Loading...

معرفی برند FLY ؛ تولید کننده برتر گوشی موبایل

معرفی برند FLY ؛ تولید کننده برتر گوشی موبایل
عرصه رقابت در دنیای تکنولوژی روز به روز تنگ و تنگ‌تر می‌شود. تولید کنندگان گجت‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی محصولات خود را به بازارهای مختلف عرضه می‌کنند و در این بین تعداد کمی از برندها به موفقیت دست پیدا می‌کنند. یکی از این برندهای موفق، برند FLY است.

برند FLY در سال ۲۰۰۳ و در انگلستان ثبت گردید. دفتر اصلی این برند در لندن واقع شده است. FLY با به‌کارگیری مهندسین زبده و طراحان خوش سلیقه، خیلی زود راه خود را در میان امواج متلاطم تجارت جهانی موبایل پیدا کرد و با راه یافتن به بازارهای روسیه، اوکراین، آسیای میانه، ترکیه، هندوستان و خاورمیانه میخ خود را محکم بر روی زمین کوبید به طوری‌که هم‌اکنون این برند، سومین برند برتر فروشنده گوشی موبایل در کشور پهناور و پرجمعیت روسیه است.

مدیریت FLY استراتژی‌های جسورانه‌ای را دنبال می‌کند. این برند هیچ‌گاه تردیدی در پیشروی به دل خود راه نمی‌دهد و با تولید محصولات متنوع، پا به پای سایر برندهای دیگر به مسیر خود ادامه می‌‎دهد. FLY کار خود را با ساخت گوشی‌های کلاسیک شروع کرد و اکنون تبلت و گوشی هوشمند نیز تولید می‌کند.

FLYx4

در واقع، اوایل سال ۲۰۱۲ بود که برند FLY خط تولید گوشی‌های هوشمند خود را به راه انداخت. پیشرفت کیفی این برند به حدی است که هم اکنون گوشی‌ هوشمند پرچمدار آن به نام Tornado  از نظر ظرافت در طراحی و زیبایی خیره کننده، قادر است با هر گوشی دیگری رقابت کند.

IQ455-Octa-EGO-Art-2

به کار گیری پردازنده‌های ۲ هسته‌ای و ۴ هسته‌ای و امکان بهره‌گیری از ۲ سیمکارت به صورت همزمان، قابلیت نصب نسخه‌های جدید اندروید، دارا بودن صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت، بدنه محکم ساخته شده از تکنولوژی Gorilla Glass و شاید مهمتر از همه، برخورداری از ظاهری محسور کننده،  Tornado را به گجت هوشمندِ باکیفیت، خوش‌دست و دوست‌داشتنی‌یی تبدیل کرده است.

Tornado-cellphone

 

محصولات برند FLY به بازار ایران نیز راه یافته‌اند و هم‌اکنون با گارانتی فوژان تل در وطن عزیز ما به فروش می‌رسند. فوژان تل علاوه بر FLY نمایندگی انحصاری برندهای شناخته شده ای چون Kodak Fujitsu, Avision , Plustek، ROWE، Verbatim و SBS در زمینه‌های مختلف محصولات دیجیتالی را دارا می‌باشد و در منطقه خلیج فارس نام شناخته شده‌ای است.

Store2

یک گوشی با کیفیت و زیبا که قیمت بسیار رقابتی‌ دارد و شرکت گارانتی معتبری نیز پشت سرش است. نام این گوشی FLY است.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها