Loading...

ویژگی‌های جدید اپلیکیشن Google Camera 7.0 با تغییرات جالب توجه‌ای افشا شد

ویژگی‌های جدید اپلیکیشن Google Camera 7.0 با تغییرات جالب توجه‌ای افشا شد
گزارشات جدید حاکی از آن است که فایل APK اپلیکیشن جدید Google Camera 7.0 از روی یک گوشی پیکسل 4 استخراج شده و حالا می‌توانیم نگاهی به قابلیت‌های نسخه جدید این اپلیکیشن بیندازیم.

این طور که به نظر می‌رسد سیل تصاویر و اطلاعات افشایی از پیکسل ۴ گوگل تمامی ندارد. اخیرا اطلاعات جدیدی درباره اپلیکیشن دوربین این تلفن هوشمند منتشر شده که ظاهرا از منابع ویتنامی به دست آمده و با وبسایت XDA در میان گذاشته است. این اطلاعات که از فایل APK اپلیکیشن Google Camera 7.0 استخراج شده احتمالا مربوط به نسخه پروتوتایپ پیکسل ۴ است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به این اپ جدید بیندازیم.

برخی از تغییراتی که در این نسخه دیده می‌شود بسیار چشمگیر است اما بعضی از آن‌ها مختص تلفن‌های جدید پیکسل در نظر گرفته شده. برای مثال حالت Night Sight به قابلیت جدیدی به نام فوکوس Infinity مجهز شده که احتمالا برای عکاسی نجومی طراحی شده است. پیش از این اخباری درباره توانایی پیکسل‌های جدید گوگل برای عکاسی نجومی منتشر شده بود. Night Sight به کاربران اجازه می‌دهد در محیط‌های کم‌نور تصاویر واضحی ثبت کنند، و حالا باید منتظر توانایی‌های جدید این مود برای عکاسی از ستارگان باشیم.

فیلمبرداری با نگه داشتن انگشت روی دکمه شاتر

در نسخه جدید اپ دوربین تغییری در اسلایدر زوم ایجاد شده تا بتوانید مقدار دقیق بزرگ‌نمایی را به صورت لحظه‌ای ببینید. در این نسخه عملکرد هر دو اسلایدر زوم و نوردهی روان‌تر شده اما در اسلایدر نوردهی دیگر مقدار نوردهی نشان داده نمی‌شود. علاوه بر این، نوار بالای اپلیکیشن Camera که شامل آیکن تایمر، تنظیمات Motion و فلش بود، دیگر وجود ندارد. این امکانات حالا به جعبه‌ای منتقل شده‌اند که با انتخاب فلش رو به پایین یا سوایپ به سمت پایین در نمایاب دوربین می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. به‌علاوه، حالا وقتی دوربین را در حالت ۱۶:۹ قرار می‌دهید، رابط کاربری پایین صفحه به بالای نمایاب انتقال می‌یابد تا فضای بیشتری برای مشاهده قاب خود داشته باشید.

نکته بعدی این است که کاربران با کمک Google Camera 7.0 می‌توانند با نگه داشتن انگشت خود بر روی دکمه شاتر فیلمبرداری کنند. این فیلمبرداری تا زمانی ادامه می‌یابد که انگشت خود را از روی دکمه شاتر بردارید. همچنین برای کمک به کسانی که از قابلیت Time Laps استفاده می‌کنند، امکانات جدیدی به بخش تنظیمات دوربین اضافه شده است. برای مثال، گفته شده که سرعت 0.5x برای جمع‌های دوستانه، 10x برای پیاده‌روی، 30x برای محیط‌های شلوغ و 120x برای ثبت غروب آفتاب مناسب است.

راهنماهای تصویربرداری هم حالا بر اساس صحنه‌هایی ارائه می‌شود که مشغول ثبت آن‌ها هستید. این ویژگی شامل ارائه نکات مهم در هنگام عکاسی در محیط‌های کم‌نور یا زمانی است که در حال عکاسی پرتره هستید و چهره سوژه در نمایاب شما تشخیص داده می‌شود.

پیکسل ۴ ایکس ال از سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی IMX363 سونی استفاده می‌کند که دیافراگم f/1.7 دارد. لنز ثانویه این دوربین یک سنسور تله‌فوتوی ۱۶ مگاپیکسلی است. البته لنز سومی هم وجود دارد که ماهیت آن هنوز مشخص نیست و می‌تواند سنسور عمق یا Spectral باشد. سنسور شبحی یا Spectral می‌تواند چیزهایی مثل پرتوهای X، فروسرخ یا فرابنفش را ثبت کند که با چشم انسان قابل مشاهده نیستند. در کنار این‌ها یک احتمال قوی‌تر هم وجود دارد که از لنز فوق عریض استفاده شود.

سری پیکسل ۴ احتمالا در رویداد بعدی Made by Google معرفی خواهد شد که در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) برگزار می‌شود. اپلیکیشن جدید دوربین هم ممکن است ماه آینده در حوالی معرفی و عرضه پیکسل ۴ برای نسخه‌های قدیمی‌تر تلفن‌های پیکسل منتشر شود.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها