Loading...

LG X power2؛ گوشی هوشمندی با باتری فوق‌العاده

LG X power2؛ گوشی هوشمندی با باتری فوق‌العاده
گوشی LG X power2 رسما معرفی شد. نسل دوم گوشی ایکس پاور، همچون نسل نخست این گوشی، به باتری با ظرفیت بالا مجهز است؛ گوشی هوشمند کمپانی ال جی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

یکی از مشکلات رایج برای استفاده مداوم و بلندمدت از گوشی‌های هوشمند این است که باید زمان زیادی را در کنار پریز برق برای شارژ کردن آن‌ها صرف کنید. کمپانی LG برای حل این مشکل گوشی X power2 را معرفی کرده است. این گوشی هوشمند به لطف باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی، با یک‌بار شارژ یک آخر هفته دوام می‌آورد. سرعت شارژ شدن این گوشی نیز بسیار بالاست و در عرض تنها 2 ساعت، 100 درصد شارژ می‌شود.

متاسفانه تنها ویژگی قابل‌توجه در مورد این گوشی، همانند نسل اولش، باتریِ ظرفیت بالایِ آن است. گوشی ال جی ایکس پاور2، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن HD دارد و به تراشه هشت هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز مجهز است که احتمالا توسط مدیاتک ساخته شده است. این گوشی 1.5 یا 2 گیگابایت رم دارد و از حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایت بهره می‌برد که در روزگاری که اکثر پرچم‌داران ظرفیت ذخیره‌سازی حداقل دو برابر این مقدار ارائه می‌کنند، ویژگی قابل‌توجهی نیست.

گوشی ایکس پاور2 به دوربین عقب 13 مگاپیکسلی مجهز است که دوربین مناسب و معقولی است و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی با زاویه باز دارد. این گوشی از LTE پشتیبانی می‌کند و به وای فای 802.11 b/g/n و بلوتوث 4.2 مجهز است. X power2 اندروید 7.0 اجرا می‌کند و ازآنجاکه دیوایسی با تولید انبوه است، احتمالا قیمت بالایی ندارد؛ گرچه قیمت رسمی آن اعلام نشده است. نسل اول گوشی ایکس پاور تنها 150 دلار قیمت داشت و گوشی دوم خوبی مناسبی بود.

گوشی هوشمند X power2 ماه مارس در امریکای لاتین عرضه می‌شود و اندکی پس‌ازآن به بازارهای کلیدی چون امریکا، آسیا و اروپا راه خواهد یافت.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها