Loading...

گوشی ارزان نوکیا با اسنپ‌دراگون 439 و 2 گیگابایت رم در راه است

گوشی ارزان نوکیا با اسنپ‌دراگون 439 و 2 گیگابایت رم در راه است
مشخصات یک گوشی ارزان قیمت مرموز از نوکیا در اسناد رگولاتوری FCC دیده شده است. این گوشی اولین گوشی هوشمند نوکیا با پردازنده داخلی کوالکام اسنپ‌دراگون 439 خواهد بود.

کمپانی HMD Global تا به حال سری متعدد و متنوعی را از گوشی‌های ارزان قیمت و میان رده‌اش از Nokia 1 تا Nokia 5.1 معرفی کرده است، اما برخی اسناد FCC اخیرا منتشر شده که اگر صحت داشته باشند، نشان می‌دهند که این کمپانی فنلاندی احتمالا به زودی یک گوشی ارزان قیمت دیگر را هم رسما معرفی خواهد کرد.

این گوشی با شناسه Nokia TA-1124 شناخته می‌شوو و به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمند از برند نوکیا باشد که با پردازنده داخلی کوالکام اسنپ‌دراگون 439 توسعه می‌یابد. این پردازنده بر ساختار 12 نانومتری ساخته شده است و 8 هسته پردازشی به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 505 GPU دارد. این پردازنده در گوشی Nokia TA-1124 همچنین 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توان آن را به کمک کارت حافظه جانبی microSD ارتقا بخشید.

این گوشی ارزان قیمت همچنین از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه 13 و 5 مگا پیکسلی برخوردار می‌شود و لنز تکی 8 مگا پیکسلی هم برای ثبت تصاویر سلفی در پنل جلویش قرار می‌گیرد. Nokia TA-1124 صفحه نمایش 6 اینچی، سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای و همچنین باتری متوسطی با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت دارد.

در حال حاضر نمی‌دانیم که نام تجاری نهایی این دستگاه هوشمند چه خواهد بود اما اغلب مشخصات آن به جز پردازنده و میزان رم داخلی‌اش مشابه مشخصات و ویژگی‌های گوشی هوشمند Nokia 3.1 Plus هستند. بدین ترتیب ممکن است که گوشی Nokia TA-1124 درواقع نسخه دیگری از این گوشی ارزان قیمت و مخصوص برخی دیگر از بازارهای جهانی باشد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها