Loading...

تیزر جدید هوآوی نشان می دهد ۸ ژوئن باید منتظر گوشی جدید این شرکت باشیم

تیزر جدید هوآوی نشان می دهد ۸ ژوئن باید منتظر گوشی جدید این شرکت باشیم
این طور که از شواهد بر می آید به زودی باید شاهد معرفی پرچمدار سری Honor هواوی باشیم. تقریبا یک سالی از عرضه Honor 6 این شرکت می گذرد و شایعات زیادی پیرامون نسل جدید این گوشی شنیده می شود.
 
 
تیزر جدید که خبر از عرضه محصول در کنفرانس 8 ژوئن دارد موید این امر و معرفی اسمارت فون Honor 7 هواوی است.
 این تیزر تبلیغاتی به خودی خود اطلاعات زیادی به ما نمی دهد و تنها نشان دهنده تاریخ و عبارت معروف "Imagination is everything" است. با چنین معرفی مبهمی، هواوی ممکن است هر نقشه ای را در سر داشته باشد. اگر شایعات قبلی را باور داشته باشیم باید منتظر عرضه یک اسمارت فون در ماه ژوئن باشیم. تنها مشکلی که وجود دارد این است که این دیوایس در دو نوع متفاوت وجود دارد و مشخص نیست که آیا هر دو با هم معرفی می شوند یا گوشی دیگر در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد.
 
 
هر دو گوشی سری Honor 7 هواوی از فلز با کیفیت ساخته شده اند تا سخت افزار قدرتمندی را درون خود جای دهند. هر دو گوشی مشخصات سخت افزاری مشابه دارند و تنها در میزان حافظه رم و حافظه داخلی گوشی با هم متفاوت هستند. 
 
اسمارت فون های Honor 7  هواوی از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p و تراشه ساخت خود شرکت، یعنی Kirin 935 بهره می برند. نمونه پایین تر Honor 7 از 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است درحالیکه نمونه رده بالا این سری از 4 گیگابایت حافظه رم در کنار 14 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. گفته شده است که دوربین این گوشی 13 مگاپیکسلی است و به تثبیت کننده اپتیکی تصویر (OIS) نیز مجهز شده است. هر دو گوشی از آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 5 با رابط کاربری Emotion UI 3.0 و همچنین باتری 3280 میلی آمپری بهره می برند. امکان وجود سنسور اثر انگشت نیز در این گوشی ها وجود دارد.
 
این طور گفته شده که مدل پایین تر Honor 7 قیمتی حدود 322 دلار و مدل بالاتر آن قیمتی حدود 435 دلار داشته باشد. ظاهرا این گوشی ها این بار قیمتی بیش از آنچه انتظار می رود را به خود اختصاص داده اند که این احتمال را به وجود می آورد، ویژگی های دیگری نیز در این دو اسمارت فون قرار داده شده است و فعلا ما از آن ها بی خبریم.
 
 
0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها