Loading...

درباره آموزش توالت رفتن کودکان بدانید

درباره آموزش توالت رفتن کودکان بدانید
آموزش توالت رفتن کودکان بحث مهمی است که ذهن مادران را درگیر خود کرده است . مادر در وقت معین نگران است که چگونه بچه را از پوشک بگیرد و به او توالت رفتن را یاد بدهد .

در آموزش توالت رفتن کودکان ، همه درباره آماده شدن بچه حرف می زنند ، ولی یادشان می رود که پدر و مادر هم باید آمادگی پیدا کنند . بسیاری از والدین در مورد این قضیه نگران وعصبی هستند . من فکر میکنم این نگرانی بیشتر به این واقعیت مربوط می شود که جامعه ی ما به ما می آموزد که از مدفوع و ادرار کردن خجالت بکشیم .

آموزش توالت رفتن کودکان را بخوانید

نگرانی آموزش توالت رفتن کودکان می تواند از یک فشار درونی هم ناشی شود که پدر و مادر می خواهند کودک کار درست را در زمان درست انجام بدهد . در مورد مادران شاغل یک فشار بیرونی هم برای آموزش توالت رفتن کودکان وجود دارد و ان هم این که بعضی از مراکزنگهداری کودک ، بچه هایی را که هنوز پوشک می گذارند ، نمی پذیرد .

بعضی از والدین تعبیر فشار نیاورید یا زور نگویید را با اموزش ندهید اشتباه می گیرند . منظور من اصلا این نیست . همین که کودک مقاومت کرد ، ناامید نشوید . بین اموزش دادن و زور گفتن تعادل ظریفی وجود دارد . آموزش بدون زورگویی ، روش مطلوب است .

در اولین مرحله آموزش توالت رفتن کودکان ، باید به نوعی با احساسات خود کنار بیایید . اگر از آن دسته افراد هستید که نسبت به این قضیه حس منفی دارید ، سعی کنید دست کم لحن خنثائی داشته باشید . موقعی که کهنه کودک دو ساله خود را عوض می کنید و او واقعا زیاد مدفوع کرده است ما به جای گفتن این که چقدر کثیف و بد بوست چیزی شبیه این می گوییم : اگر روی لگن بنشینی دیگر مجبور نمی شوی تمام مدت دراز بکشی که من تو را پاک و کهنه ات را عوض کنم . دفعه دیگر موقعی که حس کردی مزاجت می خواهد کار کند به من بگو تا کمکت کنم و لگنت را برایت بیاورم .

موقعی که با احساسات خودتان کنار می ایید ، آمادگی بیشتری برای آموزش دادن به کودکتان پیدا می کنید و می توانید او را در انجام این وظیفه مهم یاری بدهید .

یاد گرفتن استفاده از توالت  در آموزش توالت رفتن کودکان قدم مهمی است

شروع آموزش توالت رفتن کودکان طبیعتا با دوره ای از رشد کودک همزمان می شود که او دلش می خواهد موجود مستقل و جدایی باشد و بر همه کارهایش کنترل داشته باشد . به گزارش آسان طب کودک در این سن می داند که چه چیزی متعلق به اوست ومی تواند تصمیم بگیرد که کی آن را نگه دارد و کی رها سازد . بچه ها طبیعتا مجذوب چیزهایی می شوند که از بدن آنها بیرون می ایند و اگر بتوانند بر زمان و مکان دفع ادرار و مدفوع خود مسلط شوند ، بسیار خوشحال می شوند .

اگر می خواهید با  کنترل مدفوع اشنا شوید بر روی لینک کلیک کنید .

آموزش توالت رفتن کودکان

در این بخش درباره آموزش توالت رفتن کودکان اطلاعاتی را ارائه کردیم. توالت رفتن کودکان مصیبتی است که مادران از ان استرس می گیرند. ولی اگر اطلاعات لازم را در این باره کسب کنید و به صورت علمی و صبورانه این کار را کنید مطمین باشید خیلی اذیت نمی شود.

همچنین آموزش توالت رفتن کودکان را نباید خیلی زود شروع کنید.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها