Loading...

ظاهر نرم‌افزاری گوشی اندرویدی خود را به iOS 9 تبدیل کنید

ظاهر نرم‌افزاری گوشی اندرویدی خود را به iOS 9 تبدیل کنید
یکی از قابلیت‌های بسیار خوب اندروید امکان تغییر ظاهر و جلوه رابط کاربری است. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توانید ظاهر گوشی اندرویدی خودتان را تنها با 4 مرحله به iOS 9 تبدیل کنید.

کاربران اندروید عاشق این‌اند که ظاهر و شکل‌وشمایل گوشی‌شان را تغییر دهند؛ درواقع این قابلیت یکی از بارزترین خصوصیات سیستم عامل اندروید است که آن را از سایر سیستم عامل‌ها محبوب‌تر می‌کند. دارندگان گوشی‌های اندرویدی اصلا مجبور نیستند مدت‌ها با ظاهر پیش‌فرض گوشی‌شان سر کنند، بلکه می‌توانند به‌راحتی هر بخش از رابط کاربری گوشی را تغییر دهند و حتی آن را به شکل دیگر سیستم عامل‌های موبایل مثل ویندوزفون، فایرفاکس یا iOS دربیاورند.

در این مطلب می‌خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه ظاهر نرم‌افزاری گوشی اندرویدی‌تان را به‌راحتی به iOS 9 تبدیل کنید.

قدم اول: صفحه قفل

با صفحه قفل یا Lock Screen گوشی که آشنایید؟! این صفحه زمانی به شما نشان داده می‌شود که صفحه گوشی‌تان را قفل کرده باشید.
برای اینکه ظاهر صفحه قفل گوشی اندرویدی‌تان را شبیه صفحه قفل iOS 9 کنید، لازم است اول اپلیکیشن Lock Screen IOS 9 را روی گوشی نصب نمایید. پس از نصب و اجرای برنامه، در بخش Setting آن گزینه Enable Screen Lock را فعال کنید تا این اپلیکیشن به‌جای صفحه قفل پیش‌فرض گوشی شما بنشیند. حالا برای اینکه این بخش بیشتر شبیه iOS شود، باید گزینه Lock Camera فعال شود تا آیکون دوربین به گوشی صفحه اضافه گردد.


قدم دوم: صفحه خانه

بزرگ‌ترین اختلاف میان Home Screen اندروید و iOS در این است که iOS بخش جداگانه‌ای برای نمایش اپلیکیشن‌ها ندارد و در واقع همه اپ‌ها را در Home Screen نشان می‌دهد. در این مرحله می‌توانید با نصب لانچر iLuncher صفحه خانه گوشی‌تان را به شکل iOS دربیاورید. پس از نصب و اجرای iLuncher به Preferences آن بروید و در بخش Personalization تغییرات دلخواهتان را از نظر اندازه آیکون‌ها، تعداد ردیف‌ها، فونت و رنگ اعمال کنید.


قدم سوم: کیبورد

سیستم عامل اندروید مدت‌هاست که امکان استفاده از کیبوردهای مختلف را به کاربران خود می‌دهد. پس برای اینکه کیبورد گوشی شما شبیه کیبورد iOS شود لازم است اپلیکیشن Apple Keyboard یا Classic Keyboard را روی گوشی‌تان نصب کنید و از بخش تنظیمات کیبورد، آن را فعال نمایید.


قدم چهارم: کاغذدیواری
آخرین قدم برای تبدیل ظاهر نرم‌افزاری گوشی اندرویدی به iOS تغییر و استفاده از کاغذدیواری‌های پیش‌فرض آیفون در iOS 9 است که در ادامه مجموعه‌ای از آنها برای استفاده شما قرار داده شده.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها