Loading...

اپل آیفون با نمایشگر خمیده می سازد ؟!

اپل آیفون با نمایشگر خمیده می سازد ؟!
به نظر می رسد که تولید کنندگان کره‌ای اپل را متقائد کرده اند تا در آیفون های بعدی خود از صفحه نمایش های OLED منعطف استفاده کنند.

اپل همچنین به تازگی در زمینه توسعه نمایشگر خمیده ، پنتنتی را به ثبت رسانده و گفته می شود که از اینگونه نمایشگر ها در محصولات آینده خود استفاده خواهد کرد.

این پنتنت در سازمان ثبت پنتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده که قرار است آیفون از نمایشگرهای خمیده در محصولاتش استفاده کند و آن ها را به این تکنولوژی مجهزکند. یک نشریه ی کره ای ،خبر از متفاوت بودن این پنتنت می دهد و خب این که قرار است آیفون به این نمایشگر ها مجهز شود را تایید می کند.

بر اساس گزارش یک نشریه کره ای، اپل به طور جدی به‌کارگیری صفحه نمایش‌های OLED در خط تولید پرچم‌دارش را در نظر گرفته است. این صفحه نمایش‌ها نقاط ضعف موجود در صفحه‌نمایش‌های کنونی اپل مثل اشباع رنگ، دقت و میزان روشنایی را در رفع می‌کنند.

این منبع اضافه کرد که اگر اپل یک آیفون با صفحه‌نمایش منعطف OLED تولید کند، می‌تواند بازار بسیار بزرگ و سودمندی را ایجاد کند، زیرا اپل هنوز از این فناوری در پرچم‌داران خود استفاده نکرده است.در حال حاضر این شرکت تنها برای ساعت هوشمند‌اش از صفحه‌نمایش OLED استفاده کرده است که پنل آنها توسط دو شرکت ال‌جی و سامسونگ تامین می‌شود.

منبع مذکور عنوان کرد: «با توجه به این که تامین‌ کنندگان نمایشگرهای اپل روی صفحه‌ نمایش‌های OLED برای این شرکت کار می‌کنند، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که اولین آیفون خمیده در سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شود.»

در حال حاضر شما میتوانید نمایشگر های خمیده را در محصولات ال جی مانند G Flex 2 مشاهده کنید،همچنین این شرکت ، نمایشگر های اپل واچ را نیز تولید کرده است. این نشریه مدعی شده که قرار است کمپانی اپل ،از نسل جدید گوشی های با نمایشگر خمیده خود ،در سال ۲۰۱۸ رونمایی کند. علاوه بر این، LG Display، یکی از شاخه‌های شرکت ال‌جی با تمرکز بر تولید نمایشگر و بزرگ‌ترین تامین کننده‌ی نمایشگر برای اپل، قصد دارد خط تولید LCD یکی از کارخانه‌های خود را متوقف کرده و به جای آن OLED تولید کند تا به این ترتیب ظرفیت سالانه‌ی تولید نمایشگرهای OLED را افزایش دهد.

اپل همیشه عادت دارد تا زمان جا افتادن و بلوغ یک فناوری نوین صبر کند تا ارزش آن برای مصرف‌کننده ثابت شود. با توجه به این نکته، گرچه احتمال این که یک آیفون خمیده تولید کند کم است، اما می‌تواند از نمایشگرهای OLED منعطف به خاطر مزیت‌های دیگرش از قبیل باریکی و استحکام بهره بگیرد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها