Loading...

شایعه: iPad Pro آبان ماه از راه می‌رسد

شایعه: iPad Pro آبان ماه از راه می‌رسد
آیپد پرو محصولی است که هرازگاهی شایعاتی از آن منتشر می‌شود و دوباره از یادها می‌رود تا شایعه بعدی. امروز شایعه جدیدی از طرف وبسایت تایوانی DigiTimes درباره این تبلت منتشر شد که از عرضه آیپد پرو در آبان ماه سال جاری خبر می‌دهد.

آیپد پرو، تبلت ۱۲.۹ اینچی اپل که هرازگاهی شایعاتی از آن منتشر می‌شود، احتمالا آبان ماه سال جاری معرفی می‌شود. این شایعه را وبلاگ تایوانی DigiTimes منتشر کرده و مدعی شده است شرکت تولیدکننده آیپد پرو، یعنی فاکسکان، در حال آماده‌سازی خط تولیدهای خود برای شروع تولید انبوه این محصول در مهر ماه است. البته اپل فعلا برای تعداد سفارشات آیپد پرو محتاطانه عمل کرده، چراکه فروش آیپد و به‌طور کلی تبلت اخیرا با افت مواجه بوده است.

وب‌سایت DigiTimes سابقه لو دادن اطلاعات محصولات اپل را دارد. مثلا پیش‌تر گفته بود آیپد پرو در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ معرفی می‌شود و هنوز هم روی این موضوع ثابت قدم مانده است. بنابراین به وقوع پیوستن آن نیز دور از انتظار نیست. البته نباید فراموش کرد این لو دادن‌ها همیشه درست نبوده و گاهی اطلاعات اشتباه نیز منتشر کرده‌اند؛ پس درمجموع به این شایعه نیز نباید کاملا اعتماد کرد. 

همچنین دیجی‌تایمز اعلام کرده شرکت چینی تبلت‌ساز White-Box به دنبال تولید تبلت‌هایی با سایز ۱۰ تا ۱۵ اینچ است تا بتواند پیش از ورود آیپد پرو به چین بازار چین را با تبلت‌های بزرگ اشباع کند و سود خوبی به جیب بزند. شرکت تبلت‌سازی White-Box پیش از این نیز در بازار چین توانسته بود فروش بسیار خوبی داشته باشد، طوری که اپل را هم در چین از نظر فروش تبلت پشت سر گذاشت.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها