Loading...

مقایسه سرعت اکسپریا زد 3+ با گلکسی اس 6 اج ؛ یک برد یک باخت

مقایسه سرعت اکسپریا زد 3+ با گلکسی اس 6 اج ؛ یک برد یک باخت
آخرین پرچمدارها که کنار همدیگر قرار می گیرند چالش ها و اصطکاک های زیادی به وجود می آید. یکی از چالش های همیشگی، تست سرعت دو دستگاه جدید است.

این مقایسه بیش از آن که مقایسه سونی با سامسونگ باشد می تواند مقایسه اسنپدراگون 810 با اگزینوس 7420 باشد. سونی روی اکسپریا زد 3+ یا همان اکسپریا زد 4 از پردازنده اسنپدراگون 810 بهره برده است که در نوع خود چیپست عالی به شمار می رود. سامسونگ اما به تلاش خود ایمان داشته است و برای اولین بار پرچمدرا خود را فقط و فقط با اتکا بر چیپست اگزینوس خود تولید کرده است.

چیپست سامسونگ یعنی اگزینوس 7420 یک پردازنده 14 نانومتری و 64 بیتی است که سامسونگ آن را بسیار قبول دارد، یک پردازنده کم مصرف و پر قدرت. چیپست اکسپریا زد 3+ یعنی اسنپدراگون 810 اولین تلاش کوالکام برای تولید پردازنده ای بر مبنای فناوری big.LITTLE است و کمی پایین تر از انتظارات ظاهر شده است. حالا این دو پردازنده در مقابل هم قرار می گیرند و قرار است که … ، خودتان ببینید!

 

دانلود ویدیو به حجم 10 مگابایت

همانطور که دیدید اگزینوس 7420 به طرز معناداری سریع تر از اسنپدراگون 810 است و دور اول با اختلاف باور نکردنی پیروز شد اما برای بازخوانی برنامه از حافظه رم به دلیل مشکل گلکسی اس 6 و اس 6 اج در مدیریت رم (که البته برخی آن را مشکل اندروید 5 می دانند) دور دوم با اختلاف قابل چشم پوشی گلکسی اس 6 اج برنده شد. همانطور که می دانید به روزرسانی 5.1.1 برای گلگسی اس 6 و اس 6 اج ارایه شده است و وعده برطرف کردن این ایراد را داده است، باید منتظر شویم و ببینیم تغییری ایجاد می شود یا خیر، چرا که در غیر این صورت علی رقم پردازنده فوق العاده، عملکرد دستگاه غیر قابل قبول است. البته نمایشگر QHD گلکسی اس 6 اج در مقابل FHD اکسپریا زد 3+ هم قابل توجه است. نظر شما چیست؟ اکسپریا زد 3+ یا گلکسی اس 6 اج؟ اسنپدراگون 810 یا اگزینوس 7420؟

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها