Loading...

اولین اطلاعات و تصاویر از گلکسی واچ اکتیو 2 فاش شد

اولین اطلاعات و تصاویر از گلکسی واچ اکتیو 2 فاش شد
علی‌رغم آن که زمان زیادی از معرفی نسل اول گلکسی واچ اکتیو نمی‌گذرد اما حالا گزارشی منتشر شده که تصاویر و بخشی از اطلاعات مربوط به گلکسی واچ اکتیو 2 را افشا می‌کند.

هنوز سه ماه بیشتر از معرفی گلکسی واچ اکتیو نمی‌گذرد، اما سامسونگ کار روی نسل دوم این ساعت هوشمند را آغاز کرده است. به تازگی وبسایت SamMobile به تصاویر و مشخصات گلکسی واچ اکتیو ۲ دست یافته که در ادامه مطلب آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

یکی از تغییراتی که در نسخه اول گلکسی واچ اکتیو به چشم می‌خورد و به مذاق بعضی از کاربران خوش نیامد، حذف پین چرخشی از کنار بدنه این دستگاه بود. این اتفاق اکنون به واچ اکتیو ۲ هم منتقل شده است. در حال حاضر دو کلید سمت راست نسخه دوم گلکسی واچ اکتیو وجود دارد که بالایی به شکل مربع و پایینی به شکل دایره با نواری قرمز رنگ است. در سمت دیگر این دستگاه شکاف میکروفون و بلندگو دیده می‌شود.

شایعات حاکی از آن است که واچ اکتیو ۲ دو مدل خواهد داشت: ۴۰ و ۴۴ میلی متری. ظاهرا هر دو مدل نسخه‌های وای فای و LTE دارند اما تفاوت آن‌ها این است که اولی به باتری ۳۴۰ میلی آمپری و دومی به باتری ۲۳۷ میلی آمپری مجهز شده. این ساعت هوشمند از رابط کاربری One UI 1.5 استفاده می‌کند که نسبت به رابط نسخه 1.0 نسخه‌های فعلی این ساعت ارتقایی نسبی به حساب می‌آید.

در این گزارش اشاره‌ای به قیمت و تاریخ عرضه واچ اکتیو ۲ نشده اما می‌دانیم که این محصول در سه رنگ نقره‌ای، سیاه و طلایی عرضه خواهد شد. با توجه به این که احتمالا هنوز زمان زیادی تا معرفی این دستگاه باقی مانده، به زودی باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری درباره آن باشیم.

منبع :  جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها