Loading...

ماسک زیبایی گل سرخ لطافت‌بخش و آبرسان

ماسک زیبایی گل سرخ لطافت‌بخش و آبرسان
ماسک زیبایی گل سرخ یکی از بهترین ماسک‌های زیبایی برای جوانسازی و حفظ شادابی پوست بوده و به دلیل دارا بودن خواص متعدد و همچنین عطری فوق العاده جذاب و تسکین‌دهنده می‌تواند نقش مفیدی در حفظ زیبایی طبیعی خانم‌ها ایفا نماید.

در این مقاله به بررسی خواص و نتایج عالی گل سرخ بر پوست صورت پرداخته و طریقه ساخت چند ماسک زیبایی گل سرخ با ترکیبات طبیعی را آموزش خواهیم داد.

 

اهمیت ماسک زیبایی گل سرخ

اصولا استفاده از ماسک زیبایی صورت به طور مرتب و در یک زمانبندی درست و دقیق می تواند روند پیری پوست را به تعویق انداخته و در رطوبت رسانی به پوست کمک ویژه ای نماید. به این ترتیب سلامت و لطافت پوست حفظ شده و خاصیت ارتجاعی آن برای مدت طولانی تری بدون تغییر باقی خواهد ماند. اما در این میان بعضی از ماسک های زیبایی یا ویتامینه پوست دارای خواصی بیشتر و تاثیری شگفت انگیزتر در پوست صورت و بدن می باشد. یکی از این موارد ماسک زیبایی گل سرخ بوده که برای ساخت آن می توان از پودر گلبرگ و همچنین عصاره طبیعی آن به همراه دیگر ترکیبات گیاهی و طبیعی استفاده نمود. گل سرخ دارای رایحه ای فوق العاده خوشبو و قوی، سرشار از آنتی اکسیدان و قابلیت حفظ رطوبت طبیعی پوست می باشد. به همین دلیل است که ماسک زیبایی گل سرخ باعث می شود که به عنوان عصاره ای قوی و جوان کننده در میان انواع مختلف ماسک های زیبایی صورت معروف و مشهور باشد.

جوانسازی با ماسک زیبایی گل سرخ

ماسک زیبایی گل سرخ به دلیل رایحه خوش و قوی یکی از تسکین دهنده های عالی برای اعصاب و همچنین ریلکسی و آرامش عمومی بدن می باشد. این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان بوده و به همین دلیل می تواند محافظی قدرتمند برای پوست در مقابل رادیکال های آزاد باشد. همچنین ماسک زیبایی گل سرخ به دلیل محافظت از رطوبت طبیعی پوست اجازه خشک شدن صورت را نخواهد داد و به این ترتیب در رفع چروک های کاذب که در اثر خشکی پوست ایجاد می شود بسیار مفید و موثر خواهد بود، همچنین می تواند به عنوان یک ماسک سفت کننده پوست عمل نموده و به این ترتیب عامل مفید و قدرتمندی برای مقابله با افتادگی پوست باشد.

کلاژن‌سازی پوست با ماسک گل سرخ

می دانیم که ویتامین C عامل موثری جهت کلاژن سازی پوست می باشد، ماسک زیبایی گل سرخ و تمامی عصاره های این گیاه سرشار از این ویتامین بوده و به همین دلیل است که می تواند سلول ها را وادار به کلاژن سازی کرده و به این ترتیب خاصیت ارتجاعی و شادابی پوست را برای مدت زمانی طولانی حفظ نماید. البته برای حصول نتیجه بهتر باید به طور مرتب و مداوم از این ماسک زیبایی استفاده نمود تا اثرات معجزه آسای آن را در بهبود طراوت و شادابی پوست صورت مشاهده نمود.

رفع لک با ماسک زیبایی گل سرخ

ماسک زیبایی گل سرخ به دلیل رایحه قوی و عطری خوش دارای خواص آرامبخش و تسکین دهنده می باشد. بسیاری از ضایعات پوستی و بالاخص خستگی و تیرگی پوست به دلیل استرس و انواع تنش های فکری به وجود می آید. استفاده از عصاره خوش رایحه گل سرخ با هر ترکیباتی باعث تمدد اعصاب شده و پس از مدتی استفاده مدام از آن می تواند رفته رفته به کاهش استرس کمک کرده و به پوست صورت شفافیت و درخشندگی ببخشد، همچنین می تواند در بهبود انواع لکه های پوستی مفید و موثر باشد.

روش ساخت چند ماسک زیبایی گل سرخ

برای ساخت ماسک زیبایی گل سرخ می توان از عصاره آن که به صورت مایع است استفاده نمود. همچنین گلبرگ های پودر شده آن با ترکیبات گیاهی و طبیعی دیگر نیز می تواند به شکلی بسیار قدرتمند عمل کرده و نتایجی عالی برای زیبایی پوست شما به همراه داشته باشد. برای استفاده از ماسک زیبایی گل سرخ در ابتدا صورت را به وسیله یک محصول مناسب پاک کننده آرایش از هرگونه چربی و گرد و غباری پاک کرده و با آب گرم آبکشی نمائید. سپس با حوله ای بسیار لطیف پوستتان را خشک کرده و آماده برای استفاده از این ماسک جوان کننده و لطافت بخش شوید.

ماسک زیبایی گل سرخ با ترکیب عسل

برای ساخت ماسک زیبایی گل سرخ با عسل تنها کافیست مقداری از گلبرگ های خشک و پودر شده این گیاه را با کمی عسل ترکیب کرده و روی صورت و گردن خود بمالید. مدت زمان مکث برای این ماسک در حدود 20 دقیقه می باشد. دقت کنید که در نواحی اطراف چشم ها از این ماسک استفاده ننمائید، پس از مدت زمان مذکور صورت و گردن را با آب سرد شستشو داده و از یک کرم زیبایی پوست استفاده نمائید. ماسک زیبایی گل سرخ می تواند کنترل کننده خوبی برای چربی بیش از حد پوست افراد باشد.

ماسک زیبایی گل سرخ با ترکیب گوجه فرنگی

یک ترکیب بسیار عالی برای ساخت ماسک زیبایی گل سرخ استفاده از مقداری آب گوجه فرنگی و ترکیب آن با عصاره گل سرخ می باشد. این ترکیب را به مدت 20 دقیقه بر روی صورت قرار داده و و پس از طی مدت زمان مذکور از روی پوست شستشو دهید. این ماسک، جوان کننده ای عالی برای پوست بوده و می تواند در رفع چروک های سطحی پوست به شکل مفیدی عمل نماید.

ماسک زیبایی گل سرخ با گلاب طبیعی

مقدار زیادی از گلبرگ های پودر شده گل سرخ را آسیاب کرده و در میزان مناسبی از گلاب طبیعی ریخته و خوب هم بزنید. از این ترکیب، خمیر تقریبا یکدستی به دست می آید که باید در تمامی نواحی صورت و گردن پخش کنید. دقت کنید که در اطراف چشم ها از این ماسک استفاده نکنید، 15 دقیقه مکث کرده و در این مدت چشم ها را ببندید. این ماسک زیبایی گل سرخ دارای رایحه ای بسیار قوی است. اجازه دهید که این رایحه خوش در شما نفوذ کرده و اعصابتان را نرم و آرام کند پس از مدت زمان مذکور صورت را به طور کامل با آب گرم شستشو داده و در انتها با آب سرد آبکشی نمائید. 

روغن گل سرخ و فواید آن برای پوست

روغن گل سرخ دارای رایحه ای نشاط آور و امید بخش بوده و برای پوست فواید بسیاری دارد، در رفع لکه های پوستی مفید بوده و جوشگاه های قدیمی را کمرنگ می نماید. همچنین در تقویت ریشه مو موثر بوده و می تواند عامل موثری برای رشد مجدد موها باشد.

ماسک زیبایی گل سرخ در صورت مداومت می تواند تاثیراتی بسیار زیاد در زیبایی چهره شما ایجاد نماید. بنابراین در استفاده از این ماسک صبور بوده و به فواصل معین و استاندارد از آن استفاده نموده تا دارای پوستی سفت، شاداب و درخشان شوید.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها