری تماس مناسب هستند. همچنین از دید اجتماعی هندزفری استریو به دلیل شباهت به هدفون کمتر جلب توجه می‌نماید.

۸-     دستبند سلامتی و ساعت هوشمند

smart-watch-band

اگر از دوستداران ورزش و سوزاندن کالری هستید و به سلامتی خود اهمیت می‌دهید این دستبندهای سلامتی می‌تواند به شما کمک بزرگی نماید. اینکه بدانید چقدر کالری مصرف کرده‌اید،چقدر قدم زده‌اید، خوابتان چگونه بوده است و بسیاری از اطلاعات دیگر که هر روز پیچیده‌تر و عمیق‌تر می‌گردد همگی در جهت شناخت وضعیت سلامتی بدن شما هستند. شاید هم اکنون این لوازم جانبی خیلی جزئی از زندگی ما نشده باشند اما در آینده نزدیک همگی به اهمیت این موضوع پی خواهند برد که برای داشتن بدنی سالم باید همه موارد را در مورد بدن خود بدانیم.

کاربردهای جالب دیگر ساعت هوشمند موارد زیر است:

–        مسیریابی بدون استفاده از موبایل

–        یافتن موبایل

–        دریافت اعلانات و در برخی مدلهای ساعت هوشمند حتی خواندن ایمیل و متن

–        سنسور ضربان قلب

۹-     تگ‌های NFC و Bluetooth 4

tags

یکی از جالب ترین انواع لوازم جانبی تگ‌های NFC هستند. این تگ‌ها می‌توانند کاربردهای بسیاری داشته باشند و بسته به نیاز ما شخصی سازی شوند. به دلیل استفاده ناچیز از انرژی این تگ‌ها بسیار کوچک هستند. کاربردهای جالب آنها موارد زیر است:

–        بازکردن قفل موبایل تنها با نزدیک کردن این تگ به موبایل یا تبلت

–        نسبت دادن یک کار مشخص در یک مکان مشخص. به طور مثال زمانی که موبایل را روی میز کار می‌گذارید موبایل به طور خودکار به حالت بدون صدا وارد شود.

–        متصل شدن به دسته کلید برای اینکه هیچگاه آن را گم نکنیم

–        و بسیاری کاربردهای دیگر که بسته به نوع این تگ‌ها و مدل آنها می‌تواند متفاوت باشد.

 

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها