Loading...

ایرپاور 2 با پوششی چسبنده و مدل مشکی در کنار ایرپاور معرفی می‌شود

ایرپاور 2 با پوششی چسبنده و مدل مشکی در کنار ایرپاور معرفی می‌شود
بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده از منابع مطلع، ایرپاد 2 پوششی چسبنده و مدلی با رنگ سیاه خواهد داشت که در مراسمی در بهار امسال در کنار ایرپاور معرفی خواهد شد.

بیش از یک سال است که طرفداران اپل منتظر عرضه دو محصول جدید از اپل هستند؛ محصولاتی که تا امروز خبر خاصی از آن‌ها نبوده است: نسل دوم ایرپاد و شارژر بیسیم AirPower.

بر اساس جدیدترین اطلاعات افشایی توسط منابع نزدیک به وبسایت MySmartPrice که با گزارشات قبلی مطابقت دارد، به نظر می‌رسد که انتظارها به پایان رسیده است. این طور که پیداست دو محصول فوق قرار است بهار امسال به بازار بیایند. اپل هر ساله رویدادی ویژه در اواسط ماه مارس برگزار می‌کند و احتمالا امسال در این رویداد به معرفی ایرپاد ۲ و ایرپاور خواهد پرداخت.

البته پیش از این در گزارشاتی گفته شده بود که این محصول در بهار سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود، بنابراین بگذارید ببینیم این منبع خبری چه اطلاعات جدیدی ارائه کرده است.

ایرپاد ۲ ظاهری شیک و جدید خواهد داشت

اگر فرض کنیم این اطلاعات صحیح باشد، زبان طراحی ایرپاد جدید اپل دقیقا مشابه نسخه قبلی این محصول خواهد بود تا این دستگاه با کیس شارژر مدل قبلی سازگار باشد. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌های مبنی بر عرضه جداگانه کیس شارژر وجود دارد تا کسانی که از طراحی نسل اول هندزفری‌های بیسیم اپل راضی هستند، بتوانند کیس اضافه‌ای برای بهره‌مندی از شارژ بیشتری داشته باشند.

با این حال در بخش طراحی ظاهرا باید منتظر مدل جدیدی از ایرپاد با رنگ سیاه باشیم. این تصمیم احتمالا با استقبال زیادی مواجه می‌شود، چون در حال حاضر تنها راه ممکن برای تغییر رنگ ایرپاد این است که به شرکت‌های شخص ثالث پول بدهید تا رنگ بدنه دستگاه را عوض کنند.

علاوه بر این، طبق شایعات ایرپاد ۲ پوششی چسبنده خواهد داشت تا گوشی‌ها راحت از گوش شما نیفتد. با توجه به این که گوشی‌های این دستگاه سبک است و سیم ندارد، این ویژگی کمک زیادی به کاربران می‌کند تا گوشی‌های خود را گم نکنند.

البته در بخش تولید صدا نیز کیفیت ایرپاد افزایش پیدا کرده است. گفته می‌شود که ایرپاد ۲ باس بهتری دارد و بدین ترتیب یکی از انتقادات اصلی طرفداران موسیقی به نسخه قبلی این هندزفری برطرف می‌شود.

در کنار این‌ها، ایرپاد ۲ با برخورداری از سنسورهای مختلف به اپل کمک می‌کند تمرکز بیشتری بر ردیابی وضعیت سلامتی کاربر داشته باشد.

ایرپاور: افسانه‌ای در شرف تبدیل شدن به واقعیت

در این گزارش اطلاعات جالب توجه‌ای در خصوص ایرپاور منتشر شده است. عرضه این دستگاه با تاخیرهای مکرر مواجه شده چون در آن از سیستم شارژ بیسیم متفاوت و پیچیده‌ای استفاده می‌شود که در بازار نظیر ندارد. با ایرپاور می‌توانید دستگاه‌های مختلف را روی هر بخشی از این پد شارژر که خواستید قرار دهید و آن‌ها را به صورت همزمان شارژ کنید، ولی همین سازوکار علت اصلی بروز مشکلات ایرپاور بوده و باعث تولید گرمای زیاد در این دستگاه شده است.

حالا به نظر می‌رسد بالاخره قرار است شاهد عرضه این محصول باشیم. البته نسخه نهایی ایرپاور کمی ضخیم‌تر از رندرهایی است که پیش از این دیده بودیم، چون تغییراتی در سیم‌پیچی این دستگاه اعمال شده تا از بروز مشکلات قبلی جلوگیری شود.

نکته جالب‌تر اما این است که ایرپاور از چند ویژگی اختصاصی برخوردار خواهد بود. البته در این گزارش گفته شده که این ویژگی‌ها تا زمان انتشار iOS 13 در دسترس قرار نمی‌گیرند، و دلیلش هم احتمالا این است که یا برای استفاده از آن‌ها به عرضه آیفون‌های جدید نیاز داریم، یا کارکردشان وابسته به نرم‌افزارهای خاصی است که این شرکت هنوز به انتشار نسخه نهایی آن‌ها نرسیده است.

این منبع اطلاعاتی می‌گوید ایرپاد ۲ حدود ۲۰۰ دلار و ایرپاور حدود ۱۵۰ دلار قیمت خواهد داشت، اما این قیمت‌ها صرفا گمانی‌زنی هستند و نمی‌توانیم از صحت آن‌ها مطمئن باشیم.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها