Loading...

فایرفاکس تمام افزونه‌ها را به علت انقضای یک گواهی غیر فعال کرد

فایرفاکس تمام افزونه‌ها را به علت انقضای یک گواهی غیر فعال کرد
از ساعت 7 صبح شنبه تا کنون فایرفاکس در حال به روز رسانی و تعمیر سرورهای خود جهت مقابله با این مسئله است

بسیاری از کاربران فایرفاکس در سراسر جهان در حال مشاهده صفحات وب بدون مجموعه افزونه‌های معمول فایرفاکس هستند. این اتفاق زمانی رخ داد که این افزونه‌ها به طور ناگهانی توسط فایرفاکس متوقف شدند. این رویداد زمانی رخ داد که بسیاری از کاربران در حال کار بر روی ساعات اوج کاری خویش بودند و کاربران با پیامی مبنی بر انقضای گواهی امضای متوسط فایرفاکس روبرو شدند. این مشکل کمی قبل‌تر بر روی ردیاب موزیلا نشان داده شده و شرح آن در اختیار کارشناسان قرار گرفته بود.

این مسئله تقریبا سه سال پیش نیز اتفاق افتاد، اما شیرازه گواهی امضای مورد استفاده در بامداد شنبه یک بار دیگر از هم پاشید. کیو نیدهام، مدیر اجرایی شرکت موزیلا، در بیانیه‌ای به شرح وقایع پرداخت:

متاسفانه در حال حاضر مشکلی وجود دارد که افزودنی‌های موجود و جدید در هنگام اجرای موزیلا فایرفاکس اجرا نشده و یا نصب نمی‌شوند. ما می‌دانیم که مشکل چیست و در حال کار سخت برای بازگرداندن قابلیت افزونه‌های این کاوشگر وب محبوب شرکت در اسرع وقت هستیم. ما همچنان به ارائه اخبار به روز شده از طریق کانال توییتر خود ادامه خواهیم داد. لطفا ما را تا زمان حل کامل مشکل همراهی کرده و صبوری نمایید.

در حال حاضر، دست کم یک راه حل وجود دارد. اما فقط در صورت استفاده از نسخه مخصوص توسعه دهندگان فایرفاکس یا تغییرات شبانه می‌توانید از این قابلیت‌ها استفاده نمایید. اگر به قسمت پیکر بندی فایرفاکس یا about: config"" مراجعه نمایید و مقدار xpinstall.signatures.required"" را به False تغییر دهید. این تغییر باعث می‌شود تا افزونه‌های از کار افتاده دوباره شروع به کار نمایند. البته به کاربران معمولی فایرفاکس و کسانی که تا به حال با محیط پیکربندی خاص این برنامه کار نکرده‌اند توصیه می‌شود که از هر گونه تغییر در فضای پیکر بندی خودداری نموده و منتظر راه حل معرفی شده توسط شرکت موزیلا بمانند. بدیهی است در صورت هر گونه اشتباه در پیکربندی، موزیلا فایرفاکس کارکرد سابق خود را نخواهد داشد.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها