Loading...

هوآوی به بازگشایی گوگل پلی در چین کمک می‌کند

هوآوی به بازگشایی گوگل پلی در چین کمک می‌کند
طی هفته‌های گذشته خبرهایی از همکاری گوگل و هوآوی در تولید گوشی نکسوس شنیده بودیم، اما اکنون به نظر می‌رسد همکاری این دو شرکت تنها به تولید گوشی هوشمند محدود نمی‌شود و قرار است این دو بده‌بستان‌های دیگری نیز با هم داشته باشند.

دیروز صبح خبری منتشر شد که بار دیگر همکاری گوگل و هوآوی را در ساخت گوشی هوشمندی از خانواده نکسوس تایید کرد. گمانه‌زنی‌ها از معرفی این دستگاه جدید در پاییز سال جاری حکایت می‌کنند و اگر این اطلاعات درست باشد، اولین بار است که شرکتی چینی برای تولید گوشی‌های نکسوس گوگل انتخاب می‌شود.

البته پیش از این نیز دو بار شایعه همکاری هوآوی در ساخت گوشی نکسوس بعدی شنیده شده بود، اما این بار منبع موثق‌تری این خبر را تایید کرده است. امسال، علاوه بر هوآوی، شرکت ال‌جی نیز مشغول کار روی یک گوشی نکسوس است. گفته می‌شود ال‌جی وظیفه ساخت نکسوس 5 جدید را بر عهده دارد، درحالی‌که هوآوی مشغول ساخت فبلت بعدی گوگل است.

 

اما آنچه در این خبر اهمیت دارد همکاری هوآوی و گوگل در ساخت گوشی هوشمند نیست، بلکه گمان می‌رود همکاری این دو شرکت فراتر از چیزی باشد که انتظار داریم. به نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد به گوگل کمک کند تا فروشگاه مجازی اپلیکیشن‌هایش را در چین راه‌اندازی کند. اگر هوآوی بتواند دولت چین را به انجام دادن این کار راضی کند، فروشگاه مجازی گوگل در دسترس شمار زیادی از کاربراین چینی قرار می‌گیرد و می‌تواند سودی سرشار برای گوگل به ارمغان بیاورد. در مقابل، گوگل نیز می‌تواند سکوی پرتاب هوآوی در بازار بزرگ تلفن‌های همراه کشورهای غربی و امریکا باشد.

در حال حاضر کاربران چینی برای دسترسی به فروشگاه Google Play با محدویت مواجه‌اند و نمی‌توانند چیزی از آن دانلود کنند. چند وقت پیش نیز گزارش شده بود که این محدودیت عامل اصلی به تاخیر افتادن تولید و عرضه ساعت هوشمند هوآوی است و این شرکت مجبور است راهی برایش بیندیشد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها