Loading...

گوشی لومیا 640XL در فروشگاه مایکروسافت کشور کانادا عرضه شد

گوشی لومیا 640XL در فروشگاه مایکروسافت کشور کانادا عرضه شد
گوشی مایکروسافت لومیا 640 XL از هم‌اکنون در فروشگاه‌های مایکروسافت در کشور کانادا عرضه شده است. فعلا خبری از فروش آنلاین این گوشی در فروشگاه آنلاین مایکروسافت نیست و گشتن دنبال آن تنها باعث هدر رفتن وقت می‌شود.

این گوشی در حال حاضر تنها به رنگ سفید موجود است و به‌صورت آنلاک فروخته می‌شود. قیمتش نیز 272 دلار امریکاست. این گوشی در ماه آوریل، همزمان با لومیا 640، در هند و انگلستان رونمایی شد.

لومیا 640 XL، که نسبت به نسخه معمولی خود سخت‌افزار بهتری دارد، از صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 بهره می‌برد که تراکم پیکسلی 259 پیکسل در هر اینچ ایجاد می‌کند. تراشه این گوشی اسنپدراگون 400 است که پردازنده اصلی چهارهسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 305 دارد. حافظه رم به‌کاررفته در این گوشی 1 گیگابایت است و از 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز برخوردار است. در لومیا 640 XL قابلیت ارتقای حافظه تا 128 گیگابایت نیز فراهم شده و به همین دلیل نگرانی‌ای در مورد حافظه داخلی کم این گوشی وجود ندارد. این گوشی از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند و نسخه دوسیم‌کارته آن نیز تولید شده است.

 

دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی است و دیافراگم f2/0 دارد، بنابراین به‌خوبی از عهده عکس گرفتن در نور کم برمی‌آید. دوربین جلو لومیا 640 XL از نوع 5 مگاپیکسلی است و باتری گوشی 3000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

مایکروسافت پیش از این گفته بود گوشی‌های لومیا 640 و 640 XL جزو اولین گوشی‌هایی هستند که به ویندوز 10 آپدیت می‌شوند. بنابراین این دو گوشی برای دوستداران گوشی‌های ویندوزفونی در اولویت خواهند بود. انتظار می‌رود سرانجام این گوشی را اپراتور AT&T در کانادا بفروشد.

به‌هرحال اکنون خریداران گوشی‌های هوشمند در کانادا گزینه ویندوزفونی دیگری نیز پیش روی خود دارند و می‌توانند این گوشی را نیز انتخاب کنند.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها