Loading...

آپدیت نرم افزار Walkman سونی با بهبودهای مطلوب

آپدیت نرم افزار Walkman سونی با بهبودهای مطلوب
سونی زمانی با واکمن‌های خود دل بسیاری از عاشقان موسیقی را برده بود و این گجت تا قبل از فراگیر شدن اسمارت‌فون‌ها فوق‌العاده در بین مردم محبوب بودند،

تا اینکه سر و کله‌ی اسمارت‌فون‌ها پیدا شدند و روزبه روز توجه به این محصول محبوب ژاپنی کمتر شد، اما این موضوع مانع از آن نشد که واکمن به دست فراموشی سپرده شود و این شرکت در اقدامی ضربتی واکمن را وارد دنیای اسمارت‌فون‌ها کرد. اکنون این اپ محبوب آپدیت جدیدی را دریافت کرده است که شما را دعوت می‌کنیم تا در ادامه‌ی مطلب با جزییات آن بیشتر آشنا شوید.
در روزهای اخیر سونی آپدیتی را برای نرم‌افزار Walkman خود ارائه داد و در راستای این بروزرسانی، نسخه‌ی نرم‌افزار از 8.5.2.10 به 8.5.3.2 ارتقا پیدا کرد.
نسخه‌ی جدید نرم‌افزار مژده‌ی خوبی را برای دارندگان ساعت‌های هوشمند دارد و توسط آن کاربران Android Wear می‌توانند PlayList پخش شده در اسمارت‌فونشان را در ساعتشان مشاهده کنند و به مدیریت آن بپردازند.
تغییر جدید دیگر مربوط به بخش رابط کاربری و ظاهر نرم‌افزار می‌شود که در نسخه‌ی جدید شاهد یک ظاهر تمیزتر و مرتب‌تری هستیم. برای درک بهتر تغییرات بهتر است به عکس‌های زیر نگاه کنید.

SonyWalkam1 SonyWalkam2

 

اما سورپراز جدید! کاربرانی که نسخه‌ی جدید را دریافت کرده‌اند، در منوی تنظیمات گزینه‌ی Spotify را گزارش دادند. این قابلیت با امکان دسترسی به کل محتوای PlayStation Music از آخر ماه جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت و ظاهرا کاربران واکمن از این پس قادر خواهند بود که به این قابلیت جذاب دسترسی پیدا کنند.

 

SonyWalkman3

 

منتظر چی هستید؟! اگر کاربر اسمارت‌فونی از سونی باشید، به احتمال زیاد تغییرات جدید آنقدر وسوسه کننده بوده که ارزش حجم آپدیت 14.1 مگابایتی را داشته باشد!

 

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها