Loading...

افشای یک گوشی نوکیا با دوربین سه گانه

افشای یک گوشی نوکیا با دوربین سه گانه
برخی تصاویر زنده منتسب به یک گوشی مرموز نوکیا در فضای وب منتشر شده و آن را با دوربین اصلی سه گانه به نمایش گذاشته است. به نظر می‌رسد این گوشی یک میان رده سطح بالای تازه باشد.

نوکیا سرانجام تحت نظر HMD Global کار خود را از سر گرفت و چندین مدل گوشی هوشمند تازه را روانه بازار ساخت. البته آمار فروش این برند چندان چشمگیر نبوده است، اما HMD همچنان در تلاش است گوشی‌های بیشتر و بهتری را معرفی کند. حالا برخی تصاویر زنده منتسب به یک گوشی تازه نوکیا که هنوز معرفی نشده منتشر شده است که در ادامه می‌خواهیم به توضیح آن بپردازیم.

این گوشی مرموز نوکیا در نماهای متفاوت عکاسی شده است و در نمای پنل پشتی آن هم به خوبی می‌توان ماژول دوربین دایره‌ا اصلی را با لنزهای سه گانه و لوگوی برند زایس مشاهده کرد. پنل جلوی این گوشی هم تأیید می‌کند که دستگاه هوشمند پیش رو از برند نوکیا توسعه یافته است و علاوه بر این در تصویر زنده از اپلیکیشن دوربین آن می‌توان مشاهده کرد که کاربر قادر است تصاویر را با لنز عریض یا فوق عریض به ثبت برساند. لنز سوم در ماژول دوربین اصلی هم ممکن است به حسگر عمق تصویر مرتبط باشد. این حسگر در ثبت تصاویر بوکه افکت و همچنین تجربه واقعیت افزوده به کار می‌آید.

در سایر تصاویر هم می‌توان موارد جالب توجه دیگری را دید. این گوشی تازه نوکیا از سیستم عامل اندروید 9.0 پای قدرت می‌گیرد و لنز استاندارد در ماژول اصلی آن 48 مگا پیکسلی است. پردازنده‌اش کوالکاک اسنپدراگون 660 است و باتری‌اش 3500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که همچنین در مقابل باتری موجود در سایر میان رده‌های موجود در بازار بزرگ به نظر می‌رسد. برای وضوح تصویر پنل نمایش به 1080 در 2340 فول اچ دی پلاس اشاره شده که معادل تراکم پیکسلی 410 است. با توجه به این ارقام و محاسبه و بررسی معکوس به نظر می‌رسد پنل نمایش این گوشی 6.3 اینچی یعنی چیزی بین پنل نمایش گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس باشد.

گوشی مرموز نوکیا

گالری تصاویر (8 تصویر )

 

در ابتدا با دیدن این تصاویر پیش بینی کردیم گوشی پیش رو همان پرچمدار تقریبا ارزان قیمتی است که مدت‌ها پیش گزارش شد نوکیا در دست توسعه دارد. البته با توجه به پردازنده داخلی تصور نمی‌کنیم که این گوشی همان پرچمدار باشد. گفته می‌شود پرچمدار ارزان و ارزشمند آینده نوکیا از مودم 5G بهره می‌برد. به همین خاطر انتظار می‌رود کمپانی HMD چنین پرچمداری را حداقل به پردازنده اسنپدراگون 670 مجهز سازد. گوشی هوشمند پیش رو احتمالا یک میان رده تازه از نوکیا است که حدس می‌زنیم در سطح و دسته بندی نوکیا 7 پلاس قرار گیرد.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها