Loading...

کاربران ویندوز 10 موبایل می‌توانند به ویندوز 8.1 بازگردند

کاربران ویندوز 10 موبایل می‌توانند به ویندوز 8.1 بازگردند
مایکروسافت تایید کرده است که دستگاه‌های ویندوزی‌ای که به ویندوز 10 موبایل ارتقا یافته‌اند می‌توانند به نسخه پایدار قبلی ویندوز، ویندوز 8.1 موبایل، بازگردند.

 

مایکروسافت از چند هفته پیش انتشار به‌روزرسانی ویندوز 10 را برای گوشی‌های ویندوزی قدیمی شروع کرده است، اما هم مایکروسافت و هم کاربران می‌دانند که این به‌روزرسانی به قدرتمندی و ثبات نسخه‌های پیشین ویندوز نیست و باید منتظر آپدیت‌هایی برای رفع برخی مشکلات این نسخه ماند. برخی کاربران گزارش داده‌اند که پیاپی با خطاهایی روبرو می‌شوند و برخی دیگر تغییرات جدید را دوست نداشته‌اند. همچنین برخی در اپلیکیشن‌های دوربین لومیا، به‌خصوص در لومیا 830 و 930، به مشکلاتی برخورده‌اند. به نظر می‌رسد مایکروسافت از این ایرادات باخبر است و برای رضایت کاربران تصمیم جدیدی اتخاذ کرده.

مایکروسافت، برخلاف اپل، به کاربرانش اجازه می‌دهد که اگر دستگاه خود را به ویندوز 10 موبایل ارتقا دادند و به هر علتی پشیمان شدند، از جمله مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوند یا صرفا اینکه علاقه‌ای به طراحی جدید ویندوز نداشتند، بتوانند دستگاه خود را به ویندوز 8.1  داون‌گرید کنند.

این اقدام مایکروسافت منطقی به نظر می‌رسد. ویندوز 10 با ویندوز 8.1 تفاوت‌های بسیاری دارد و طبیعی است که برخی کاربران طراحی آن را نپسندند و همچنان دوست داشته باشند با ویندوز قدیمی‌تر خود کار کنند. این رویه کاملا متفاوت با چیزی است که مایکروسافت قبلا در پیش گرفته بود و می‌تواند خبری خوب برای افرادی باشد که پس از به‌روزرسانی به ویندوز 10 موبایل پشیمان شده‌اند و قصد بازگشت به ویندوز 8.1 دارند.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها