Loading...

گلکسی نوت 10 با امکان بزرگنمایی تصویر تا ده برابر طراحی می‌شود!

گلکسی نوت 10 با امکان بزرگنمایی تصویر تا ده برابر طراحی می‌شود!
سامسونگ قصد دارد یک کمپانی کوچک را که در زمینه تکنولوژی بزرگنمایی باکیفیت تصویر فعالیت می‌کند، خریداری کند. اگر این قرارداد بسته شود و سامسونگ هم Corephotonics را خریداری کند، احتمالا در گلکسی نوت 10 شاهد امکان بزرگنمایی باکیفیت تصویر تا 10 برابر خواهیم

ابداع لنزهای تله فوتو را باید یکی از مهم‌ترین اختراعات در زمینه گوشی‌های هوشمند دانست. در حال حاضر گوشی‌های پرچمدار آیفون 10 اس اپل از بهترین گوشی‌های هوشمندی به شمار می‌روند که البته از لنزهای تله فوتوی بسیار باکیفیت هم بهره می‌برند. از طرفی به نظر می‌رسد که سامسونگ هم دست به کار شده است تا در زمینه تجهیز پرچمداران خود به لنز تله فوتو با کیفیت فوق العاده با اپل رقابت کند.

پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ در فوریه امسال رسما معرفی می‌شوند و از ماه مارس هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرند اما انتظار نمی‌رود که سامسونگ بتواند آن‌ها را به لنز تله فوتو باکیفیت مجهز کند. شایعه شده است که این غول تکنولوژی قصد دارد یک کمپانی چینی را که OPPO قبلا از آن برای بهبود تکنولوژی بزرگنمایی خود استفاده می‌کرد، خریداری کند.

این کمپانی Corephotonics نام دارد و براساس اطلاعات برخی وبسایت‌های فناوری قیمت آن برای سامسونگ حدودا 150 تا 160 میلیون دلار است.

بزرگنمایی بیشتر و بهتر!

کمپانی چینی OPPO قبلا از Corephotonics برای ارائه بزرگنمایی تا 5 برابر در پروتوتایپی استفاده کرده بود که آن را در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش درآورد. این تکنولوژی جالب در همان زمان توسط برخی خبرنگاران مورد آزمایش قرار گرفت و گزارش‌های جالبی هم درباره‌اش منتشر شد. کمپانی OPPO پس از آن از تکنولوژی مذکور در توسعه OPPO Find X خود بهره گرفت.

شایعه شده است که کمپانی OPPO هم در حال توسعه تکنولوژی مشابهی است تا دستگاه‌هایش بتوانند به کمک منشور داخلی به بزرگنمایی با کیفیت تا ده برابر دست یابند.

کمپانی Corephotonics حدودا 150 پتنت را به ثبت رسانده است و علاوه بر آن صاحب امتیاز تکنولوژی جالب توجهی است که پیش تر هم آن را در گوشی OPPO دیده‌ایم. اگر سامسونگ این کمپانی را خریداری کند، ممکن است در آینده شاهد توسعه گلکسی‌های بیشتری با امکان بزرگنمایی باکیفیت باشیم.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ واقعا کمپانی Corephotonics را خریداری می‌کند یا خیر. علاوه بر این تجربه نشان داده است که روند پیش بردن چنین قراردادهای مهمی ممکن است به طول بینجامد. انتظار می‌رود که در صورت همکاری این دو کمپانی شاهد تعبیه تکنولوژی بزرگنمایی باکیفیت در گلکسی نوت 10 باشیم که نیمه دوم امسال به بازار راه پیدا می‌کند.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها