Loading...

مشکل خاموش شدن گوشی‌های گوگل پیکسل 3a

مشکل خاموش شدن گوشی‌های گوگل پیکسل 3a
میان رده‌های Pixel 3a و 3a XL گوگل اخیرا معرفی شدند و در دسترس کاربران قرار گرفتند. حالا برخی دارندگان این مدل‌ها گزارش کرده‌اند دستگاهشان دچار مشکل شده است و گاهی به طور اتفاقی خاموش می‌شود.

گوشی‌های پیکسل گوگل به خاطر عملکرد روان باتریشان معروف هستند که به لطف بهره گرفتن این دستگاه‌ها از اندروید خام سازنده محقق می‌شود. این گوشی‌ها درواقع راهکار اصلی برای تجربه اندروید ناب و واقعی هستند و از آنجا که گوگل کمپانی سازنده اندروید و گوشی‌های پیکسل است، اینگونه تصور می‌شود که بروز باگ و هرگونه مشکلی مرتبط به این موضوع در حداقل ممکن باقی می‌ماند. متاسفانه همه نسل‌های گوگل پیکسل از مشکل به خصوصی رنج برده‌اند که ممکن است سخت افزاری یا نرم افزاری بوده باشد. گوشی‌های میان رده پیکسل 3a و 3a XL که اخیرا معرفی شدند هم از این قاعده مستثنی نیستند.

برخی دارندگان این پیکسل‌های تازه و ارزان قیمت گزارش کرده‌اند که گوشی‌هایشان در حالت بدون استفاده و اصطلاحاً idle به طور اتفاقی خاموش می‌شود. این مشکل ظاهرا برای کاربران هر دو مدل 3a و 3a XL رخ داده و اغلب هم در طول روز باعث خاموش شدن دستگاه شده است. از روز گذشته هم کاربران بسیاری در Reddit مشکل دستگاه‌های خود را گزارش کردند. از طرفی همچنین برخی دارندگان این مدل‌ها ادعا می‌کنند دستگاه‌هایشان چنین مشکلی ندارند. هنوز علت اصلی بروز این باگ مشخص نشده اما احتمال اینکه اپلیکیشن‌های جانبی باعث باشند هم رد شده است. برخی کاربران Reddit گفته‌اند در حالت استفاده Safe Mode از گوشی توانسته‌اند این مشکل را رفع کنند. این وضعیت همه اپلیکیشن‌های جانبی  را غیرفعال می‌کند. وقتی دستگاه به طور اتفاقی خاموش می‌شود، نمی‌توانید آن را دوباره با فشردن کلید پاور روشن کنید؛ درواقع باید از روش هارد ریست برای این کار بهره بگیرید و پس از فشردن دکمه پاور 30 ثانیه آن را نگه دارید.

با توجه به غیرمنتظره بودن بروز این باگ در گوشی، کشف علت رخ دادنش هم دشوار خواهد بود. گزارش این باگ تازه در اولین مراحل خود قرار دارد و گوگل هم هنوز بیانیه‌ای رسمی در این باره منتشر نکرده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم نظر کمپانی سازنده در این باره چیست و چه تمهیدی برای رفعش می‌اندیشد.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها