Loading...

۱۳ نوشیدنی برای سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت

۱۳ نوشیدنی برای سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت
در این مقاله می خواهیم شما را با دستور تهیه ۱۳ نوشیدنی برای سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت آشنا کنیم.

داشتن پوستی تمیز، بی عیب و نقص و درخشان خواسته‌ی دل هر کسی است و آب بهترین و ساده‌ترین راه برای داشتن پوستی براق و درخشان است. ابدا قابل انکار نیست که آب می‌تواند بدن را هیدراته کند، همه‌ی سموم مضر بدن را از بین ببرد، و به شما همان چهره‌ی زیبا و درخشانی را که همیشه دوست داشتید، بدهد. اما اگر دقت کرده باشید، امروزه بسیاری از آدم‌ها از مشکلات پوستی مثل رنگدانه، راش، آکنه، کدری و چندین مشکل دیگر که در گذشته ناشناخته بود، رنج می‌برند. با این حال، علاوه بر عوامل اجتناب‌ناپذیر مانند آلودگی و خاک، قسمت عجیب و غریب موضوع این است که مصرف ناکافی آب مجرم اصلی بروز بسیاری از مشکلات پوستی است.

فواید آب برای بدن

همیشه در تعجب هستم که چرا مردم با وجود دانستن فوایدی که آب برای بدن دارد، باز هم به میزان کافی آب نمی‌نوشند؟ خوب پاسخ صادقانه‌ این است: آب ساده جذابیتی ندارد و از این رو ما نوشیدن آن را خیلی دوست نداریم، و همین به نوبه‌ی خود باعث افزایش سطح سموم در بدن ما می‌شود. با این وجود، نگران نباشید، ما به شما کمک خواهیم کرد که مصرف آب را به گونه‌ای نو و تازه ارتقاء دهید. در این فکر هستید که چه‌طور چنین چیزی ممکن است؟

خوب بله، چند دستورالعمل ساده وجود دارد که طبق آن‌ها به سادگی مواد رایج موجود در آشپزخانه را می‌توانیم با هم ترکیب کنیم، و انواع نوشیدنی‌های سم‌زدا را آماده کنیم که نه تنها سالم‌تر از آب معمولی هستند، بلکه برای داشتن پوستی درخشان و براق و همین‌طور بی عیب و نقص بسیار فایده دارند.

نوشیدنی ها برای سم زدایی پوست

و امروز ما در مورد ۱۳ دستورالعمل برای تهیه‌ی نوشیدنی برای سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت صحبت خواهیم کرد. این نوشیدنی‌ها به شما کمک می‌کنند تا به آسانی پوستی درخشان و براق داشته باشید. ما اطمینان داریم که اگر یک بار که این رسپی‌ها را امتحان کنید، مشتری دائمی آن‌ها خواهید شد. با ما همراه باشید!

همه‌ی ما می‌دانیم که نسل امروز چه‌قدر به ظاهر و سر و وضع خود اهمیت می‌دهد. اکثر آن‌ها برای از بین بردن نقص‌های پوستی هر راه ممکنی را امتحان می‌کنند از به کار بردن محصولات گران‌قیمت تا درمان‌های گران و مراقبت از پوست و فیشیال‌ها، اما نوشیدن آب بیش‌تر را ابدا در نظر نمی‌گیرند. با این حال، آن‌چه که آن‌ها متوجه نمی‌شوند این است که استفاده‌ی صرف از کرم‌های خارجی یا فیشیال‌ها کافی نیست؛ شما باید پوست خود را از درون آبرسانی کنید تا آن درخشش طبیعی ظاهر شود و برای این کار باید آب بخورید.

در حقیقت، آب بهترین راه‌حل برای تمیز کردن بدن به صورت داخلی بوده، است و خواهد بود. بنابراین لطفا مقدار زیادی آب بنوشید و در صورتی که از نوشیدن آب ساده چندان لذتی نمی‌برید، دستورالعمل‌های قید شده در این نوشتار را برای تهیه‌ی نوشیدنی برای سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت امتحان کنید. به این ترتیب مصرف آب برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

۱۳ رسپی تهیه نوشیدنی برای سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت

بدن انسان حاوی حدود ۶۰٪ آب است و برای عملکرد مطلوب تمام اجزای بدن مایعات باید به میزان کافی مصرف شوند. سیستم به خوبی هیدراته‌شده، شما را فعال‌تر و پرانرژی‌تر می‌کند و کمک‌تان می‌کند به طور طبیعی از درون بدرخشید. حتی پزشکان و متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند که حداقل ۶ تا ۷ لیتر آب در روز بخورید تا متناسب و زیبا بمانید. با این حال، از آن‌جایی که آب ساده واقعا جذابیتی ندارد، برخی از بهترین رسپی‌های آب آشامیدنی را برای‌تان در این نوشتار به اشتراک می‌گذارم. این رسپی‌ّها باعث می‌شوند تا در مصرف روزانه‌ی آب، یک تغییر جدید و خوشمزه را تجربه کنید. با استفاده از این ۱۳ دستورالعمل برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های سم‌زدا، به آن درخششی که باعث می‌شود تا در میان همه مرکز جذابیت باشید،‌ برسید.

به این ترتیب، بیایید با برخی از بهترین رسپی‌های تهیه نوشیدنی برای سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت آشنا شویم.

۱. نوشیدنی سم‌زدای لیمو

نوشیدنی سم‌زدای لیمو

در میان تمام نوشیدنی‌های سم‌زدا، آب و لیمو ساده‌ترین و آسان‌ترین دستور‌العمل است که به داشتن پوستی درخشان و براق کمک می‌کند. لیمو یکی از موادی است که برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده می‌شود از سفید کردن پوست و مرطوب کردن آن گرفته تا درمان آکنه.

ویتامین C موجود در آن  لک و چین و چروک پوست را از بین می‌برد و همچنین سموم مضر را از سیستم بدن‌تان پاک می‌کند. لیمو علاوه بر اثرات مثبتی که روی پوست دارد، سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می‌کند، سطح pH را متعادل کرده و چندین مشکل سلامتی دیگر را برطرف می‌کند.

هر روز صبح، با گرفتن آب لیمو و اضافه کردن آن به آب، ترکیب آب و لیمو را آماده کنید و بعد آن را بنوشید. برای این‌که خنک و طراوت‌بخش باشد، می‌توانید مقداری یخ هم به آن اضافه کنید. نوشیدن این ترکیب به طور منظم مطمئنا باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید و همچنین صاحب پوستی درخشان و بدون عیب و نقص شوید.

۲. نوشیدنی سم‌زدای سیب و دارچین

سیب و دارچین یک نوشیدنی سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت آماده می‌کنند. این نوشیدنی نه تنها کمک می‌کند سیستم بدن‌تان از مواد شیمیایی مضر خالی شود، بلکه چندین بیماری را نیز برطرف می‌کند و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

سیب حاوی مواد مغذی متعددی از قبیل ویتامین C است که کلاژن را تولید می‌کند و در نتیجه پوست شما ظاهر جوان و درخشانی خواهد داشت. علاوه بر این، این میوه باعث بهبود سریع سلول‌های آسیب‌دیده می‌شود و به شما یک صورت بی عیب و نقص می‌دهد. از سوی دیگر دارچین گردش خون را بهبود می‌بخشد و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. دو روش برای آماده کردن این نوشیدنی وجود دارد – با جوشاندن و بدون جوشاندن.

دستور‌العمل تهیه‌ی نوشیدنی سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت با سیب و دارچین:

در روش جوشاندن، شما نیاز به ۱ گالن آب جوش دارید. در مرحله‌ی بعد سیب را به صورت نازک برش بزنید. پس از آن، سیب‌ها را همراه با دارچین به آب اضافه کنید و اجازه بدهید ترکیب روی حرارت پایین آرام بجوشد. بگذارید به مدت حدود ۱۵ دقیقه به جوشیدن ادامه بدهد. مدتی صبر کنید تا آب خنک شود و بعد آن را صاف کنید. بعد از صاف کردن، چند ساعت صبر کنید تا کاملا خنک شود. سپس آن را بنوشید و از طعم و مزه‌ی این نوشیدنی و همچنین مزایایی که سیب و دارچین برای سلامتی دارند، لذت ببرید.

روش بدون جوشاندن، مانند روش قبل است با این تفاوت که آب را نمی‌جوشانیم. فقط باید کمی صبر کنید که مواد به خورد هم بروند و بعد آن را در یخچال بگذارید. با این حال، توصیه‌ی ما این است که روش جوشاندن را امتحان کنید چون مغذی‌تر است.

۳. نوشیدنی سم زدای خیار، لیمو و نعناع

 نوشیدنی سم زدای خیار، لیمو و نعناع

مخلوط کردن خیار، لیمو و نعناع در آب باعث می‌شود که یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌های سم‌زدا را برای داشتن پوستی درخشان و براق داشته باشیم. خیار به طور طبیعی بدن شما را هیدراته می‌کند و سبب پاکسازی سموم مضر در سیستم بدن‌تان می‌شود.

از سویی دیگر، نعنا سیستم گوارش شما را تقویت  می‌کند و به نوشیدنی‌تان عطر و طعم می‌دهد در حالی که لیمو یک ماده‌ی سفیدکننده‌ی طبیعی و عامل سم‌زدا است که صفرا را از کبد به روده‌ی کوچک منتقل می‌کند. تمام این ترکیبات به شما کمک می‌کنند که یک پوست روشن و درخشان داشته باشید.

برش‌های لیمو و خیار را در یک پارچ بریزید. چند برگ نعناع و کمی نمک به آن اضافه کنید. سپس آب ساده را روی مواد بریزید و پس از خنک شدن آن را بنوشید.

این نوشیدنی نه تنها پوست‌تان را درخشان می‌کند بلکه به شما کمک می‌کند چند کیلو از وزن‌تان را هم کاهش دهید. بنابراین، این نوشیدنی سالم و خوشمزه را هر روز بخورید تا به طور طبیعی از درون بدرخشید و بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید.

۴ . نوشیدنی سم زدای توت‌فرنگی

اگر می‌خواهید مثل توت‌فرنگی ظاهری زیبا و درخشان داشته باشید، می‌توانید این نوشیدنی سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت را امتحان کنید. توت‌فرنگی پر از آنتی‌اکسیدان‌های مغذی و سالم است که به طور طبیعی پوست را درخشان می‌کنند. این میوه‌ همچنین غنی از ویتامین C است که برای درمان التهاب لثه بسیار مفید است و همچنین پوست خشک، زبر و کدر شما را نرم و صاف می‌کند.

دستور تهیه‌ی نوشیدنی سم‌زدای توت‌فرنگی برای داشتن پوستی درخشان و براق:

مقداری توت‌فرنگی بردارید و آن‌ها را در سایز متوسط برش بزنید. برش‌های توت‌فرنگی را در یک ظرف بریزید و آب ساده را به آن اضافه کنید. ترکیب را دست کم به مدت ۶ ساعت قبل از نوشیدن در یخچال قرار بدهید. شما همچنین می‌توانید قبل از نوشیدن کمی لیمو نیز به آب اضافه کنید. این رسپی ساده و سم‌زدا برای داشتن پوستی سالم و درخشان بسیار مفید است.

۵. نوشیدنی سم زدایی بلوبری و پرتقال

اگر پوستی پر از آکنه دارید، می‌توانید این نوشیدنی سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت را امتحان کنید. بلوبری دارای آنتی‌اکسیدان‌های زیادی است که برای پوست‌ مستعد به آکنه بسیار مفید هستند. پرتقال نیز غنی از ویتامین C است که پوست شما را تغذیه می‌کند و مانع از پدیدار شدن جوش روی پوست می‌شود.

دستور تهیه‌ی نوشیدنی سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت با بلوبری و پرتقال :

در مرحله‌ی اول، باید حدود ۵-۶ لیوان آب را آماده کنید و در یک پارچ بزرگ بریزید. سپس پرتقال‌ها را برش‌های نازک بزنید و آن‌ها را داخل پارچ بریزید. پس از آن، تعداد کمی بلوبری را نیز به آب اضافه کنید. ظرف را در یخچال قرار دهید و قبل از نوشیدن اجازه بدهید به مدت یک روز بماند. اگر می‌خواهید طعم آن را بهبود بدهید، می‌توانید آب یک پرتقال را نیز بگیرید و به آن اضافه کنید و بلوبری‌ها را له کنید. نوشیدنی شما آماده است!‌ فقط دقت کنید که برای به دست آوردن احساس طراوت، آن را به صورت سرد مصرف کنید.

۶. نوشیدنی سم‌زدای لیمو، آلوئه‌ورا، سرکه سیب، عسل و نعناع

نوشیدنی سم‌زدای لیمو، آلوئه‌ورا، سرکه سیب، عسل و نعناع

افرادی که از مشکلات پوستی زیادی رنج می‌برند و دوست دارند بدن‌شان را سم‌زدایی کنند باید این رسپی را امتحان کنند. ویتامین C موجود در لیمو برای کبد بسیار مفید است و باعث می‌شود که سموم از بدن شما خارج شوند. عسل یک عامل ضد باکتری است که به مبارزه با میکروب‌هایی که سبب بروز عفونت‌های مختلف پوست می‌شوند، کمک می‌کند. علاوه بر این، افزودن سرکه سیب و آلوئه‌ورا باعث بهبود سلامت روده‌ها می‌شود و به شما امکان این را می‌دهد که یک چهره‌ی روشن‌تر داشته باشید.

طرز تهیه‌ی نوشیدنی سم‌زدای لیمو، آلوئه‌ورا، سرکه سیب، عسل و نعناع برای داشتن پوستی درخشان و براق:

در ابتدا باید حدود ۲ فنجان آب اماده کنید و آن را در یک ظرف بریزید. سپس ۱ لیمو (برش خورده)، ۱ قاشق چایخوری سرکه سیب، ۱ قاشق چایخوری آلوئه‌ورا و ۱ قاشق چایخوری عسل را با آب مخلوط کنید. شما همچنین می‌توانید برگ ریحان یا نعنا هم به ترکیب اضافه کنید. سپس این نوشیدنی سم‌زدا را برای به دست آوردن پوستی روشن و زیبا بنوشید. با این حال، اگر یک رسپی بدون قند می‌خواهید، می‌توانید عسل را حذف کنید.

۷. نوشیدنی سم زدای نعناع، خیار، گریپ‌فروت، لیمو، خیار و زنجبیل

ترکیبی از این مواد در آب برای سلامت کلی بدن بسیار مفید است. این نوشیدنی علاوه بر این که برای کلیه‌ها فایده دارد، راه‌حل خوبی هم برای از بین بردن نفخ و میکروب‌ها در سیستم بدن محسوب می‌شود و در نتیجه شدن درخشی طبیعی روی پوست‌تان ایجاد می‌کند. خیار همانطور که می‌دانید، یک هیدراته‌کننده‌ی طبیعی است. زنجبیل برای سیستم گوارش شما مفید است و به بهبود گردش خون کمک می‌کند. نعناع فلفلی دارای خواص ضد میکروبی است و از بدن‌تان در برابر میکروب‌ها محافظت می‌کند.

علاوه بر این، نعناع فلفلی به طور موثری اشتهای شما را محدود می‌کند و سبب می‌شود که کالری کم‌تری مصرف کنید، در نتیجه به شما کمک می‌کند تا وزن بدن‌تان را حفظ کنید. از سوی دیگر، لیمو و گریپ‌فروت، کلیه‌ها را سم‌زدایی می‌کنند و هر دو مخصوصا لیمو برای روشن کردن پوست بسیار مفید هستند.

طرز تهیه‌ی نوشیدنی سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت با نعناع فلفلی، گریپ‌فروت، لیمو و خیار :

یک ظرف بزرگ بردارید و حدود نیم گالن آب در آن بریزید. سپس لیموی برش خورده، گریپ‌فروت برش خرده، برش‌های خیار و زنجبیل را داخل آب بریزید. پس از آن چند برگ نعناع فلفلی نیز به ترکیب اضافه کنید. ظرف را در یخچال قرار دهید تا ۲ ساعت بماند و بعد می‌توانید آن را بنوشید. با این حال، قبل از ۲۴ ساعت و تا میوه‌ها شل نشده‌اند آن را بنوشید. شما می‌توانید این رسپی را در اوایل صبح بنوشید تا روز جدید را با طراوت و تازگی آغاز کنید.

۸. نوشیدنی سم‌زدای تمشک و نعناع

 نوشیدنی سم‌زدای تمشک و نعناع

از گرمای تابستان خسته‌اید و می‌خواهید نفسی تازه کنید؟ خوب، پس حتما این ترکیب را امتحان کنید چرا که یکی از ایده‌آل‌ترین نوشیدنی‌های تابستان است. این نوشیدنی دارای خواص ضد التهابی است و به شما کمک می‌کند به سرعت از هر گونه التهاب پوست، راش یا عفونت خلاص شوید. تمشک حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی زیادی است که سبب می‌شوند پوست شما سالم و تمیز بماند. نعناع موجود در این نوشیدنی نیز دارای خواص خنک‌کننده است، دستگاه گوارش شما را تحریک می‌کند و در نتیجه شما را از درون پاک‌سازی می‌کند.

روش تهیه‌ی نوشیدنی تمشک و نعناع برای داشتن پوستی درخشان و براق:

در ابتدا، تمشک‌ها را در دستگاه میکسر له کنید. سپس آن را داخل یک لیوان بریزید. در مرحله‌ی بعد یک مشت برگ نعناع بردارید و آن‌ها را لای دست‌های‌تان مالش دهید تا آب‌شان خارج شود و آن‌ها را هم داخل لیوان بریزید. آب را به ترکیب اضافه کنید و دست کم ۲ ساعت صبر کنید تا مواد خوب به خورد هم بروند. شما می‌توانید این نوشیدنی را به طور منظم مصرف کنید یا آن را در روزهای مرطوب تابستان بنوشید.

۹. نوشیدنی سم‌زدای خیار، هندوانه و نعناع

افرادی که مشکل پوستی لازم است که حتما سیستم بدن‌شان را سم‌زدایی کنند. برای این منظور، نوشیدنی تازه‌ی تهیه‌شده از خیار، هندوانه و نعناع ایده‌آل است. هنگامی ‌که پوست شما هیدراته می‌شود، به صورت طبیعی ظاهری درخشان و روشن خواهد داشت. هندوانه سموم مضر را خنثی می‌کند در حالی که خیار به شما برای هیدراته شدن بدن کمک می‌کند. اضافه کردن برگ نعناع باعث خنک شدن بدن می‌شود و به شما احساس طراوت و تازگی می‌دهد.

طرز تهیه‌ی نوشیدنی سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت با خیار، هندوانه و نعناع :

یک خیار بردارید و آن را به صورت تکه‌های متوسط برش بزنید و در یک پارچ قرار یدهید. سپس هندوانه را به قطعات کوچک برش دهید و آن را درون پارچ بریزید. چند برگ نعنا را از وسط نصف کرده به باقی مواد اضافه کنید. سپس میوه‌ها را با قاشق یا چنگال کمی له کنید. پارچ را با آب ساده پر کنید و در آن را بگذارید. سپس آن را در یخچال بگذارید و اجازه بدهید شب تا صبح بماند. در نهایت می‌توانید نوشدنی حاصل را مصرف کنید.

۱۰. نوشیدنی سم‌زدای دانه‌ی چیا

دانه‌ی چیا یک ماده‌ی غذایی فوق‌العاده است که مقدار زیادی مواد معدنی، مواد مغذی و دیگر آنتی‌اکسیدان‌ها را دارد که برای پوست شما بسیار مفید هستند. این ماده همچنین دارای خواص ضد التهابی است و بنابرین از بروز آکنه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، اضافه کردن لیمو به این ترکیب سبب می‌شود که یک نوشیدنی ایده‌آل برای داشتن پوستی درخشان و بدون عیب و نقص برای‌تان حاصل شود.

طرز تهیه‌ی نوشیدنی سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت با چیا:

در مرحله اول، باید یک پارچ یا بطری بزرگ بردارید. سپس ۱ قاشق چایخوری دانه‌ی چیا و چند برش لیمو را داخل آن بریزید. آب سرد را روی این مواد بریزید و آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در یخچال بگذارید. در نهایت وقت نوشیدن ترکیب را تکان بدهید و ظرف چند ساعت نوشیدنی را مصرف کنید تا پرطراوت و شاداب شوید. با این حال، اگر دوست دارید می‌توانید به جای لیمو از توت‌فرنگی هم استفاده کنید.

۱۱. نوشیدنی سم‌زدای تمشک، کیوی و هلو

این نوشیدنی پر از مواد مغذی یکی از بهترین سم‌زداها برای داشتن پوستی درخشان و براق است. تمشک، کیوی و هلو همگی برای پوست شما بسیار سالم هستند و به طور طبیعی پوست را درخشان می‌کنند. این نوشیدنی تمام سموم را از بین می‌برد و سیستم بدن‌تان را پاکسازی می‌کند. سم‌زدای تمشک و کیوی و هلو علاوه بر طعم جالبی که دارد غنی از ویتامین C، فیبر و دیگر آنتی‌اکسیدان‌های سالم است که بدن‌تان نیاز دارد.

طرز تهیه‌ی نوشیدنی سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت با تمشک، کیوی و هلو :

یک پارچ بردارید و داخل آن آب بریزید. سپس برش‌های تمشک، هلو و کیوی را به آن اضافه کنید. ترکیب را چند ساعت در یخچال بگذارید. در حال نوشیدن این ترکیب می‌توانید چند قطعه یخ هم به آن اضافه کنید تا اثر خنک‌کنندگی آن بیش‌تر شود. نوشیدن این ترکیب به صورت مکرر، پوست شما را پاک و بدن‌تان را سالم نگه می‌دارد.

۱۲. نوشیدنی سم‌زدای آلوئه‌ورا و لیمو

هم  آلوئه‌ورا و هم لیمو برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی بسیار مفید هستند. آن‌ها خواص ضد میکروبی دارند و بنابراین با میکروب‌هایی که باعث بروز خارش و عفونت پوست می‌شوند، مبارزه می‌کنند. لیمو یک عامل سفیدکننده است که سموم را از بدن خارج می‌کند و به شما چهره‌ای روشن و درخشان می‌دهد. آلوئه‌ورا حاوی مواد معدنی، ویتامین‌ها، آمینو اسیدها و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که نه تنها به شما در مبارزه با عفونت‌های پوستی کمک می‌کنند، بلکه شما را قادر می‌سازد تا چند کیلو از وزن اضافی خودتان را نیز کاهش بدهید.

به منظور به دست آوردن حداکثر مزایا، این مراحل را دنبال کنید. در ابتدا یک برگ آلوئه‌ورا بردارید و ژل داخل آن را بیرون بیاورید. ژل را در دستگاه میکسر بریزید. پس از آن، لیمو را به تکه‌های کوچک برش بزنید و با ژل مخلوط کنید یا آب لیمو را به ژل اضافه کنید. این مواد را در یک ظرف بریزید و آب را به آن اضافه کنید. شما می‌توانید این نوشیدنی سم‌زدا را به طور مکرر مصرف کنید تا پوستی عاری از مشکل داشته باشید و درخشش را به آن بازگردانید.

۱۳. نوشیدنی سم‌زدای آناناس و نیشکر

خواص آب آناناس

اگر بخواهید نوشیدنی سم‌زدای‌تان یک طعم گرمسیری داشته باشد، رسپی آناناس و نیشکر بهترین گزینه برای شما است. نیشکر برای پوست شما بسیار فایده دارد. این ماده شامل تمام مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌ها است که با آکنه مبارزه می‌کنند و مانع از بروز علائم پیری زودرس روی پوست می‌شوند. از طرف دیگر، آناناس رادیکال‌های آزاد را در بدن از بین می‌برد و در نتیجه سیستم بدن‌تان را پاکسازی می‌کند.

روش تهیه‌ی نوشیدنی سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت با آناناس و نیشکر:

چند لیتر آب تصفیه شده آماده کنید و سپس چند قطعه آناناس و ۲ ساقه نیشکر را به آن اضافه کنید. حتما آناناس و نیشکر تازه استفاده کنید نه کنسروی. تمام مواد را به درستی مخلوط کنید و آن‌ها را در یک پارچ بریزید. سپس کمی یخ به ترکیب اضافه کنید و اجازه بدهید به مدت چند ساعت در یخچال بماند. اگر مدت طولانی‌تری بماند، عطر و طعم آن بهتر خواهد شد. این نوشیدنی خوش طعم و مزه قطعا در میان بهترین رسپی‌های سم‌زدایی برای داشتن پوستی درخشان و براق قرار می‌گیرد.

کلام نهایی

اگر شما متناسب و سالم هستید، به طور خودکار چهره‌تان نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. بنابراین، برای رسیدن به پوستی درخشان و بدون عیب و نقص، باید بدن‌تان را از شر مواد شیمیایی مضر خلاص کنید. و بهترین راه برای سم‌زدایی بدن شما این است که هر روز مقدار زیادی آب بنوشید. با این حال، از آن‌جایی که آب ساده جذابیت چندانی ندارد، می‌توانید رسپی‌ نوشیدنی‌های سم‌زدایی را که ما در این نوشتار مورد بحث قرار دادیم استفاده کنید. این رسپی‌ها بسیار آسان هستند و قطعا به شما کمک خواهند کرد که پوستی درخشان و براق را به دست آورید.

میوه‌ها و سبزیجات تازه برای پیش بردن یک زندگی سالم بسیار ضروری هستند و با برخی از این مواد غذایی طبیعی موجود در آشپزخانه و میوه‌ها مانند لیمو، سیب، انواع توت‌ها، خیار و غیره می‌توانید ترکیباتی را آماده کنید که به بهبود اوضاع پوست‌تان کمک شایانی خواهند کرد. در واقع، بسیاری از این رسپی‌های سم‌زدایی کمک می‌کنند تا چربی‌های بدن‌تان را آب کنید و حتی از بروز بیماری‌های مختلف نیز جلوگیری می‌کنند.

پوست زیبا و درخشان

چنان‌چه همیشه می‌گوییم استفاده از ماسک‌های مختلف صورت و انجام فیشیال‌ها، به شما کمک نمی‌کنند که پوستی درخشان به دست بیاورید و به همین دلیل، شما باید خودتان را از درون پاکسازی کنید. سموم مضر، پوست شما را کدر، تیره و پر از لک می‌کنند. هرچه سیستم بدن‌تان تمیزتر باشد، درخشندگی و زیبایی پوست شما هم بیش‌تر خواهد بود. بنابراین، با مصرف این نوشیدنی‌های سم‌زدا در فواصل مکرر همراه با رژیم غذایی و ورزش متعادل، می‌توانید پوستی سالم و درخشان داشته باشید که همه را جذب خودش می‌کند.

آیا دچار مشکلات پوستی هستید؟ آیا تا کنون یکی از این نوشیدنی‌های سم‌زدا را امتحان کرده‌اید؟ کدام یک به نظر شما خوشمزه‌ترین و جادویی‌ترین است؟ نتیجه‌ای که با مصرف این نوشیدنی‌ها گرفته‌اید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و همین‌طور اگر رسپی دیگری برای سم زدایی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت می‌شناسید که می‌تواند برای پوست و سلامتی مفید باشد، حتما آن را با ما در میان بگذارید.

ترجمه : سارا فیضی

منبع : بازده

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها