Loading...

۵ برترین فایده نودل به عنوان صبحانه برای سلامتی

۵ برترین فایده نودل به عنوان صبحانه برای سلامتی
خوردن صبحانه برای تقویت انرژی صبحگاهی بسیار حائز اهمیت و یکی از ضروریات زندگی است. در این زمینه، خوراکی‌های فراوانی وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها برای صبحانه دست به انتخاب بزنید.

اما، آیا تا به حال برای صبحانه نودل آماده را امتحان کرده‌اید؟ ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما قطعا ارزشش را دارد. می‌توانید نودل را با سایر مواد سالم و مغذی ترکیب کنید تا بر ارزش غذایی آن افزوده شود. در نتیجه، اگر به این موضوع علاقمند و درباره‌ی آن کنجکاو هستید، بیایید با هم نگاهی بیندازیم به ۵ برترین فایده نودل به عنوان صبحانه که برای سلامتی به همراه دارد.

 

فایده نودل به عنوان صبحانه

۱. فیبر بدن را تامین می‌کند

معلوم شده است نودل آماده فیبر مورد نیاز شما را تامین می‌کند. مثلا، با خوردن یک وعده نودل رمن آماده با طعم مرغ، می‌توانید ۱ گرم فیبر دریافت کنید. در نتیجه، این کار به تنیم فرایند گروارشی و عبور راحت خوراک از دستگاه گوارشی کمک می‌کند. به علاوه، می‌توانید با مصرف میوه‌ها به همراه سایر سبزیجات نیز فیبر مورد نیاز بدن‌تان را تامین کنید. در نتیجه، می‌توانید از مزایای فوق‌العاده‌ی فیبر بهره‌مند شوید.

۲. کربوهیدرات مورد نیاز را تامین می‌کند

فایده‌ی دیگری که خوردن نودل آماده در صبحانه برای سلامتی دارد برآورده کردن نیاز بدن به کربوهیدرات است. در واقع، با خوردن یک وعده نودل آماده، می‌توانید ۲۷ گرم کربوهیدرات به دست بیاورید که منبع بی‌نظیر انرژی به حساب می‌آید. این ماده‌ی مغذی نیز به تقویت سطح انرژی‌تان کمک می‌کند. عجب فایده‌های بی‌نظیری، نه؟

۳. پروتئین بدن را تامین می‌کند

در کمال تعجب، نودل آماده می‌تواند منبع پروتئین شما را تامین کند. آن‌گاه، پروتئین موجد در نودل آماده به بهبود عملکرد بدن کمک خواهد کرد. این ماده سلول‌های آسیب دیده را بازسازی می‌کند و وضعیت عضلات بدن را بهبود می‌بخشد. علاوه بر آن، پروتئین می‌تواند سطح انرژی را نیز تقویت کند، پس این غذا برای صبحانه گزینه‌ی خوبی به شمار می‌رود.

۴. سدیم بدن را تامین می‌کند

فایده‌ی بعدی که خوردن نودل آماده در صبحانه برای بدن دارد تامین سدیم بدن است. مصرف یک وعده‌ی این خوراکی می‌تواند تا ۸۰۱ گرم سدیم برای بدن فراهم آورد. در نتیجه، سدیم تعادل مایعات بدن را تامین خواهد کرد. بنابراین، برای حفاظت از سلامت قلب و عروق و پیشگیری از بیماری‌های قلبی مفید خواهد بود. اما، مقدار بیش از حد سدیم نیز می‌تواند به مشکلات قلبی منجر شود. در نتیجه، عاقلانه‌ترین کار مصرف نودل آماده در سطح معتدل است.

۵. آهن بدن را تامین می‌کند

نشان داده شده است نودل آماده می تواند آهن بدن را تامین کند. در واقع، آهن کمک کننده‌ی اصلی در پیشگیری از ابتلا به کم‌خونی است. از طرفی، آهن برای پیشگیری از خستگی مفرط مزمن نیز مفید است. همجنین توصیه شده است برای تامین نیاز بدن به آهن سایر خوراکی‌های حاوی آهن مانند کاهو، لوبیا، و نخود نیز مصرف شود.

توصیه‌هایی برای مصرف نودل آماده در وعده‌ی صبحانه

– باید نودل آماده را در حد اعتدال مصرف کنید. این به خاطر وجود طعم‌افزاها و نگهدارنده‌های موجود در آن است که می‌توانند برای سلامتی مضر باشند. همچنین، در آن مونوسدیم گلوتامات وجود دارد که ممکن است به علائمی مانند سردرد، حالت تهوع، فشار خون بالا، ضعف، سفتی عضلات و سرخ شدن پوست منجر شود.

– در نتیجه، برای سالم تر ساختن نودل، می‌توانید سبزیجات تازه یا پخته‌ای مانند هویج، بروکلی، پیاز یا قارچ و ادویه‌های تازه به نودل آماده اضافه کنید. این کار قطعا ارزش غذایی آن را نیز افزایش خواهد داد.

– همچنین، افزودن تخم مرغ، مرغ، ماهی یا توفو به منظور تامین پروتئین نیز راه خوبی برای تقویت این گزینه‌ی عالی صبحانه است.

به طور خلاصه، می توانید برای صبحانه نودل آماده بخورید و مواد سلامی را نیز به آن اضافه کنید. این کار مواد مغذی را که برای انجام هر نوع فعالیت صبحگاهی نیاز دارید تامین و تقویت خواهد کرد. همیشه یادتان باشد صبحانه‌ای متعادل بخورید تا انرژی لازم را برای‌تان تامین کند! مثلا، خوردن تخم مرغ برای صبحانه راه خوبی است چون احساس سیری را افزایش و کالری‌های مصرفی وعده‌ی بعدی را کاهش می‌دهد. همچنین خوردن بلغور جو و دانه‌های چیا که سرشار از فیبر هستند نیز گزینه‌ی مناسبی است. در نتیجه با خوردن یک صبحانه‌ی عالی حتما احساس سلامت و تندرستی خواهید داشت!‌

منبع : بازده

ترجمه : کامروا ابراهیمی

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها