Loading...

گوشی Lenovo S5 Pro با 6 دوربین معرفی می‌شود

گوشی Lenovo S5 Pro با 6 دوربین معرفی می‌شود
لنوو قرار است به زودی از تازه‌ترین گوشی خود با 6 دوربین مجزا رونمایی کند. این گوشی S5 Pro نام دارد و یک میان رده توانمند به شمار می‌رود که از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد.

لنوو قصد دارد به زودی یک گوشی هوشمند تازه را به نام S5 Pro به عنوان جانشین گوشی S5 که در ماه مارس رونمایی شد، معرفی کند. باتوجه به شایعه‌های اخیر درباره این گوشی به نظر می‌رسد که قرار است شاهد تعبیه ماژول دوربین چهارگانه با چینش مربعی در پنل پشتی آن باشیم. چند روز پیش شایعه شد که این گوشی 18 اکتبر (26 مهر) معرفی می‌شود اما چانگ چنگ، نایب رییس لنوو، حالا در حساب شخصی Weibo خود اعلام کرد که S5 Pro امروز 15 اکتبر رسما معرفی خواهد شد.

چانگ چنگ در پست شخصی خود اشاره کرده که دوربین اصلی درواقع نقطه قوت گوشی S5 Pro لنوو به شمار می‌رود و حتی آن را با گوشی Xiaomi Mi 8 Lite هم مقایسه کرده است. این مقام ارشد مشخصا به قابلیت بزرگنمایی اپتیکال گوشی مذکور اشاره کرده و آن را با همان ویژگی در گوشی هوشمند Mi 8 Lite شیائومی مقایسه کرده است.

چانگ چنگ به همین مطلب بسنده نکرده و علاوه بر امکان بزرگنمایی اپتیکال تا دو برابر پست‌های دیگری هم درباره سایر قابلیت‌های دوربین در Lenovo S5 Pro منتشر کرده است. با توجه به همه این مطالب بار دیگر می‌توان تأیید کرد که گوشی تازه لنوو احتمالا به دوربین 4 گانه با ماژول مربعی در پنل پشتی مجهز می‌شود و رقیب تازه‌ای برای Mi 8 Lite شیائومی به شمار می‌رود اما همچنان نمی‌توان ادعا کرد که گوشی سطح بالا یا پرچمداری باشد.

گوشی Lenovo S5 Pro چند روز پیش در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده و پردازنده داخلی آن تحت عنوان کوالکام اسنپ‌دراگون 660 که یک چیپست میان رده است، فاش شد. این گوشی همچنین صفحه نمایش 6.18 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2246 در 1080 دارد و از نسبت 18.7:9 پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود لنوو میان رده جالب توجه تازه خود را در سه نسخه با حافظه رم 3، 4 و 6 گیگابایت معرفی کند و حافظه داخلی پیش فرض این نسخه‌ها هم به ترتیب 32، 64 و 128 گیگابایت باشد.

Lenovo S5 Pro همچنین به دوربین اصلی چهارگانه در پنل پشتی و دوربین سلفی دوگانه در پنل جلو مجهز می‌شود. در پایگاه بنچمارک به ابعاد بدنه 154.5 × 75.45 × 7.7 میلی متر برای این گوشی اشاره شده است و ظاهرا 169 گرم هم وزن دارد. علاوه بر این گفته می‌شود که Lenovo S5 Pro از شبکه‌های ارتباطی 4G VoLTE، Wi-Fi، بلوتوث نسخه 5.0، GPS و 4G LTE پشتیبانی می‌کند.

در مقایسه باید اشاره کنیم که گوشی Xiaomi Mi 8 Lite از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد و لنزهای دوگانه دوربین اصلی آن 12 و 5 مگا پیکسلی هستند.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها