Loading...

نسخه جدید نکسوس 6P با اسنپدراگون 820 و ۴ گیگابایت رم

نسخه جدید نکسوس 6P با اسنپدراگون 820 و ۴ گیگابایت رم
یکی از اعضای خانواده نکسوس اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ با پردازنده اسنپدراگون 820 مشاهده شده است.

همان‌طور که می‌دانید گوگل برای طراحی و فروش محصولات خانواده نکسوس هرساله از یک کم‍پانی تولیدکننده گجت‌های هوشمند مانند سامسونگ یا ال‌جی کمک می‌گیرد؛ سال گذشته قرعه به نام هوآوی افتاد تا پرچمدار گوگل را با نام Google Nexus 6P تولید و روانه بازار کند. این گوشی که به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 810 و فضای رم 3 گیگابایتی مجهز شده تاکنون موفقیت نسبتا خوبی در فروش به دست آورده است.

اگرچه تنها 5 ماه از معرفی پرچمدار گوگل در نوامبر 2015 می‌گذرد با این حال برای بعضی از کاربران جزو گوشی‌های قدیمی محسوب می‌شود زیرا پس از آن پرچمداران زیادی با پردازنده اسنپدراگون 820 و سخت‌افزار خیره‌کننده معرفی شده‌اند. این اتفاق هنگام معرفی نکسوس 6 هم تکرار شده بود؛ این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 805 بهره می‌برد حال آن‌که طی مدت کوتاهی پرچمداران رقبا با پردازنده اسنپدراگون 810 وارد بازار شدند. به هر حال گوگل اجازه نمی‌دهد دوباره چنین اشتباهی به فروش پرچمدارش ضربه بزند که به همین دلیل نسخه دیگری از 6پی را با پردازنده اسنپدراگون 820 و رم 4 گیگابایتی عرضه می‌کند.

 

نکته جالب این‌که کمپانی اچ‌تی‌اس طی قراردادی بلندمدت که با گوگل منعقد کرده وظیفه تولید و طراحی گوشی‌های گوگل را برای چندین سال آینده بر عهده خواهد داشت اما این بدان معنا نیست که نسخه‌ای جانبی از نکسوس 6پی وارد بازار نخواهد شد؛ شاهد این مدعا هم دستگاهی با همین نام است که در بنچمارک Geekbench مورد آزمایش قرار گرفته است. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 820 مجهز شده و 4 گیگابایت رم دارد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید امتیاز‌های خیره‌کننده 2115 و 4903 به ترتیب در عملکرد تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای به 6پی جدید داده شده که خبر از ورود پرچمداری پرمدعا می‌دهد.

فرکانس هسته‌های پردازنده اسنپدراگون 820 در این گوشی روی 1.59 گیگاهرتز تنظیم شده که در کنار شتاب‌دهنده گرافیکی ادرنو 530، 4 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید N یک رقیب قدرتمند برای پرچمداران 2016 دست و پا می‌کند. نکته جالب این‌که در بخش مادربرد به عبارت <<Marlin>> اشاره شده که طبق شایعات در پرچمدار بعدی نکسوس‌ها نیز حضور خواهد داشت. از طرفی قرارداد طولانی‌مدت گوگل با اچ‌تی‌سی و از طرفی نام نکسوس 6پی اندکی سردرگم‌کننده هستند؛ اگر پرچمدار جدیدی در حال تولید است چرا باید نامش نکسوس 6پی باشد؟ اگر این گوشی صرفا یک نسخه ارتقا یافته از 6پی است، پس محصول مشترک اچ‌تی‌سی-‌گوگل چه مشخصاتی خواهد داشت و چه امکانات مجزایی از این نسخه ارتقا یافته 6پی ارائه خواهد داد؟

 

ن

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها