Loading...

مشخصات و قیمت باورنکردنی onePlus 3 منتشر شد

مشخصات و قیمت باورنکردنی onePlus 3 منتشر شد
شرکت‌های چینی همچنان در حال تصرف بازار و مبارزه با برند‌های قدیمی و معتبر هستند. هوآوی سردمدار آن‌هاست و وان‌پلاس نیز در حال جان‌گرفتن است. پرچمدار این شرکت با نام وان‌پلاس 3 به زودی معرفی خواهد شد که مشخصات آن را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

وان‌پلاس برند گمنامی که فعالیت خود را با معرفی اسمارت‌فونی به نام Flagship Killer (قاتل پرچمداران) آغاز کرد و هم‌اکنون در تیتر بزرگ‌ترین خبرگزاری‌های دنیا حضور می‌یابد. این کمپانی به تولید گوشی‌های فوق‌العاده قدرتمند با قیمت بسیار ارزان شهرت دارد؛ آخرین محصولاتش وان‌پلاس 2 و وان‌پلاس اکس هستند که اولی پرچمداری قدرتمند و دیگری بالارده‌ای با طراحی خیره‌کننده است. اخیرا اطلاعاتی درباره پرچمداری جدید به نام وان‌پلاس 3 منتشر شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت

 

این گوشی به نمایشگری 5.5 اینچی با پنل سوپر آمولد مجهز خواهد شد که خوشبختانه یا متاسفانه از رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل یا همان فول اچ‌دی استفاده می‌کند؛ عده‌ای از کاربران معتقند تفاوت چندانی میان FHD و QHD وجود ندارد پس چرا با تراکم پیکسلی بالاتر از نیاز، مصرف باتری را بیهوده افزایش داد و البته عده‌ای دیگر نیز پیه QHD را به تن مالیده و نمایشگری بی‌نقص می‌خواهند!

همان‌طور که انتظار می‌رود وان‌پلاس 3 نیز مانند دیگر پرچمداران 2016 از هیولایی به نام اسنپدراگون 820 به عنوان پردازنده بهره می‌برد؛ شتاب‌دهنده گرافیکی هم طبق انتظار ادرنو 530 خواهد بود که در کنار 4 گیگابایت رم از این گوشی یک کنسول بازی تمام‌عیار می‌سازد! وان‌پلاس برای دوربین هم چیزی کم نگذاشته تا جایی که از سنسورهای واید 16 مگاپیکسلی در جلو و 8 مگاپیکسلی در پشت گجت استفاده خواهد شد. متاسفانه باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی گوشی به قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام مجهز نشده بلکه تکنولوژی اختصاصی وان‌پلاس با نام Dash Charge به عنوان جایگزین آن معرفی شده است.

 

 

طبق شایعاتی که در خبرگزاری‌های چینی منتشر شده وان‌پلاس 3 در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ در حالی که حافظه داخلی 32 و رم 4 گیگابایتی برای هرگونه استفاده‌ای کاملا منطقی است، نسخه 64 گیگابایتی به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد شد! قسمت جالب ماجرا این است که پرچمداران ال‌جی و سامسونگ هرکدام با قیمتی بیش از 600 و 800 دلار روانه بازار می‌شوند اما وان‌پلاس 3 با قیمت 308 دلار (حدودا 1 میلیون تومان!) به فروش خواهد رسید و این معجزه وان‌پلاس است! به عبارتی با پول یک گلکسی اس7 اج تقریبا می‌توان 3 تا از پرچمداران 2016 وان‌پلاس را خریداری کرد. البته این قیمت مربوط به نسخه 32 گیگابایتی بوده و نسخه 64 گیگابایتی قیمتی 385 دلاری خواهد داشت. اخیرا صحبت‌هایی درباره نسخه 128 گیگابایتی هم به میان آمده اما به نظر شما این نسخه چند گیگابایت رم خواهد داشت؟!

علی‌رغم روش عجیب و غریب وان‌پلاس برای فروش اولین پرچمدارش همچنان وان‌پلاس وان موفق به فروش 1 میلیون نسخه شد که اصلی‌ترین دلیل آن را می‌توان سخت‌افزار فوق‌العاده و قیمت معقول دانست؛ کارشناسان معتقدند در صورت اصلاح روش فروش و توزیع مناسب، این گجت قطعا رکورد‌های پیشین وان‌پلاس را خواهد شکست.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها