Loading...

پدفون اس۲ ایسوس با چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ سال آینده از راه می‌رسد

پدفون اس۲ ایسوس با چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ سال آینده از راه می‌رسد
با این که بیش از یک سال از عرضه پدفون اس گذشته، هنوز مدل جدیدی در این سری ندیده‌ایم و این موضوع شاید طرفداران ایده پدفون را ناامید کند. گمانه‌زنی‌ها در این خصوص چندی رونق داشت و اخیرا بیش از هر زمان دیگری قوت گرفته است.

شایعات جدید حکایت از این دارند که ایسوس قصد دارد مدل جدیدی از پدفون به نام پدفون اس۲ اوایل سال میلادی آینده معرفی و عرضه کند. این نسل از پدفون به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز می‌شود که، طبق اعلام‌های رسمی، اوایل ۲۰۱۶ به‌عنوان پیشتازترین چیپ کوالکام از راه می‌رسد.

گجت ایسوس پدفون یکی از جالب‌ترین دستگاه‌های دنیای تکنولوژی است. ایده‌ای که در ساخت این گجت به کار رفته بسیار هوشمندانه است. در این وسیله گوشی و تبلت در هم آمیخته شده و محصولی به وجود آمده است که در حالت معمول می‌توان از آن به‌عنوان گوشی هوشمند و در مواقع نیاز نیز به‌عنوان تبلت استفاده کرد. پدفون در حالت عادی در ابعاد معمول گوشی هوشمند امروزی است. زمانی که بخواهید از آن به‌عنوان تبلت استفاده کنید، کافی است پدفون را به پنل ۱۰ اینچی مخصوصش متصل نمایید. پدفون در این حالت به‌عنوان قلب وسیله کار می‌کند، ولی اطلاعات را، به‌جای صفحه نمایش خود، روی صفحه نمایش بزرگ‌تر پنل تبلت به نمایش درمی‌آورد. در بدنه تبلت چیزی جز صفحه نمایش و باتری پیدا نمی‌کنید. از این باتری‌ها می‌توان برای شارژ کردن باتری گوشی هوشمند و البته تامین انرژی پنل صفحه نمایش استفاده کرد.

 

ایسوس تا امروز مدل‌های مختلفی از پدفون روانه بازار کرده است. آخرین مدل عرضه‌شده این سری پدفون اس بود که اوایل سال ۲۰۱۴ عرضه شد. روی این مدل پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۱ شرکت کوالکام با سرعت ۲.۳ گیگاهرتزی و رم ۲ گیگابایتی تعبیه شده بود. صفحه نمایش آن ۵ اینچ اندازه داشت و روی آن پنل IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p کار گذاشته شده بود. دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و پشتیبانی از فناوری LTE سایر مشخصاتی بودند که پدفون اس را مناسب استفاده روزمره می‌کردند. ظرفیت باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز طول عمر قابل قبولی در کاربری‌های معمول ارائه می‌کند.

زمان عرضه پدفون اس، چیپ اسنپدراگون ۸۰۱ پرچمدار چیپ‌های تولیدی شرکت کوالکام بود. این پردازنده همان چیپی است که در سامسونگ گلکسی اس۵ و اچ‌تی‌سی وان M8 نیز به کار رفته. موضوعی که شاید طرفداران ایده پدفون را ناامید کند این است که با این که بیش از یک سال از عرضه پدفون اس گذشته، هنوز مدل جدیدی در این سری ندیده‌ایم. گمانه‌زنی‌ها در این خصوص چندی رونق داشت و اخیرا بیش از هر زمان دیگری قوت گرفته است. شایعات جدید حکایت از این دارند که ایسوس قصد دارد مدل جدیدی از پدفون به نام پدفون اس۲ اوایل سال میلادی آینده معرفی و عرضه کند. این نسل پدفون به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز می‌شود که، طبق اعلام‌های رسمی، اوایل ۲۰۱۶ به‌عنوان پیشتازترین چیپ کوالکام از راه می‌رسد.

با این که ماه‌ها با تاریخ احتمالی این گجت فاصله داریم، جزئیات فنی مختلفی در موردش اعلام شده که در صورت صحت می‌توانند پدفون اس۲ را به پرچمدار تبدیل کنند. این مشخصات عبارت‌اند از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p (یا همان QHD)، باتری ۳۰۶۰ میلی‌آمپرساعتی، رم چهار گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی. عدد اعلام‌شده برای رزولوشن سنسور دوربین عقب ۲۰.۷ و برای دوربین جلو ۸ مگاپیکسل است؛ اعدادی که بدون شک عکاسی و برقراری تماس‌های تصویری را برای کاربران این گجت لذت‌بخش می‌کنند. در بدنه تبلت باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی دیگر کار گذاشته شده و صفحه نمایش آن ۱۰ اینچ است. فعلا جزئیاتی بیش از این در خصوص تبلت اعلام نشده است.

همان‌طور که گفتیم، اسنپدراگون ۸۲۰ تا پیش از مارس ۲۰۱۶ وارد بازار جهانی نمی‌شود. بنابراین اگر شایعات مربوط به پدفون اس۲ صحیح و پردازنده به‌کاررفته روی آن چیپ فوق باشد، عرضه اسنپدراگون ۸۲۰ حداقل پیش‌شرطی است که باید برای عرضه پدفون اس۲ محقق شود. با این حساب می‌توان گفت احتمال عرضه پدفون اس۲ در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶ بیش از هر موقع دیگری است.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها