Loading...

صدور مجوز Wi-Fi Alliance برای پرچمدار تاشو سامسونگ

صدور مجوز Wi-Fi Alliance برای پرچمدار تاشو سامسونگ
پرچمدار تازه سامسونگ به نام W2019 از Wi-Fi Alliance مجوز رسمی دریافت کرده است و به نظر می‌رسد که به زودی معرفی می‌شود.

اسناد مربوط به مجوز Wi-Fi Alliance منتسب به یک گوشی هوشمند تازه سامسونگ روز گذشته منتشر شد و از احتمال رونمایی نسل تازه پرچمداران تاشو این غول تکنولوژی تحت عنوان W2019 خبر داد. براساس اطلاعات مندرج در این مجوز، گوشی جانشین W2018 با شناسه SM-W2019 در دست توسعه قرار دارد و از سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو بهره می‌برد. علاوه بر این به نظر می‌رسد که این پرچمدار تازه همچنین از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و به مودم اسنپ‌دراگون X20 هم مجهز می‌شود.

البته سامسونگ فرم ویر مبتنی بر اندروید مربوط به گوشی W2019 را در ماه سپتامبر به آزمون گذاشته بود اما صدور مجوز Wi-Fi Alliance حالا نشان می‌دهد که به رونمایی رسمی از پرچمدار مذکور نزدیک‌تر شده‌ایم. کمپانی سامسونگ معمولا نسل تازه پرچمداران تاشو خود را هر سال در ماه دسامبر معرفی می‌کند و امسال هم ممکن است همین الگو را تکرار کند و در ماه دسامبر شاهد رونمایی از W2019 باشیم. علاوه بر این همچنین انتظار می‌رود که W2018 مانند نسل‌های قبلی تنها مخصوص بازار چین معرفی شود و به کشورهای دیگر راه پیدا نکند. از آن‌جا که سامسونگ عمیقا در تلاش است اندروید 9.0 پای را با پوسته اختصاصی نرم افزاری‌اش هماهنگ و آن را به زودی برای گوشی‌های مختلف خود منتشر کند، پیش بینی می‌شود W2019 آخرین گوشی هوشمند این سازنده باشد که با نسخه اندروید 8.1 اوریو به بازار راه می‌یابد. در تابستان امسال گزارشی درباره پرچمدار W2019 منتشر شد و ادعا کرد که این گوشی با اسم رمز Project Lykan در دست توسعه قرار دارد. در این گزارش همچنین به تعبیه دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی این گوشی اشاره شده بود.

پرچمداران تاشو سری W سامسونگ با مفاهیم و ایده‌های خاصی توسعه می‌یابند اما همواره نماینده ویژگی‌ به‌خصوصی هستند که این غول تکنولوژی قصد دارد بعدتر آن‌ را با سری Galaxy S به دنیا معرفی کند. برای مثال، W2018 سال گذشته اولین بار با دوربین مجهز به دیافراگم متغیر معرفی شد و بعدتر شاهد تعبیه این ویژگی در دوربین اصلی پرچمدار Galaxy S9 بودیم. در سال‌های پیش‌تر هم شاهد لودیم که سامسونگ قابلیت‌ Always-On را ابتدا روی گوشی‌های تاشوی سری W خود آزمایش کرد و بعدتر آن را به طور رسمی با پرچمدار تازه‌تر Galaxy S خود در اختیار کاربران قرار داد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها