Loading...

در iOS 10 باید منتظر چه ویژگی‌های جدیدی باشیم؟

در iOS 10 باید منتظر چه ویژگی‌های جدیدی باشیم؟
تا چند ماه دیگر کنفرانس WWDC اپل برگزار می‌شود؛ کنفرانسی که در آن نسخه جدید سیستم عامل iOS معرفی می‌شود. iOS امسال به دهمین نسخه خود می‌رسد و خیلی از کاربران دوست دارند ببینند در این نسخه چه ویژگی‌های جدیدی به آی دیوایس آنها اضافه می‌شود.

اپل هنوز تاریخ دقیق کنفرانس WWDC 2016 را اعلام نکرده است، اما طبق پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که این رویداد در زمانی بین 13 تا 17 ژوئن (24 تا 28 خرداد) برگزار شود. اپل معمولا در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان از نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود رونمایی می‌کند. امسال نیز منتظریم تا شاهد معرفی نسخه 10 سیستم عامل iOS باشیم.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که احتمال تغییر یافتن آنها در iOS 10 بالاست اپلیکیشن Photos است. صحبت‌هایی شنیده می‌‌شود مبنی بر اینکه در iOS 10 کاربران قادر به ویرایش اطلاعات EXIF و ادیت قسمت خاصی از تصویر خواهند بود. همچنین قابلیت Face Detection، مشابه آنچه در نسخه مک وجود دارد، به اپ تصاویر آی‌اواس اضافه خواهد شد.

 

 

مورد دیگر امکان افزوده شدن بیش از 74 اموجی جدید به iOS 10 است. این اموجی‌ها شامل صورت دلقک، روباه، خفاش، عقاب، جغد، بیکن، آووکادو، سیب‌ زمینی، قلب سیاه، اسکوتر، دست دادن و... می‌شود که هم اکنون کنسرسیوم یونی‌کد تاییدشان کرده است و می‌توان برای اولین بار از آنها در آی‌اواس 10 استفاده کرد.

اما شاید مهم‌ترین ویژگی جدیدی که ممکن است به iOS 10 اضافه شود موردی باشد که چند ماه پیش تیم کوک به صورت سربسته به آن اشاره کرد. مدیرعامل اپل گفته بود که کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌هایی را که به صورت پیش‌فرض روی iOS نصب شده‌اند مخفی یا پاک کنند، بدون اینکه نبود آنها بر عملکرد سایر اپ‌ها تاثیری بگذارد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها