Loading...

مژده به دوستداران گوشی‌های ویندوزفونی: لومیا 940XL با نمایشگر QHD

مژده به دوستداران گوشی‌های ویندوزفونی: لومیا 940XL با نمایشگر QHD
خبرهای جدیدی از پرچمداران جدید مایکروسافت، لومیا 940 و لومیا 940XL به گوش می‌رسد. این بار شرکت AdDuplex، که همیشه آمارهایی در مورد گوشی‌های ویندوزفونی منتشر می‌کند، از دو گوشی ناشناخته مایکروسافت خبر داده است که یکی از آنها از نمایشگر QHD بهره می‌برد.

شرکت AdDuplex آمارهایش را درباره دیوایس‌های ویندوزفون با اطلاعات جدید به‌روز کرده است. معمولا آمارهای این کمپانی به‌خودی خود اطلاعات بسیاری در مورد گوشی‌های مایکروسافت در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما این بار، علاوه بر آمارهای همیشگی، صفحه آخر گزارش این شرکت از دو دیوایس ناشناخته مایکروسافت خبر می‌دهد. احتمال دارد این دیوایس‌ها لومیا 940 و لومیا 940 XL باشند که در ماه‌های اخیر شایعاتی در موردشان شنیده شده است.

مشخصات این گوشی‌ها قطعی نیست و با شک و تردید بسیاری همراه است. پیش از این گفته شده بود دوربین این گوشی‌ها از رزولوشن 25 مگاپیکسل برخوردار است، اما بعدا خبر رزولوشن 20 مگاپیکسلی این گوشی‌ها به گوش رسید. در مورد ویژگی‌های دیگر این دستگاه‌ها نیز اوضاع به همین صورت است: وجود USB Type C، فلش سه‌گانه LED و حتی اسکنر عنبیه چشم نیز هنوز قطعی نیست.

در این مقطع زمانی تشخیص واقعیات از شایعات کار آسانی نیست، اما تنها چیزی که به احتمال زیاد درست است اندازه نمایشگر این گوشی‌هاست. این‌طور به نظر می‌رسد که لومیا 940 صفحه نمایش 5.2 اینچی تمام HD و لومیا 940 XL صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD خواهد داشت.

به‌هرحال شایعات قبلی با این اطلاعات هماهنگ است و به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد عرضه گوشی ویندوزفونی با نمایشگر Quad HD خواهیم بود. پیش از این شماره مدل لومیا 940 را در شایعات RM-1106 شنیده بودیم، ولی اکنون در گزارش AdDuplex می‌بینیم که مدل این گوشی‌ها RM01104 و RM1105 ذکر شده است. با وجود این، حتی اگر گوشی دوم همان لومیا 940 XL هم نباشد، باز هم یک گوشی ویندوزفونی با نمایشگر QHD خواهیم دید.

بخش‌های دیگر گزارش این شرکت، که آمار استفاده از گوشی‌های مایکروسافت است، نشان می‌دهد لومیا 520 همچنان محبوب‌ترین گوشی این شرکت نزد کاربران است، اگرچه محبوبیتش نزد کاربران 2.3 درصد کاهش داشته و به 19.3 درصد رسیده. پس از لومیا 520 نیز گوشی‌های لومیا 630 با 9.8 درصد و 535 با 7.7 درصد محبوب‌ترین گوشی‌های ویندوزفونی به شمار می‌روند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، 76.7 درصد کاربران ویندوزفونی از آخرین نسخه این سیسم عامل یعنی ویندوزفون 8.1 استفاده می‌کنند و 2.5 درصد از کاربران نیز سیستم عامل گوشی‌شان را به ویندوزفون 10 ارتقا داده‌اند.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها