Loading...

معرفی هندزفری بلوتوث تسکو TH 5303

معرفی هندزفری بلوتوث تسکو TH 5303
در این مقاله یکی دیگر از محصولات تسکو را به شما معرفی می‌کنیم که در کنار قیمت ارزان کارایی بسیار بالایی دارد. با هندزفری تسکو آشنا شوید.

اگر زیاد با گوشی خودتان صحبت می‌کنید و از قابلیت مکالمه تلفن هوشمندتان بیشتر از دیگر بخش‌هایش استفاده می‌کنید به‌طور حتم به محصولی که امروز می‌خواهیم معرفی کنیم نیاز مبرم دارید.

هندزفری بلوتوثی که در این مقاله معرفی می‌کنیم ساخت کمپانی تسکو است. تسکو TH 5303 هندزفری ای سبک است که از پروتکل بلوتوث پشتیبانی می‌کند. در ادامه با این محصول زیبا و کارآمد از نزدیک آشنا شوید.


 

TH5303

هندزفری بلوتوث تسکو وزن بسیار سبکی دارد به صورتی که با قرار دادن آن روی گوش خودتان به مدت طولانی هیچ سنگینی‌ای حس نمی‌کنید.

این هندزفری از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را به تمام دستگاه‌های خودتان که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند متصل کنید تا بتوانید در کنار مکالمه با آن موزیک هم گوش کنید. برد این بلوتوث تا 10 متر است اما ما در فضای باز و بدون مانع توانستیم تا 20 متر بدون مشکل و قطعی از این هندزفری استفاده کنیم.

بزرگ‌ترین بخش دستگاه در پشت گوش کاربر قرار می‌گیرد و باتری را در خودش جای داده است. این بخش طراحی براق دارد و کلید روشن و خاموش به همراه میکروفون نویز گیر روی آن قرار گرفته‌اند. در محل اتصال این بخش به هدفون داخل گوشی و میکروفون اصلی می‌توانید کلیدهای ولوم را مشاهده کنید که با طراحی برجسته و کاملا جدا از هم پیدا کردنشان کار بسیار راحتی است. در انتهای این بخش درگاه میکرویو اس‌بی زیر کاوری قرار گرفته که می‌توانید از آن برای شارژ دستگاه استفاده کنید و نیازی نیست که حتما شارژر دستگاه را همیشه با خودتان به این‌طرف و آن‌طرف ببرید و به‌راحتی می‌توانید از شارژهای گوشی‌هایتان استفاده کنید.

بخشی که داخل گوش قرار می‌گیرد از پلاستیک کاملا نرم ساخته شده و رنگ سفید دارد. این بخش به‌خوبی با گوش منطبق می‌شود و به‌راحتی خارج نمی‌شود پس‌نیازی نیست تا نگران افتادن ناگهانی‌اش باشید.

بخش بعدی میکروفون اصلی است که به‌صورت میله‌ای بلند و پر از سوراخ به بدنه دستگاه متصل شده است. این بخش قابلیت چرخش 180 درجه‌ای دارد تا برای هرکدام از گوش‌های خودتان که می‌خواهید از هندزفری استفاده کنید تنظیم شود. در ضمن برای اینکه بتوانید از این هندزفری روی هر دو گوش بهره ببرید محل اتصال هدفون به باتری انعطاف‌پذیر باقابلیت چرخش در نظر گرفته شده و می‌توانید به‌راحتی آن را برای هر کدام از گوش‌های خودتان تنظیم کنید.

روی میله میکروفون اصلی دستگاه کلیدی نارنجی رنگ در نظر گرفته شده تا زمانی که از گوشی دور هستید و می‌خواهید تماسی را پاسخ بدهید از این کلید کمک بگیرید.

سبک بودن و قابلیت بالای مانور این دستگاه دو نکته مهم در آن به‌حساب می‌آیند که برای یک هندزفری بلوتوث امری ضروری محسوب می‌شوند.

باتری دستگاه ظرفیت 90 میلی‌آمپر ساعتی دارد که برای محصولی این چنینی بسیار کاربردی است. این باتری می‌تواند تا 8 ساعت بدون وقفه برای مکالمه استفاده شود درحالی‌که اگر در حالت استندبای بماند تا 180 ساعت به شارژ نیاز پیدا نمی‌کند.

مدت‌زمان شارژ برای باتری‌ای 90 میلی‌آمپری خیلی مناسب نیست و حدود 1 تا 1 ساعت و نیم طول می‌کشد تا بتوانید آن را 100 درصد شارژ کنید.

از قابلیت‌های دیگر این هندزفری بلوتوث باید به توانایی آن در فرمان‌های صوتی در تماس‌های ورودی و قابلیت استفاده از آن به‌عنوان شاتر دوربین اشاره کرد که برای گرفتن عکس‌های دسته‌جمعی بسیار به کار می‌آید.


 

در کنار تمام این قابلیت‌های دوست‌داشتنی و قیمت بسیار مناسب محصول تسکو جنبه زیبایی و مد را فراموش نکرده است. اگر می‌خواهید با این هندزفری شیک و به روز به چشم بیایید تسکو علاوه بر اینکه در طراحی تمام سعی خودش را کرده تا محصول جمع‌وجور و زیبا باشد رنگ‌های آبی، سفید و مشکی را برایش در نظر گرفته است.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها