Loading...

ظاهر HTC One A9 کاملا شبیه آیفون است!

ظاهر HTC One A9 کاملا شبیه آیفون است!
پس از قولی که مدیرعامل HTC برای عرضه محصولی کاملا جدید به کاربران داد، خیلی‌ها به HTC One A9 امید داشتند که پرچم‌دار بعدی این شرکت باشد؛ اما این طور که به نظر می‌‌رسد، این گوشی هوشمند مشخصاتی در حد گوشی‌های میان‌رده دارد و مانند آیفون اپل است!

طی هفته‌های گذشته خبرهای زیادی در مورد گوشی جدید HTC، که فعلا آن را با نام One A9 می‌شناسیم، در اینترنت منتشر شد. اوایل حدس می‌زدند که این گوشی هوشمند قرار است پرچم‌دار بعدی HTC باشد؛ پرچم‌داری که می‌آید تا این شرکت را از خطر ورشکستگی نجات دهد. اما چندی بعد، با فاش شدن اطلاعات بیشتر از One A9، مشخص شد که این دستگاه اصلا پرچم‌دار نیست، بلکه دستگاهی میان‌رده است.

به‌تازگی تصاویر جدید و واضحی از HTC One A9 به بیرون درز کرده است که در نگاه اول به آنها فکر می‌کنید با آیفون طرفید! این‌طور که معلوم است، A9 بدنه‌ای آلومینیومی با خطوطی پلاستیکی به‌عنوان آنتن روی خود دارد. اسپیکرهای استریو بوم‌ساند، که بارزترین خصوصیت سری One این شرکت است، در A9 حذف شده و به‌جای آن از اسپیکر مونو در لبه پایینی استفاده شده. این گوشی حتی از نظر برآمدگی لنز دوربین نیز شبیه آیفون است و فقط جای آن از گوشه به میانه بدنه آورده شده. در جلو دستگاه دکمه‌ای شبیه دکمه خانه گوشی‌های سامسونگ دیده می‌شود که احتمالا سنسور اثر انگشت را روی خود دارد.

 


 


بر اساس شایعات قبلی، HTC One A9 از پردازنده اسنپدراگون 620، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 5 اینچی و دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و پیش‌بینی می‌شود در مراسمی معرفی شود که HTC برای تاریخ 28 مهر تدارک دیده است.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها