Loading...

به‌زودی آپدیت جدیدی برای افزایش سرعت تلفن‌های پیکسل منتشر می‌شود

به‌زودی آپدیت جدیدی برای افزایش سرعت تلفن‌های پیکسل منتشر می‌شود
گوگل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حین بررسی گزارشات مربوط به مشکل قابلیت Digital Wellbeing ایراد دیگری را کشف کرده که حل آن می‌تواند سرعت دستگاه را افزایش دهد. این راه‌حل از طریق آپدیتی در اختیاران کاربران قرار می‌گیرد.

اواسط ماه گذشته گزارشاتی منتشر شده بود که از کاهش سرعت تلفن‌های پیکسل به خاطر قابلیت Digital Wellbeing خبر می‌داد. Digital Wellbeing اپلیکیشنی است که میزان زمان مصرفی را به صورت روزانه برای تک تک اپ‌ها، تعداد قفل‌گشایی‌ها و میزان نوتیفیکیشن‌ها اندازه‌گیری می‌کند. اطلاعاتی که از این اپلیکیشن به دست می‌آید قرار است از اعتیاد به تلفن‌های هوشمند جلوگیری کند. با این حال خیلی از کاربران پیکسل می‌گویند زمانی که Digital Wellbeing را غیرفعال کرده‌اند، سرعت دستگاه‌شان بالاتر رفته است.

حالا گوگل امروز اعلام کرده که پس از بررسی‌های دقیق و مفصل هیچ مشکلی در این اپلیکیشن پیدا نکرده است. با این وجود مهندسان گوگل می‌گویند که در طول این بررسی مشکلی را پیدا کرده‌اند که ارتباطی با گزارشات قبلی کاربران ندارد اما حل آن می‌تواند به بهبود عملکرد گوشی‌های پیکسل کمک کند. این تغییرات در آپدیتی اعمال شده که به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با این همه عده‌ای از کاربران هنوز به سر عقیده قبلی خود هستند و باور دارند که غیرفعال کردن این قابلیت باعث بهبود عملکرد دستگاه می‌شود. یکی از کاربران پیکسل ۲ در وبسایت ردیت می‌گوید با غیرفعال کردن Digital Wellbeing توانسته عمر باتری خود را ۱ تا ۱.۵ ساعت بیشتر کند. طبق گزارشات، این مسئله فقط به پیکسل‌های قدیمی محدود نیست و کاربران پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال هم گزارشات مشابهی را ثبت کرده‌اند.

گوگل در بیانیه خود گفت:

به دنبال گزارشات دریافتی تحلیل جامعی انجام دادیم اما هیچ نشانه‌ای مبنی بر اثرگذاری منفی از اپلیکیشن Digital Wellbeing بر روی تلفن‌های پیکسل ندیدیم. ما در طول بررسی‌ها متوجه تغییراتی بی‌ارتباط با گزارشات دریافتی شدیم و سعی داریم تا با حل این مشکلات دستگاه‌های پیکسل را بهبود بدهیم. مثل همیشه اگر ایرادی در رابطه با توان یا سایر جنبه‌های پیکسل پیدا کردید، لطفا به راهنمای مشکل‌یابی آنلاین ما مراجعه کنید یا با خدمات مشتریان تماس بگیرید.

اگر Digital Wellbeing را غیرفعال کرده‌اید، می‌توانید دوباره آن را فعال کنید

البته فقط مالکان پیکسل نیستند که می‌گویند با غیرفعال کردن Digital Wellbeing توانسته‌اند عملکرد دستگاه خود را بهبود ببخشند. سری جدید گلکسی اس ۱۰ نیز ظاهرا اپلیکیشنی در همین زمینه دارد که اگر آن را غیرفعال کنید، عملکرد دستگاه بهتر می‌شود.

کاربران پیکسل حالا باید منتظر به‌روزرسانی گوگل بمانند. بعید نیست که این تغییرات در آپدیت ماه ژوئن گوگل که چند روز دیگر منتشر می‌شود اعمال گردد. بولتن آپدیت‌های پیکسل احتمالا مشخص خواهد کرد که مشکل چه بوده و مهندسان گوگل برای رفع آن چه کار کرده‌اند.

Digital Wellbeing و Screen Time اپل هر دو در پاسخ به نگرانی‌های فزاینده‌ای که پیرامون بحث اعتیاد به تلفن‌های هوشمند وجود داشت پارسال معرفی شدند. از این قابلیت می‌توان برای اعمال محدودیت بر میزان مصرف نوجوانان از دستگاه‌های هوشمند استفاده کرد. بسیاری از نوجوانان عادت کرده‌اند که هر چند دقیقه یکبار شبکه‌های اجتماعی خود را چک کنند. به گزارش نیویورک تایمز، قابلیت Screen Time اپل به یک دختر نوجوان ۱۴ ساله کمک کرده تا بتواند مصرف خود را ظرف سه هفته نصف کند.

اگر به این قابلیت‌ها اهمیت نمی‌دهید و احساس می‌کنید که فعال بودن آن‌ها واقعا باعث کند شدن دستگاه می‌شود، می‌توانید همچنان آن را غیرفعال نگه دارید. اما اگر امیدوارید که این آپدیت جدید بتواند سرعت پیکسل شما را بهبود ببخشد، فراموش نکنید که به راحتی می‌توانید Digital Wellbeing را مجددا فعال کنید.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها