Loading...

سامسونگ: Galaxy F تا آبان امسال معرفی می‌شود

سامسونگ: Galaxy F تا آبان امسال معرفی می‌شود
مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه‌ای انحصاری اعلام کرده است که این کمپانی قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایش تاشو به زودی معرفی کند. دی جی کو اعلام کرده است که گوشی مذکور در ماه نوامبر رونمایی می‌شود.

براساس ادعای تازه دی جی کو، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، گوشی هوشمند این سازنده با پنل نمایش منعطف پیش از آنچه انتظار را داریم معرفی می‌شود. این مقام ارشد سامسونگ چند روز پیش در مصاحبه انحصاری با CNBC اعلام کرده است که گوشی مذکور در ماه نوامبر و در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان در سان فرانسیسکو رسما معرفی می‌شود. کو همچنین اذعان داشته است که کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند نوین خود را همچنان در دست توسعه دارد چراکه روند تکمیل آن ظاهرا پیچیده‌تر از برنامه ریزی قبلی بوده است. او در این باره گفته که روند توسعه گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ تقریبا به پایان رسیده است.

انتظار می‌رود اولین گوشی هوشمند سامسونگ با پنل نمایش منعطف Galaxy X یا Galaxy F نامیده شود. از طرفی دی جی کو هنوز نام تجاری نهایی این محصول را تأیید نکرده اما درباره قابلیت‌های آن گفته است که سامسونگ در نظر دارد این گوشی تازه را به ویژگی‌های مفیدی مجهز کند تا توانمندی‌های آن در حالت باز از سایر تبلت‌های موجود بیشتر باشد.

در ادامه می‌توانید به صحبت‌های مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ درباره گوشی Galaxy F توجه کنید:

می‌توانید در حالت تاشده از اغلب قابلیت‌های این گوشی بهره ببرید اما اگر بخواهید برنامه‌ها یا وب را مرور کنید، باید صفحه را باز کنید. حالا که این صفحه نمایش تاشو کاملا باز شده است، چه قابلیت‌های متمایزی نسبت به سایر تبلت‌ها ارائه می‌کند؟ اگر تجربه در صفحه بازشده مانند سایر تبلت‌ها باشد، مشتریان چگونه به خرید چنین دستگاهی ترغیب می‌شوند؟ به همین خاطر همه دستگاه‌ها، قابلیت‌ها و نوآوری‌های تازه باید مفهوم و پیام گویایی برای مشتری هدف داشته باشند تا زمانی که این کاربر از آن‌ها استفاده می‌کند، با خود بگوید سامسونگ به همین دلیل این قابلیت یا دستگاه را طراحی کرده است.

دی جی کو در ادامه گفته است سامسونگ در توسعه گوشی هوشمند تاشوی تازه خود تنها به طراحی ظاهری توجه نکرده است. او  اذعان داشته است که سامسونگ در این باره تحقیق کرده و به این نتیجه رسیده است که تقاضایی برای دریافت گوشی تاشو از سوی مشتریان وجود دارد. مدیرعامل سامسونگ هم با استناد به همین پژوهش ادعا می‌کند که زمان ارائه چنین گوشی هوشمندی با صفحه نمایش تاشو فرا رسیده است.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها