Loading...

کمربندی که گوشی شما را شارژ می کند

کمربندی که گوشی شما را شارژ می کند
یکی از بزرگترین معضلات کاربران گوشی‌های هوشمند، ظرفیت باتری این محصولات است.

تجربه ثابت کرده حتی با وجود استفاده از باتری‌های با ظرفیت بالا و بهینه سازی مصرف انرژی این دستگاه‌ها، بازهم عمر باتری‌ها در صورت استفاده زیاد از دستگاه به یک روز نمی‌کشد. جدیدا کمربندی ساخته شده است که می‌تواند این مشکل را حل می‌کند!

اگر از آن دست افرادی هستید از گوشی استفاده زیادی می‌کنند و از خالی شدن باتری خود ناراضی هستید، این مطلب را دنبال کنید. چون در این مطلب با محصولی آشنا می‌شویم که در همه‌جا به شما انرژی هدیه می‌کند تا با کمک آن بتوانید گوشی خود را شارژ کنید. بهتر است این طور تعریف کنیم. پاور بانک کمری! محصولی که به گوشی شما انرژی می‌دهد.

 

هر روز محصولات جدیدی به لیست لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند اضافه می‌شود. یکی از جدیدترین‌های این لوازم جانبی یک کمربند است که آن را کمربند یونی می‌نامند. در داخل این کمربند یونی یک باتری 3000 میلی‌آمپری قرار دارد که می‌تواند یک گوشی‌هوشمند را شارژ کامل کند.
در این باتری همچون سایر محصولات این حوزه یک چراغ ال‌ای‌دی تعبیه شده است که میزان انرژی موجود در باتری را نمایش می‌دهد تا از وضعیت آن مطلع باشید و به موقع شارژش کنید تا در موقع اضطرار به کمک شما بیاید.
کمربند یونی به دو درگاه یو‌اس‌بی مجهز است که از طریق همین درگاه‌ها می‌توان کمربند و گوشی را شارژ کرد. جنس این محصول چرم و به صورت دست‌ساز تولید شده است که انتظار می‌رود جنس بسیار خوبی داشته باشد. البته به‌دلیل استفاده از باتری و درگاه‌های یو‌ا‌س‌بی ضخامت این کمربند اندکی زیاد است و قابل مقایسه با کمربندهای باریک معمولی که در حال حاضر استفاده می‌کنید نیست.

 

 

مخترع این دستگاه اعلام کرده است که باتری لیتیومی استفاده شده در این محصول کاملا در محیطی ایزوله قرار گرفته است تا مشکلی پیش نیاید و یا در صورت بروز هرگونه مشکلی آسیبی به محیط اطراف وارد نشود. به‌طور خلاصه باید گفت: این کمربند به هیچ‌وجه صاحبش را به آتش نخواهد کشید.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها