Loading...

حالا با گوگل اسیستنت می‌توانید پیام‌های تلگرام خود را بخوانید

حالا با گوگل اسیستنت می‌توانید پیام‌های تلگرام خود را بخوانید
طبق گزارشات قابلیت جدیدی به گوگل اسیستنت اضافه شده تا این دستیار صوتی بتواند با دسترسی به اپلیکیشن‌های شخص ثالث مثل تلگرام و واتس‌اپ پیام‌های آن را برای شما بخواند یا اجازه دهد که به پیام‌ها پاسخ دهید.

گوگل اسیستنت مدتی است که در مرکز اکوسیستم گوگل قرار گرفته، به همین خاطر این شرکت مدام قابلیت‌های بیشتر و بیشتری به این دستیار صوتی اضافه می‌کند. تا پیش از این، وقتی از گوگل اسیستنت می‌خواستید که پیام‌های متنی شما را بخواند، این دستیار دیجیتالی فقط به محتوای پیامک‌ها و پیام‌های اپلیکیشن Hangouts دسترسی داشت، اما نمی‌توانست به اپلیکیشن‌های شخص ثالث مثل واتس‌اپ و تلگرام دسترسی داشته باشد. حالا در گزارشات جدید آمده که این محدودیت ظرف چند روز گذشته از روی گوگل اسیستنت برداشته شده است.

به این ترتیب اسیستنت حالا می‌تواند پیام‌های متنی اپلیکیشن‌های شخص ثالثی همچون واتس‌اپ، تلگرام، اسلک، دیسکورد و غیره را بخواند. علاوه بر این، نه تنها امکان خواندن پیام‌ها به اسیستنت اضافه شده، بلکه می‌توانید پاسخ پیام را به دستیار صوتی گوگل دیکته کنید تا آن را برای مخاطب بفرستد. برای انجام این کار کافی است اسیستنت را فعال کرده و به او بگویید read my messages. البته برای این کار باید این اجازه را به دستیار صوتی خود داده باشید که به نوتیفیکیشن‌ها دسترسی یابد. سپس در صورت فراخوانی فرمان مذکور پنجره‌ای باز شده و آخرین پیام دریافتی را نشان می‌دهد. گوگل اسیستنت محتوای پیام، نام فرستنده و اسم اپلیکیشن مربوطه را برای شما می‌خواند. سپس به شما اجازه می‌دهد پاسخ خود را به زبان آورده یا آن را تایپ کنید.

البته این روش مشکلی دارد که بهتر است به آن توجه نمایید. اگر پیام دریافتی شما شامل عکس، ویدیو یا صوت باشد، پیام مربوطه خوانده نمی‌شود، اما به شما گفته می‌شود که چه نوع محتوایی دریافت شده است. گوگل در آینده می‌خواهد قابلیت خواندن فایل‌های صوتی را به دستیار هوشمند خود اضافه کند.

این ویژگی در حال حاضر در فاز انتشار قرار دارد و ممکن است برای همه منتشر نشده باشد. بنابراین اگر هنوز به آن دسترسی ندارید باید کمی صبر کنید تا عرضه جهانی به مرور انجام شود.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها