Loading...

تحول بزرگ در شارژرهای بی‌ سیم با فناوری WiPower کوالکام

تحول بزرگ در شارژرهای بی‌ سیم با فناوری WiPower کوالکام
شارژرهای بی‌سیم در حال حاضر بیشتر به وسیله جانبی تزئینی شبیهند و آن‌طور که باید، کارایی لازم را ندارند. اما شرکت کوالکام به فناوری‌ای دست یافته است که ممکن است دستگاه‌های شارژر بی‌سیم را متحول کند.

کوالکام، شرکت معروف تولیدکننده پردازنده‌های اسنپدراگون، به تکنولوژی جدیدی دست یافته است که می‌تواند به گوشی‏‌هایی با بدنه تمام‌فلزی امکان شارژ شدن به‌صورت بی‌سیم را بدهد. در حال حاضر گوشی‌های فلزی، به‌دلیل جنس بدنه‌شان، قادر نیستند امواج ارسالی از شارژرهای بی‌سیم را به‌راحتی دریافت کنند، اما با این فناوری جدید، که WiPower نام دارد، این گوشی‌ها نیز می‌توانند با سرعتی برابر یا حتی بیشتر از گوشی‌های غیرفلزی از فناوری شارژ بی‌سیم استفاده کنند.

شارژرهای بی‌سیمی که امروزه برای گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شوند بر اساس دو استاندارد Qi و PMA کار می‌کنند، اما WiPower بر مبنای استاندارد جدیدی به نام Rezence شکل گرفته است. استاندارد Rezence را گروهی متشکل از اعضای سامسونگ، اینتل، مایکروسافت، ال‌جی، ایسوس، لنوو، موتورولا و البته کوالکام توسعه می‌دهد و مطمئنا حضور چنین نام‌های بزرگی تضمین‌کننده پیشرفت سریع WiPower است.
یکی از قابلیت‌های بسیار خوبی که WiPower با خود خواهد داشت این است که برای شارژ شدن گوشی نیازی نیست دستگاه حتما در تماس با شارژر قرار بگیرد. همچنین می‌توان همزمان چند دستگاه را به‌صورت بی‌سیم شارژ کرد. با این ویژگی‌ها، شارژرهای بی‌سیم واقعا می‌توانند مفید بودن خودشان را نشان دهند و استفاده گسترده‌تری پیدا کنند.
هنوز مشخص نیست که شارژرهای بی‌سیم با فناوری WiPower چه زمانی وارد بازار می‌شوند، اما امیدواریم با ورود زودهنگام آنها شاهد تحول بزرگی در این بخش صنعت موبایل باشیم.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها