Loading...

پیکسل 4a 5G احتمالا پاییز امسال همراه با پیکسل 5 از راه می‌رسد

پیکسل 4a 5G احتمالا پاییز امسال همراه با پیکسل 5 از راه می‌رسد
بر اساس گزارش‌های جدید احتمالا باید منتظر باشیم تا پیکسل 4a 5G را به‌عنوان جایگزین پیکسل 5 XL ببینیم. این دستگاه با قیمتی کمتر از رقبا وارد بازار می‌شود.

تاکنون تمامی تلفن‌های سری پیکسل در دو مدل وارد بازار شده‌اند. گوگل هفته پیش اعلام کرد که ۱۳ مرداد از پیکسل 4a پرده برمی‌دارد. اما حالا در گزارشی اعلام شده که مدل 5G این گوشی همراه با پیکسل 5 در فصل پاییز از راه می‌رسد و احتمالا به جای پیکسل 5 XL معرفی خواهد شد.

بر اساس اعلام افشاگر ناشناسی موسوم به Panda و ایشان آگاروال، موبایل میان‌رده 5G گوگل در فصل پاییز و همزمان با رونمایی از پرچمدار بعدی این شرکت وارد بازار جهانی می‌شود. گوگل معمولا در اوایل ماه اکتبر از پرچمداران سری پیکسل پرده برمی‌دارد. ولی امسال تمامی شرکت‌ها به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا با تاخیرهای متعددی روبرو شده‌اند. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که مراسم مذکور به اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر موکول شود.

پیکسل 4a نسل پنجمی احتمالا به‌فاصله کوتاهی پس از مراسم پاییز گوگل عرضه می‌شود، و اگر اطلاعات افشایی صحیح باشد، قیمت آن برای بازار آمریکا ۴۹۹ دلار خواهد بود. با این حساب، محصول گوگل می‌تواند ۱۰۰ دلار از ال‌جی ولوت 5G و گلکسی A71 5G ارزان‌تر باشد.

به‌رغم نام‌گذاری گوشی یادشده تحت عنوان پیکسل 4a، این دستگاه قطعات مهمی را از پیکسل 5 به ارث خواهد برد. هر دو دستگاه احتمالا با چیپست اسنپدراگون 765G به بازار می‌آیند که مودم 5G داخلی دارد. پیش‌بینی می‌شود که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه این دو محصول ارائه شود.

با این حال، در بخش دوربین باید منتظر تفاوت‌هایی باشیم. اگرچه پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G به‌احتمال زیاد از دوربین دوگانه استفاده می‌کنند، اما دومی باید سنسورهای خود را از پرچمداران پیکسل 4 قرض بگیرد. از دیگر تفاوت‌های بین این دو تلفن هوشمند می‌توانیم به نمایشگر آن‌ها اشاره کنیم؛ جایی که پیکسل 5 احتمالا نمایشگری ۵.۸ اینچی خواهد داشت، ولی پیکسل 4a 5G به‌سراغ استفاده از نمایشگری ۶.۱ اینچی خواهد رفت.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها